دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

تخریب جبهه متحد تا آخرین لحظه

جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۳۷
کد مطلب: 221068
یک گروه سیاسی افراطی مدعی رقابت اخلاقی در تخریب رقیب انتخاباتی حتی تا آخرین لحظه هم از هیچ کاری چشم پوشی نکرد.
به گزارش جهان، سایت این گروه در اخبار متعددی که طی روزهای اخیر بر علیه جبهه متحد و در کنار شبکه گسترده پیامکی رانتی علیه جبهه متحد منتشر کرده بود، مدعی پیروزی حزب متبوع خود در انتخابات مجلس شد.

در آخرین نمونه از تخریب ها علیه جبهه متحد اصولگرایان، رسانه مذکور ادعا کرد که مردم بخاطر عدم کارآمدی در مجلس هشتم، تخریب دولت، تخریب علیه رقبای انتخاباتی و تبلیغات پرحجم به جبهه متحد رای نمی دهند.

این در حالی است که هنوز چند ساعت از آغار رای گیری در حوزه های انتخابیه نگذشته است.

اطمینان این گروه تا آنجاست که در بیانیه ای به سبک گروه ساختارشکن سال 88 از طرفداران خود خواست پس از پیروزی "جشن و سرور" برپا ننمایند.

بداخلاقی های آنها در انتساب خود به برخی مقامات عالیرتبه و انتشار اخبار کذب توسط شبکه پیامکی تا بدانجا رسید که با تکذیبیه های پی در پی روبرو شد. با این حال گروه فوق سعی کرد با انتشار بیانیه ای خود را در جایگاه مدعی نشان دهد. آنها پیشتر و طی روزهای اخیر پیامک ها و اخبار گسترده ای را مبنی بر حمایت برخی مقامات عالیرتبه منتشر کرده بودند.

هم نوا شدن و پوشش گسترده اظهارات یکی از مهره های دست چندم جریان انحرافی برعلیه جبهه متحد و قبیله گرا خواندن این جبهه از دیگر اقدامات این رسانه بوده است.

گفتنی است در ظهر روز انتخابات 88 نیز سایت وابسته به یکی از نامزدها از پیروزی قطع آن نامزد خبر داده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *