شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۳۴
پشت پرده شبیه سازی مسائل روز با حوادث اخرالزمان

نام او محمود است نه شعیب

سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۰۹:۰۲
کد مطلب: 159214
نام او محمود است نه شعیب
  
 ماجرای سوء استفاده کنندگان از مسئله ظهور و تلاش عمدی برای ارتباط دادن برخی مسائل کشور با جریانات افراطی مهدویت، به مدت ها قبل باز می گردد. 

به گزارش جهان، از ابتدای روی کار آمدن رئیس جمهور احمدی نژاد و یارانش بر مسند دولت، جریانی افراطی که به نظر می رسد در برخی نزدیکان رئیس جمهور نیز نفوذ کرده اند، اقدام به سوء استفاده از مواضع مکتبی و اسلامی دولت کرده و فضایی غبارآلود اما محدود را ایجاد کردند.فضایی که البته در سایه بی تفاوتی رسانه ها و چهره های سیاسی و فرهنگی کشور نیز مغفول ماند و نضج گرفت.

این اقدامات بزن و در رو و طرح مسائلی افراطی با استفاده سوء از مواضع مکتبی دولت در ابتدا به صورت چراغ خاموش صورت می گرفت اما از حدود یک سال قبل، با تولد چند سایت خبری شکل رسمی تری به خود گرفت.می توان گفت اولین باری که بحث انطباق شعیب بن صالح با احمدی نژاد به رسانه ها کشیده شد، یک سایت خبری نزدیک به یکی از چهره های دولتی بود که در حدود یک سال قبل آن را مطرح کرد.

این سایت خبری با بیان برخی از روایات پیرامون آخرالزمان و نام بردن از شخصی به نام شعیب بن صالح که در این روایات نه چندان متقن نام او آمده بود، سعی کردند به صورتی کاملا تلویحی اما آشکار، این مطلب را بیان کنند که "احمدی نژاد همان شعیب بن صالح است".ماجرا گذشت اما همچنان بحث ارتباط دادن سایر مقولات رخ داده در جهان با احادیث آخرالزمانی ادامه یافت. نکته ای که البته بسیاری از فعالان مذهبی و سیاسی کشور، از حرکت زیر پوستی آن غافل بودند.

این جریان وقتی مشکوک تر می شود که نام شخصی به نام "کاظم کیاپاشا" به میان می آید. او که همواره به عنوان یکی از چهره های نزدیک به چهره جنجالی دولت از وی یاد می شود طی تمام سالهایی که مشایی در کنار احمدی نژاد بوده، در نزدیکی مشایی حضور داشته است.کیاپاشا همچنین به طور رسمی از اسفندیار رحیم مشایی برای سرپرستی هسته گزینش نهاد ریاست جمهوری نیز حکم گرفته است.او همان فردی است که در جنجال اخیر انطباق دادن احمدی نژاد با شعیب بن صالح، نام او بیشتر به میان آمد زیرا هم او بود که در جلسه تشکل غیر قانونی جامعه وعاظ ولایی که به نوعی تشکل رادیکال مجموعه اصولگرای جامعه وعاظ تهران محسوب می شود، طی سخنانی احمدی نژاد را با شعیب بن صالح مقایسه کرد.و این در حالی بود که روز پس از انتشار فیلم صحبت های مشکوک کیاپاشا، یک سایت اصولگرا به نقل از منابعی نوشت که نزدیکان رئیس جمهور می گویند که احمدی نژاد از این مقایسه ها ناراحت است.

در اینجا باید گفت که رسانه های مشکوکی که پیش از این از آنها نام بردیم، گویا در این کار تعمداتی هم دارند، به طوریکه دو روز قبل نیز یکی از این رسانه ها در گزارشی به تطبیق وقایع مصر با برخی روایات آخرالزمانی پرداخت در حالیکه نوشته بود این مطالب را از سایت ظهور نزدیک است، منتشر می کند.

در مورد سایت ظهور نزدیک است نیز گفته می شود این سایت احتمالا متعلق به گروهی با عنوان "مبشران ظهور" است که در این زمینه فعالیت هایی را انجام می دهند و از سوی برخی محافل نیز حمایت می شوند.آنچه که از برآیند تمام این مسائل به ذهن خطور می کند این است که این جریانات به صورت هدفدار عمل می کنند و راهبرد اصلی آنان نیز سوء استفاده است.
https://jahannews.com/vdcjvhevxuqei8z.fsfu.html
jahannews.com/vdcjvhevxuqei8z.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اولین بار احتمال شعیب بودن رئیس جمهور توسط نویسنده ومححق لبنانی شادی فقیه با انتشار یک کتاب در سال 86 مطرح گردید.
Iran, Islamic Republic of
شما مطمئنيد از اين حرفهايي كه زديد؟ شما انتظار داريد دشمنان احمدي نژاد او را شعيب بنامند؟ در ضمن شما چرا هر چيز بي ربط و با ربطي را به مشايي مرتبط مي كنيد؟ سندرم مشايي هراسي را براي چه ترويج مي كنيد؟ احمدي نژاد اگر شعيب نباشد چيزي هم از او كم ندارد.
Iran, Islamic Republic of
شعیب بن صالح یک شخصیت نظامی ایرانی است و سردار سپاه سید خراسانی در فتح قدس خواهد بود....
اما احمدی نژاد نیست...
Iran, Islamic Republic of
ما در التهابی عجیب در عالم به سر می بریم.شما خودتان معجزه ی سقوط دیکتاتورها را ببینید.بسیاری از بزرگان خبر از نزدیکی فوق العاده ی ظهور می دهندو در حال حاضر نزدیکترین شخصیت به شعیب دکتر عزیز است که در دل تمام آزادی خواهان دنیا جایگاه اصلی را دارد.
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از جهان که به نکته بسیار ظریف و اساسی اشاره کردید .... این تفکرات همیشه از یک حلقه که مورد توجه بالای مشایی و شبکه نفوذ هستند نشات می گیرد که در حال حاضر در چند قسمت مهم و کلیدی نهاد ریاست جمهوری مانند گزینش برای انتخاب افراد مورد نظر خود و شورای فرهنگی سازمان ها و ادارات و مساجد نهاد و نشریات مختلف از جمله مجله هفتگی تمام رنگی "آفتاب حسن" در حال انجام ماموریت خود هستند . هر روز که می گذرد بر نشر این جملات و تبیین حرف های مورد نظر مشایی فعالیت آنها افزوده و آشکار تر می شوند.
سران این حلقه شامل حجت الاسلام ...، ک.ک، حجت الاسلام ... می باشند....
خواهشمند است در این خصوص بیشتر تحقیق کنید چون به سرنخ های عجیب و نکات مهم و قابل توجه می رسید. البته پا رو دم شیر گذاشتید....!
احمدی دوستت داریم با شعیب یا بی شعیب
Iran, Islamic Republic of
صرفنظر از انطباق مصداقي روايات با مسائل روز، آنچه قابل تامل بسيار است و نبايد در پس نفي مصداق سازي هاي اخير گم شود، موضوع حيرت انگيز وعده هاي بزرگان عرفان و توحيد چون آيت الله بهجت، امام خميني(ره) و ... در مورد سپرده شدن پرچم اين انقلاب به دست صاحب الامر(عج) و توسط "آيت الله سيدعلي خامنه اي" است. مي توانيد به سخنان آيت الله حائري شيرازي، آيت الله احدي(شاگرد آيت الله بهجت)، آيت الله صديقي و ... در اين خصوص نگاه بياندازيد. موضوع فراتر از مشايي و احمدي نژاد و دولت است. سوء استفاده مشائيون از اين حوادث بايد از اصل موضوع نزديكي ظهور و طلوع علائم آن تفكيك شود.
Iran, Islamic Republic of
چه عرض كنم؟! تا ببينيم! فعلا كه بوي سياسي مي دهد.
Iran, Islamic Republic of
ببخشید شعیب یه اسم رمزه نه اسم واقعی که شما میگین اینکه محموده
بله منم حرفتون رو قبول دارم که نباید افراد را منطبق بر روایات دونست پس ما نه باید رد کنیم که او شعیبه و نباید بپذیریم چون هنوز چیزی معلوم نیست
Iran, Islamic Republic of
ای کاش این مسائل بطور رسمی تکذیب شود چون باعث مخدوش شدن چهره مسئولین می گردد
Iran, Islamic Republic of
خیلی خندیدم.شعیب کلی نشونه داره که حتا اگه اتفاقی هم باشه احمدی نژاد همه ی اونها رو داره.شما بیا با دلیل اثبات کن این اون نیست.
M
Iran, Islamic Republic of
شعیب بن صالح شخصیتی نظامی است و مسلط به جغرافیای خاورمیانه.دور از انتظاره که احمدی نژاد رو شعیب بن صالح بنامیم
Iran, Islamic Republic of
بعید میدونم شعیب بن صالح بخواهد دخترها را وارد استادویم فوتبال بکنه
United States
حرف علمی..نقد علمی می خواد. خبر ناراحتی جناب رئیس جمهور از عنوان مذکور موثق نیست.
اگر به کتاب عصر الظهور شیخ علی الکورانی که ظاهرا هیچ تخصصی در مسائل سیاسی ایران ندارند مراجعه کنید..صحت احادیث رو میتونین ارزیابی کنید.
البته من نمی گم این مقایسه درسته یا حتی غلطه..حتی
در مورد اینکه طرح بشه یا نشه هم نظری ندارم.
اما طرز جواب دادن شما رو هم نمی پسندم...
من -تک تک- احادیث اون فیلم رو تایید می کنم. هر چند بعضی شون ضعیف است..اما بعضی از احادیث سند صحیح دارد.
Iran, Islamic Republic of
القاعده هم خودشو سید خراسانی معرفی میکنند و پادشاه اردن هم خودشو امام مهدی(عج) می دونه. چرا ما باید همگام با این انحراف ها بشیم؟!
بحث تایید یا رد این روایات نیست بلکه تطبیق این شخصیتها بر روایات ثابت نیست. و تطبیق کنندگان نمی توانند قسم بخورند که منظور احادیث این شخصیتها هستند. بنابر این این تطبیقها اعتباری ندارند.
شما تصور کنیداگر بعد از مدتی این تطبیقها درست از آب در نیامد آنوقت چه ضربه ای به دینداران غیر محقق و این سایتهای مدعی دوستی اهل بیت(ع) و امام زمان(عج) وارد می شود؟ و چه سوء استفاده هایی که دشمنان اهل بیت(ع) نمی کنند؟
Iran, Islamic Republic of
شعيب يعني مردمي آيا مردمي‌تر از اين مرد مي‌شناسيد كه خود را مانند قطره‌اي در ميان درياي توفنده مردم مي‌اندازد و خود را خادم مردم ميداند.
البته فارغ از هر گونه جنجال، من معتقدم ظهور بسيار نزديك است انشا الله
Iran, Islamic Republic of
شعیب بن صالح نیز یک انسان وارسته است که طبق روایات ایشان سردار سید خراسانی است.من نمی گویم دکتر عزیزمان حتما همان فرد است ولی ایشان واقعا روحیات یاور بودن حضرت ولی عصر را دارد.
جهانی های عزیز ، ازموضع فرهنگی و ایدئولوژبک به مسائل سیاسی نگاه کنید نه از موضع سیاسی به مسائل ایدئولوژیک .
البته ممکن ات تطبیق ها اشتباه باشد
Iran, Islamic Republic of
بعید می دونم شعیب بن صالح پای موسیقی آنچنانی که علما ترکش کنند بشینه
در ضمن یادآوری می کنم که زمانی که هاشمی جانشین فرمانده کل قوا شد (زمان امام ره) همین تندرو ها میگفتند این شعیبه
ریش کم پشت و قد کوتاه هم نشونش
Iran, Islamic Republic of
بحث اینه که علاماتی که درروایات برای شعیب بن صالح آمده بسیاربه آقای احمدی نژادمیخوره
علاماتی که برای سیدخراسانی آمده بسیاربه رهبرعزیزمون میخوره
علاماتی که برای یمانی آمده بسیاربه سیدحسن نصرالله میخوره
علاماتی که برای سفیانی آمده بسیاربه پادشاه اردن میخوره
آیت الله بهجت درسال 1380فرمودند پیرمردها هم ظهور را خواهند دید
حجت الاسلام صدیقی : مقام معظم رهبری تاظهورامام زمان (عج) ولی امرمسلمین خواهندبود
حجت الاسلام پناهیان : خروج سفیانی بسیارنزدیک است
همان طورکه میدانیدخروج سفیانی ازعلائم حتمیه ظهور است
Canada
راستی اون چیزی که گفتی در باره ملک عبدالله دوم درسته طبق روایات این شخص همان سفیانی است.
من این مطلب ملک عبدالله دوم را مدت ها پبش خوندم
Iran, Islamic Republic of
منتظر برخورد قاطع دكتر هستيم
Iran, Islamic Republic of
ظهور بسیار نزدیک است
اما دوستان من با اینکه این تطبیقات رو کاملا درست بدونیم مخالفم چرا که اگر اشتباه از آب در بیاد موجب دلسردی میشه
این ها اصلا مهم نیست که شعیب کیست ؟ و مصداق شعیب در حال حاضر کدام است .. میدانید ؟ مهم این است که در آستانه ظهور هستیم ( حوادث غیر قابل انکار خاور میانه خود گواهی بر این مدعاست )
Iran, Islamic Republic of
وقتی خود آقای احمدی نژاد اين روزها مدام از نزديک بودن اتفاق بزرگ حرف می زنند، از ديگران چه انتظاری داريد؟ به جای اين حرفها بياييد خودمان را در همين امور روزمره زندگی از لحاظ تقوا تقويت کنيم که اين به روش امام زمان(عج) نزديکتر است.
Iran, Islamic Republic of
روایات مربوط به شعیب از لحاظ سندی مشکل دارند خوب است دوستان قبل از این بلواها کمی به اهل فن مراجعه کنند و این چیزها را بپرسند.
Latvia
بنده خدا احمدی نژاد به تاسی از امام و مقام معظم رهبری که خودشان را خدمتگزار مردم دانسته اند ؛ خودش را نوکر و جارو کش مردم نامیده است چرا عده ای بی تقوایی می کنند و این حرف ها را به ایشان نسبت می دهند ؟
این خبر ناراحتی احمدی نژاد اصلا سند و صحت ندارد
ثانیا چرا شما همه چی رو به مشایی نسبت میدید.
شما توقع نداشته باشید که خارجیها برای ما تعیین مصداق کنند.
تز شعیب بودن احمدی نژاد اولین بار توسط شادی فقیه نویسنده معروف لبنانی اتفاق افتاد که این کتاب در سطح گسترده ای در لبنان توسط حزب الله منتشر شده .
پس کمی منصف باشد
البته ما هم دعا می کنیم که شعیب احمدی نژاد باشه
Iran, Islamic Republic of
انشالله که درست باشد و ایشان نیز در کنار سربازان آقا قرار بگیرند برادران همه باید برای ظهور آماده باشیم و در این راه با اطاعت از ولایت فقیه راه حق را از باطل جدا کنیم
بیایید برای آن اتفاق عظیم همه کنار ولایت فقیه قرار بگیریم زیاد هم کاری به مسائل حاشیه ای نداشته باشیم خداوند خودش به موقع پازل ها را کنار هم قرار میده
Iran, Islamic Republic of
ظهور انشاالله (بسیار) نزدیک است.
انشاالله سید خراسانی در میان ما هستند.
فرقه ضاله سبز بی شک از یاوران دجال هستند.
Iran, Islamic Republic of
یک منتظر واقعی که دعایش ظهور آقا و توفیق شهادت در رکاب امام زمان (عج) می باشد ارزویش نزدیکی ظهور است وخداکند این موارد از نشانه های ظهور باشد اما قطع یقین دانستن نشانه های کذابین است ولی احتمال دادن نه تنها گناه نیست بلکه امیدوار کننده است .لذا بجای تکذیب دعابرای حتمی بودن کنیم که خدایا این احتمالات را محقق کن.
بسیار مقاله به جا و جالبی بود.
آقای احمدی نژاد با پر و بال دادن بی مورد به بعضی افراد از جمله آقای مشایی در واقع به مردم دهن کجی می کنند.
Iran, Islamic Republic of
چرا فقط شما به یک احتمال آن فیلم گیر داده اید با استدلال غلط شما بقیه احتمالات نیز زیر سؤال است مثل سید خراسانی ویمانی در صورتی که این احتمالات نیز مانند شعیب مطرح شده