شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
سپاهان تیم‌ هفته؛ استقلال ناکام هفته

برترین‌های هفته پایانی لیگ برتر

شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۳۸
کد مطلب: 422788
تیم فوتبال سپاهان با کسب عنوان قهرمانی چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بهترین تیم هفته شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر شب گذشته با قهرمانی سپاهان و برتری پرسپولیس در دربی ۸۰ به پایان رسید.

**در زیر نگاهی می‌اندازیم به نتایج، ترین‌ها و اتفاقات رقم خورده در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر:

پرسپولیس یک - استقلال صفر

سپاهان ۲ - سایپا صفر

راه‌آهن یک - گسترش فولاد صفر

ملوان یک - نفت‌ مسجدسلیمان صفر

تراکتورسازی ۳ - نفت تهران ۳

استقلال خوزستان یک - پیکان یک

صبای قم صفر - فولاد ۲

پدیده صفر - ذوب‌آهن صفر

**ترین‌های هفته سی‌ام لیگ برتر:

تعداد گل‌‌های هفته سی‌ام: ۱۵گل
میانگین گل در هر مسابقه: ۱،۸۷ گل
پرگل‌ترین دیدار: یک دیدار با ۶ گل
کم‌گل‌ترین دیدار: یک دیدار بدون گل

**بهترین تیم هفته: سپاهان

در هفته سی‌ام لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد دربی ۸۰ را هم مانند دربی ۷۹ (هر دو دیدار رفت و برگشت لیگ برتر) به سود خود به پایان برساند با این حال عنوان بهترین تیم هفته به سپاهان اختصاص پیدا می‌کند که موفق شد برای پنجمین بار در ادوار لیگ برتر با برتری مقابل سایپا عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر را به دست بیاورد.

**ناکام هفته: تراکتورسازی و استقلال

بزرگ‌ترین ناکام هفته بدون شک تراکتورسازی تبریز بود که با کسب نتیجه تساوی در تبریز مقابل نفت از کسب عنوان قهرمانی محروم شد. تراکتورسازی یک بار دیگر پشت سد سپاهان ماند و در هفته پایانی لیگ برتر از رسیدن به عنوان قهرمانی بازماند.

همچنین در هفته پایانی لیگ برتر استقلال با امیر قلعه‌نویی یک بار دیگر دربی را واگذار کرد تا فصل کابوس‌وار برای هواداران استقلال با شکست تلخ در این دیدار حیثیتی به پایان برسد، ضمن اینکه پیکان نیز با شکست از استقلال خوزستان به لیگ دسته اول سقوط کرد تا این دو تیم نیز از ناکامان هفته باشند.

**بازیکن هفته: مهدی شریفی

در هفته پایانی لیگ برتر تیم فوتبال سپاهان به لطف گلزنی‌های مهدی شریفی عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد تا شریفی نیز عنوان بهترین بازیکن هفته را به خود اختصاص دهد.

همچنین در این هفته علی علیپور مهاجم جوان پرسپولیس موفق شد یکی از حساس‌ترین گل‌های عمر خود را در دربی به ثمر برساند تا پرسپولیس به لطف گل این بازیکن دربی ۸۰ را با پیروزی پشت سر بگذارد. علیپور نیز در بین بازیکنان خوب هفته قرار گرفت.

**مربی هفته: حسین فرکی

بدون شک باید عنوان بهترین مربی هفته را به تیم قهرمان اختصاص داد. در همین راستا حسین فرکی که برای دومین فصل پیاپی موفق شد با تیم‌های خود عنوان قهرمانی را از آن خود کند به عنوان بهترین مربی هفته انتخاب می‌شود.

**بازی هفته:

تراکتورسازی ۳ - نفت ۳

**گلزنان لیگ برتر در فصل چهاردهم لیگ برتر:
۲۰ گل: لوسیانو ادینهو (تراکتورسازی)

۱۲ گل: سجاد شهباززاده (استقلال)، مهدی شریفی (سپاهان)

۱۱ گل: لوسیانو پریرا (سپاهان)
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *