سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ - 28 May 2024
 
۰

جمعیت بیکاران آمریکا از زبان جمهوریخواهان

شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب: 252783
نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با اشاره به افزایش نرخ بیکاری این کشور به 7.9 درصد گفت: بیش از 23 میلیون آمریکایی برای یافتن شغل با دردسر و مشکلات زیادی روبرو هستند.

 به گزارش جهان به نقل از فارس به نقل از پایگاه اینترنتی رویترز، میت رومنی تصریح کرد نرخ بیکاری 7.9 درصدی آمریکا در ماه اکتبر نشان می دهد که اقتصاد این کشور هنوز با چالشهای زیادی مواجه است و مشکل بیکاری ادامه دارد.
 
بر اساس این گزارش وی افزود افزایش نرخ بیکاری در آمریکا طی ماه اکتبر خبر بدی برای مردم آمریکا به شمار می رود و نشانگر ادامه چالشها و مشکلات اقتصادی است . رومنی به شدت از سیاستهای باراک اوباما در زمینه اشتغال زایی و مقابله با بیکاری انتقاد می کند .
 
وی گفت نرخ بیکاری آمریکا هم اکنون بیشتر از زمانی است که اوباما در سال 2009 میلادی به قدرت رسیده بود و بیش از 23 میلیون آمریکایی برای یافتن شغل با دردسر و مشکلات زیادی روبرو هستند .
 
یکی از مهمترین اختلافات باراک اوباما و میت رومنی سیاستهای اقتصادی این دو به خصوص در زمینه رشد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری است . رومنی به مردم آمریکا قول داده است با تغییر مسیر اقتصاد این کشور فرصت های شغلی بیشتری را ایجاد خواهد کرد .
 
بر اساس گزارش وزارت کار آمریکا اقتصاد این کشور طی ماه اکتبر 171 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است . این رقم در ماه سپتامبر به 148 هزار فرصت شغلی رسیده بود .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *