شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۴
۱۶

زخم زبان های مولوی عبدالحمید به مردم فلسطین

شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۹
کد مطلب: 573667
به گزارش جهان نیوز،زخم زبان های مولوی عبدالحمید به مردم فلسطین.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خیاوی
Iran, Islamic Republic of
ببین روزگار مارو کجاش زخم زبانه ؟ به کدام طرفیم ما؟ خوب میگه نمازبخوانید مگه همین چندوقت پیش جشن ابجونداشتن؟همون فلیسطنیا ؟البته شعارخمینی کبیر کمک به همه مسلمانان جهان بود
Iran, Islamic Republic of
با این تهمت وقیحانه بدون شک اگر توبه نکنید جهنمی خواهید بود، چطور به خود جرات میدهید اینطور راحت به مسلمانان مظلوم فلسطین تهمت بزنید؟ چطور گناهان اقلیت را به پای اکثریت مینویسید؟ مگر در ایران مشروبخوار و قمارباز و همجنسباز و دزد و قاتل نیست؟ واقعا اگر فردی بگوید ایرانیان مشروبخوار هستند شرف دارد؟
SAABER
Canada
راست میگویند و این ما خود شاهدیم و هم هزاران شکوه ها از فلسطینیهای تازه بدوران رسیده و دیگر اعراب فرنگی گشته داریم که مغز و حواس ملتهای بخاک و خون کشیدشان را منحرف کرده و میکنند و تجدداتی غریب براه انداخته اند و تره برگی هم برایتان خورد نکرده و نمیکنند مگر بخاطر پول و حمایتهای تبلیغاتی و , جان هم که دهید بیتفاوتند زیرا که وهابی میزنند .
مصلحت بوده که سکوت کنیم و زمانش که رسید برخورد خواهند دید ...
منصوره
Iran, Islamic Republic of
از گناه نیامدن به آغوش عربستان و تن ندادن به به ذلت و ننگ آقا بالاسری اسراییل باید توبه کنند!
هادی
Germany
جنگیدن با صهیونیسم کم گناهی نیست ، درگیری با کدخدا گناهی نابخشودنی است ، هزاران شیخ بالای منبرهای عربستان تو را لعن و نفرین خواهند کرد و کافر و مشرک و منافق و مهدورالدم خواهی شد.
دانش
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز این مطلب را برای خودتان می نویسم نه برای درج
بعد از طوفان حضرت نوح اگر حضرت نوح سخن رانی کرده باشد چه گفته بود؟بعد از عذاب قومصالح و شعیب چه؟ مقصودم این است اگر انتقاد دارید به کسانی که منشا زلزله و ..را گناه مردم میدانند انتقادمان این باشد که چرا دو وجه مطرح نمی شود یعنی باید بگویند ملت عزیز فلسطین و ایرانی شاید این زلزله و ..امتحان الهی باشد و شاید هم هشدار الهی باشد و چون ما نمی دانیم کدام است به اعمالمان نگاه کنیم اگر امتحان است امتحان را خوب پس دهیم و اگر هشدار است اعمالمان را اصلاح کنیم.
نمی دانم توانستم منظورم را منتقل کنم یا خیر نیاییم یکسره بگوییم این توهین به ملت است و ..خیر اگر با زبان درست مطرح شود خیر خواهی برای ملت هاست چه فلسطینی باشند و چه ایرانی و ..با تشکر و آرزوی موفقیت
عباس
Iran, Islamic Republic of
حرف حق را اگر هم ادمی مثل این فرد بزنه چون حق است باید قبول کرد ظهر الفساد فی البر و البحر بما کسبت اید الناس
Iran, Islamic Republic of

اینکه بلاهای طبیعی طبق آیات قران به دو دلیل است:
1. عذاب
2.. امتحان که البته امتحان اولیا و صالحین و انبیاء از همه بیشتر بوده


و اینکه استدلال ایشان مبنی بر اینکه فلسطینی ها نماز نمی خوانند نیز درست نیست! فلسطینی ها از محکم ترین برادران اهل سنت هستند و سالهاست در حال مبارزه برای حفظ مسجدالاقصی هستند
Iran, Islamic Republic of
یعنی تو عراق و سوریه ملت جهاد رو ول کردن رفتن تو خیابان ها نماز خوندن که داعش رو شکست دادن؟
محمدتقی سیفایی
Iran, Islamic Republic of
واقعا شما جز تفرقه افکنی بین مسلمانان داخل کشور، راه دیگری برای آزادی فلسطین نمی شناسید؟
انشاالله خداوند به شما کمی انصاف بدهد
Iran, Islamic Republic of
یه شجاع مرد تواون شهر نیست این بابا را ارشادکند وکه سیاست چیه ودین چیه هرچی از دهانش درمیاد نگه ! مونولوگ یه طرفه همینه دیگه >>>
نیمه پنهان
Iran, Islamic Republic of
ادعای ایشان مبنای دینی ندارد

نیمی از دین را گرفته و نمی را رها کرده
نیمه شاید عذاب باشد را دیده
نمیه امتحان الهی و فرمان استقامت و صبوری و وعده عزت را ندیده

میداند که بی تقوایی موجب رنج انسان است
اما آیانی را که درباره مساجد نازل شده را ندیده
و ندیده که مردم فلسطین سالهاست برای حفاظت از یک مسجد کشته می شوند
بدترین دشمن
Iran, Islamic Republic of
این سخن عبدالحمید یعنی اینکه

به دلیل اینکه فلسطینی ها نماز نمی خوانند
خدا داره به دست یهود عذاب شون می کنه
بنابراین شکنجه و آواره و کشته شدن حق شونه

در نتیجه نباید با اسرائیل مبارزه کرد چون مجری خواست الهی است
و این در حالی است که خداوند در قرآن تأکید می فرماید یهود بدترین دشمن شماست
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه دیندار بودن بیشتریا به گذاشتن ریش فقط اکتفا شده.بلکه در گفتار و بخصوص عمل باید باشه.ضمنا باید مصادیق گناه گفته بشه جناب آقای عبدالحمید،شما با توجیه راه رو رو بر انجام خلاف و گناه بر قوم بلوچ باز کردید و باعث مشکلات زیاد برایشان شدید، مگر نه اینکه حمل مواد مخدر و سوخت و قاچاق علاوه بر مشکلات زیاد بر فرد و خانواده اش و مردم دیگر و کشور ضرر آوره، اما شما در مصاحبه هاتون در جواب فقط میگید که مشکلات اقتصادی باعث میشه ] یعنی چی (توجیه)خدا طبق قرآن و شریعت هیچ خیر و توجیهی رو در انجام کار غیرقانونی و غیرشرعی قرار نداده و شما اینا رو نمی گید بهشون ،نکته دیگه ای که شما پنهان دارید و باز فقط به بخشهایی از قرآن و شریعت که بنفع شماست بسنده می نمایید،اینه که به قومتون نمی گید از قوه اراده و اختیار که در قرآن و شریعت بسیار بهش تاکید شده ،البته با اینکار که بهش (پوپونیزم می گند)شما همه اختیار ازشون سلب کردید:می گید خدا روزی میده و تا می تونید بچه درست کنید و چه بدبختی که بر سرشون با این خرجا نیامده و بیشترشون از شغلای کاذب مثل دست فروشی ودوره گردی و قاچاق این کارا دارند به وضعیت بدی امرارمعاش میکنند تازه با کمک کمیته امداد و بهزیستی که انسان به اندوه می یاد(نمی گید خدا قوه اختیارم بشما دادده و به اصراط اعتدال عمل کنید که هم از خرجشون بر بیاید و هم تربیتشون، و بعد بر نظام تعهد بر خرجشون و آموزش و بهداشتشون و...قرار میدید و از فقرشون میگید که اینم مملکت اسلام ناب و نقطعه ضعف از نظام میگیرید و به جهان میگید ،بالاترین زادوولد در کشور در سیستان و بلوچستانه)آیا اینا گناه نیست آقای مولوی؟
اردلان
Iran, Islamic Republic of
فراموش نکنیم که همین برادران فلسطینی اگر با هر کشور عرب منطقه وارد جنگ بشیم به پشتیبانی آن کشور میروند. در همین جنگ ایران و عراق ببینین چند هزار فلسطینی در راه صدام با جوانان ما جنگیدند و حتی کشته و اسیر هم شدند. یک خورده به جای منافع میلی به فکر منافع ملی باشید.
فلسطینی از ما بیشتر از اسراییلی ها بدش میاید و ببینید عملیات اپرا چی بود و حامی و دشمن ما چه کسی است
Iran, Islamic Republic of
باد های 120 روزه سیستان که قرن ها می وزد آیا به نظر ایشان منشا گناهان مدام آن دیار است که داره خفه وکورشون می کنه !!