دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

حداد: باید فضا سازی‌ها را تحمل کنیم

شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب: 219973
منتخب اول مردم تهران در مجلس نهم گفت: با هر انتخاباتی یک مقدار از همین رفتارهای تخریبی انجام می شود و معتقدم که باید آن را تحمل کرد.
غلامعلی حداد عادل در گفتگو با مهر، با اشاره به افزایش تخریب ها علیه جبهه متحد اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس نهم گفت: تخریب جبهه متحد صحیح نیست و امیدوارم همه نامزدها و گروهها اخلاق انتخاباتی در دور دوم انتخابات مجلس را رعایت کنند.

وی افزود: در عین حال با هر انتخاباتی  یک مقدار از همین رفتارهای تخریبی و فضا سازی ها انجام می شود و معتقدم که باید آن را تحمل کرد و ان شاء الله مردم با آگاهی و بصیرت بهترینها را انتخاب کنند و مجلس خوبی تشکیل شود.

مشاور عالی مقام معظم رهبری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تحرکات اعضای سرشناس جبهه پایداری در مجلس علیه جبهه متحد را چگونه ارزیابی می کنید، گفت: بنده نمی خواهم وارد مصادیق شوم. ان شاء الله که‌ همه اخلاق انتخاباتی را همه رعایت کنند و به گونه ای که مردم امکان پیدا کنند بنابر حق و واقع بهترین انتخاب را داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *