جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲
۲۰

مشاور هاشمی: روحانی برخی وزرا را برکنار کند

شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۰۱
کد مطلب: 364893
مشاور هاشمی رفسنجانی از رئیس جمهور خواست که برخی وزرا را برکنار کند.
مشاور هاشمی: روحانی برخی وزرا را برکنار کند
به گزارش جهان، قدرت علیخانی در روزنامه آرمان نوشت:

در عرصه سياسي برخي گلایه‌هایی مشاهده مي‌شود که بيشتر به خاطر عدم همراهي برخي وزراست كه بعضا همراه با شعارهاي دولت نيستند و برخی مواقع به نظر مي‌رسد رئيس‌جمهور تنهاست.

مردم به رفتارهاي بعضي وزرا خوشبین نيستند و شايد اکنون زمان مناسبي باشد تا رئيس‌جمهور در انتخاب اين افراد، تجديدنظر كند و هر كس را که همراه اين دولت نبوده و خوب عمل نكرده و نتوانسته مردم را به سوي برنامه های اين دولت جذب كند، کنار بگذارد و مسئولانی شایسته جایگزین نماید كه حداقل حاضر باشند براي تحقق وعده‌هاي مورد نظر مردم هزينه بدهند.

برخي حاميان دولت، امروز در استان‌هاي مختلف كشور نگران و ناراحتند و نسبت به ابقاي مديراني كه عملكرد ضعيفي در دولت قبل داشتند و همچنان مسئوليت‌هاي مهم بخشداري و فرمانداري را با همان ايده‌هاي شكست خورده دولت قبل بر عهده دارند، انتقاد دارند. از ۱۲۰۰ بخشدار كشور و صدها فرماندار دولت سابق، بسياري تغيير داده نشدند و نيروهاي ضعيف دولت قبل در مسئوليت باقي مانده‌اند و طبيعي است اين افراد براي تحقق وعده‌هاي روحاني دل نمي‌سوزانند و جايي كه ممكن است دولت ضربه بخورد از همين نقطه‌ است. ياران دولت بايد كساني باشند كه دولت را باور داشته باشند و صرف نظر از گرايش سياسي اصلاح‌طلب يا اصولگرا بتوانند مخلصانه در خدمت دولت باشند و آرمان امام(ره) و رهبري را اجرايي كنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سیدعلی -م
Iran, Islamic Republic of
عجب
اصلاح طلب و اصولگرا نباشند و دلسوز باشند؟؟؟
همه باید عوض بشوند چون دلسوز نیستند بعد اصلاح طلب انتخاب بشه چون دلسوز است.
دلسوز کی؟؟؟ مردم یا امپریالیست؟؟؟
ایرانی همچو ارش
Iran, Islamic Republic of
نه بابا،دلسوز انتخاباته مجلس،استاندارو فرماندار،یکدل برای رای اوردن افسادطلبا باید کمک کنن و بول خرج کننو تبلیغات کاندیداهای مورد نظر دولتو بکنن!!!!!!! باید خودی باشن دیگه،گرفتی که چی میخوام بگم،یه سفره ای پهنه و خلاصه.... بخوام بیشتر بازش کنم جهان چاب نمیکنه.
ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
خوب یا بد ش مهم نیست .ولی باید عوض شوند چون تو دولت قبل بودند ..عجب تزی
سهراب
اینا می‌خوان تا آبدارچی ها رو هم عوض کنن
رضا
همون كارى كه برادر محمود فرمودند!
یه مثال فقط بیار
یا هو
شما برای مردم چکار کردید ببایید خالصانه برای همه مردم کار کنید مملکت برای همه مردم است برای گروه خاصی نیست الان حصارک کرج مردم آب ندارند اینها نفرین می کنند عدالت برای همه باید باشد خدارا در نظر بگیرید
مگه نکردند؟؟!!! در دانشگاهی که من کار می کنم، آبدارچی حوزه ریاست به نام اصغر عباسی را که 14 سال در همین حوزه کار کرده بود یعنی از دولت خاتمی آبدارچی حوزه ریاست شده بود و در دوره احمدی نژاد هم باقی مانده بود، اما اینها که آمدند، او را با این بهانه که ممکن است اسرار رئیس را به بیرون ببرد، به یکی از مراکز دانشگاه در شهرستان شهرضا منتقل کردند و او مجبور بود که هر روزٰ فاصله بین اصفهان و شهرضا را طی کند و متأسفانه در حادثه جاده مزبور، فوت کرد و بچه های او یتیم شدند. این است اعتدال!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
با سلام
من با نظر جناب علیخانی کاملا موافق هستم بعضی از این وزرا جبهه ای عمل می کنند برای ملت نیستند همه مردم هم می دانند ولی متاسفانه آقایان نسبت به این مسال کم دقت شده‌اند
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
شما نميخواد براي رئيس جمهور تعيين تكليف كنيد ايشان خودشان باندازه كافي مطيع و منقاد آقاي هاشمي هست . شما زرنگي مواظب خودت باش فعلا"‌كه گند زديد به اقتصاد كشور از زمان ستم شاهي تا كنون قيمت ها تا هزار برابر بلكه بيشتر بالا رفته . نان سنگک چهار ريالي پنج ريالي به ده هزار ريال رسيده بنزين 10 ريالي به ده هزار ريال رسيده . خلاصه تركمون زديد به اقتصاد و معيشت مردم همه را بهم به گردن امريكا و غرب مي اندازيد .!!!!
مرصادی
منم با نظر شیخ قدرت موافقم وزرای ناکارامد .سیاسی کار .وهمراه فتنه .باید حذف بشن وزیر علوم .فرهنگ وارشاد صنعت ومعدن .کشاورذی .ورزش .ازاین قماشن که باید یه فکری واسشون بشه .زنده بادوزیربهداشت. اقتصاد وهمه کاربلدها
احمد
به این می گویند ...!! چون همه اون کسانی که متهم به کار نکردن هستند منتصبین دولت قبلند پس همه باید عوض شوند! یکی به این بنده خدا بگوید که بسیاری از کارکنان دولت هنوز سنوات خدمتشان به سی سال نرسیده و همه مال قبلند ها !!
علی
Iran, Islamic Republic of
برای آقای هاشمی متاسفم که چنین مشاوری داره!
بوالفضول
Iran, Islamic Republic of
پاچه خواري اين ... حد و حصري ندارد !!!
حق گو
Iran, Islamic Republic of
اصلا" تيپ اين آدم به ديكتاتورها و زورگوها و دروغگوها مي خورد !!!
فرزند انقلاب
تا جایی که من نظر عقلا رو مطالعه کرده ام این نوع تغییرات را محکوم میکنند و معتقدند تغییرات فقط باید در سطح وزرا باشد. با وجود این گونه مشاورها در راس حکومت, خداوند عاقبت این ملت و مملکت رو بخیر کنه
علی
Iran, Islamic Republic of
متاسفم از اینکه این فرد مشاور آقای هاشمی است .این توهم قدرت طلبی دارد لذا قبلا با عملکرد قدرت طلبانه ای که داشت مردم فهیم قزوین وی را کنار زدند . یک زمانی از حامیان سرسخت منتظری بود حالا هم شده حامی سرسخت آقای هاشمی !!!! خلاصه زیر پوشش این و آن میخواد خودی نشان داده باشد.
Norway
اولیش این نعمت زاده است
حمید
مشاور جون فقط شما ها و باندتون خیلی قوی و کار کشته و...اصلا آخرشید
وزیر علوم