يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 16 Jun 2024
 
۰

سکوت یک‌دقیقه‌ای مجمع عمومی سازمان ملل به احترام شهید رئیسی

پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۱
کد مطلب: 881639
اعضای حاضر در مجمع عمومی سازمان ملل به احترام شهید «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور فقید ایران و هیأت همراه در سانحه سقوط بالگرد، ایستاده و یک دقیقه سکوت کردند.
سکوت سازمان ملل به احترام شهید رئیسی
به گزارش جهان نيوز، رئیس مجمع عمومی سازمان ملل متحد به احترام شهید «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور فقید ایران و هیأت همراه در سانحه سقوط بالگرد، اعلام کرد که در آغاز نشست یک دقیقه سکوت اعلام می‌کند.

بر اساس اعلام تلویزیون سازمان ملل، پس از اعلام وی، اعضای حاضر در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به احترام شهید «سید ابراهیم رئیسی» از جای خود بلند شده و یک دقیقه سکوت کردند.

 این در حالیست که اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه به احترام شهادت آیت الله رئیسی و هیأت همراه، یک دقیقه سکوت کردند.

دانلود

همچنین، روز سه شنبه به احترام رئیس جمهور و وزیر امور خارجه شهید جمهوری اسلامی ایران و سایر شهدای سانحه هوایی، پرچم سازمان ملل متحد نیمه افراشته شد و پرچم کشورهای عضو سازمان ملل متحد در مقرهای این سازمان پایین آمد.
https://jahannews.com/vdcc1sq4o2bq4e8.ala2.html
jahannews.com/vdcc1sq4o2bq4e8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *