جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ - 24 May 2024
 
۴
۴
پس از غیبت معنادار در برنامه ثبت‌نام مشایی رخ داد

تیرگی روابط احمدی‌نژاد و الهام

يکشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۱۹
کد مطلب: 286382
گفته می شود حاضرنشدن سخنگوی دولت در برنامه ثبت‌نام کاندیدای جریان انحرافی در وزارت کشور، موجب دلخوری محمود احمدی‌نژاد و اطرافیان وی از عملکرد غلامحسین الهام شده است.
تیرگی روابط احمدی‌نژاد و الهام
به گزارش جهان، الهام که چندماهی است به عنوان سخنگوی دولت و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور منصوب شده، پیش از این مشاور حقوقی رئیس‌جمهور بود و در اغلب موارد به وی در مسایل مختلف مشاوره حقوقی می‌داده است.

بر اساس پیگیری‌های خبرنگار ما، با وجود تماس‌های مکرر دفتر احمدی‌نژاد با الهام و محافظین وی برای دعوت از او جهت شرکت در کارناوال تبلیغاتی کاندیدای دولت، وی از دسترس خارج شده و به اطرافیان خود نیز کمترین اطلاعی درخصوص محل حضورش نداده است.

تلاش های چند ساعته دفتر رئیس‌جمهور و شخص وی، برای دسترسی به دکتر الهام ناموفق مانده و بخشی از شو تبلیغاتی مشایی-احمدی‌نژاد ابتر می‌شود و همین امر دلخوری شدید رئیس‌جمهور و برخی اطرافیانش را فراهم آورده است.

شاید برای رفع این دلخوری بود که غلامحسین الهام در حاشیه جلسه یکشنبه هیات دولت با ادعای این‌که حضور رییس‌جمهور در ستاد انتخابات اشکال قانونی نداشت، گفت: اول این‌که طبق قانون انتخابات، تبلیغات از زمانی آغاز می‌شود که اسامی داوطلبان از سوی شورای نگهبان به صورت رسمی اعلام شده باشد و اکنون این اتفاق نیفتاده است و هنوز اسامی داوطلبان از سوی شورای نگهبان اعلام نشده است!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بازی نخورید بازیه
تو فارس نوشته الهام گفته احمدی نژاد مرخصی بوده پس رییس جمهور نبوده! یعنی ته استدلال.
Iran, Islamic Republic of
از آقای ثمره هاشمی چه خبر ؟
یک نفر عوام
بابا آن روز ریاست جمهوری تعطیل بوده و همه مرخصی رفته بودند و آقای الهام نیز مرخصی بوده چرا گمان بد می کنید