يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 16 Jun 2024
 
۰

مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در دانمارک

جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب: 881651
سفارت ایران در دانمارک شامگاه پنجشنبه به مناسبت شهادت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، و همراهان‌شان در حادثه سقوط بالگرد، مراسم بزرگداشتی برگزار کرد.
مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در دانمارک
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، شامگاه پنجشنبه، ٤ خرداد، به مناسبت شهادت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، و همراهان‌شان در حادثه سقوط بالگرد، سفارت ایران در کپنهاگ مراسم بزرگداشتی برگزار کرد.
افسانه نادی پور، سفیر ایران در دانمارک، در این مراسم، شخصیت امیرعبداللهیان را حرفه‌ای، کارآزموده، فرزانه، نیک‌کردار و نیک‌اندیشی عارف مسلک توصیف کرد که در مدت کوتاه دوره وزارت خود منشاء خدمات و اقدامات بسیار مهمی برای نظام و کشور ایران شد.

در این مراسم علاوه بر حضور هموطنان ایرانی، نمایندگانی از جوامع اسلامی مقیم دانمارک از جمله نمایندگان جوامع عراقی، سوری، لبنانی، فلسطینی، پاکستانی، افغانستانی و سودانی در این مراسم حضور داشتند و از خدمات شهدای خدمت در حمایت از آرمانهای اسلامی به ویژه محور مقاومت قدردانی کردند.

همچنین، نمایندگان جوامع اسلامی دفتر یادبود شهدای حادثه سقوط بالگرد را امضا کردند و به این طریق ادای احترام خود را نسبت به این عزیزان ابراز کردند.
https://jahannews.com/vdcgnq97qak9734.rpra.html
jahannews.com/vdcgnq97qak9734.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *