چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰
پرسپولیس از آنچه می‌بینید به صدر نزدیک‌تر است!

برترین‌های هفته بیستم لیگ برتر

دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب: 474162
در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر تیم فوتبال نفت تهران به عنوان تیم برتر هفته انتخاب می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، هفته بیستم لیگ برتر شب گذشته با برگزاری یک دیدار و از دست رفتن صدرنشینی استقلال در پایان رقابت‌های این هفته و نزدیک شدن پرسپولیس به استقلال به پایان رسید.

در زیر نگاهی می‌اندازیم به نتایج و ترین‌های این رقابت‌ها در هفته بیستم:

نتایج هفته بیستم در یک نگاه:

سپاهان یک - سایپا 2

پدیده صفر - صبای قم صفر

استقلال خوزستان یک - تراکتورسازی یک

پرسپولیس یک - فولاد صفر

راه‌آهن صفر - سیاه جامگان صفر

گسترش فولاد 3 - راه‌آهن یک

استقلال اهواز یک - ذوب آهن یک

نفت یک - استقلال صفر

 

تعداد گل‌های هفته: 13 گل

میانگین گل در هر دیدار: 1،62 گل

پرگل‌ترین دیدار: یک دیدار با 4 گل

کم‌گل‌ترین دیدار: 2 دیدار بدون گل

 

بهترین تیم‌ هفته: نفت تهران

در هفته بیستم رقابت‌‌های لیگ برتر نفت تهران موفق شد پس از مدت‌ها ناکامی در لیگ برتر ایران و همچنین رقابت‌های آسیایی، در تهران تیم صدرنشین استقلال را شکست داده تا با نزدیک شدن به تیم‌های مدعی، به عنوان تیم هفته نیز انتخاب شود.

البته باید در این هفته از رقابت‌ها از سایپا نیز تقدیر کرد چون موفق شد در اصفهان مقابل تیم ریشه‌دار این شهر یعنی سپاهان به برتری برسد.

بهترین بازیکن هفته: ایمان مبعلی

در هفته بیستم رقابت‌‌‌های لیگ برتر نفت با هدایت ایمان مبعلی در میدان، دومین شکست استقلال در فصل جاری را به این تیم تحمیل کرد. مبعلی در این دیدار بارها با ارسال‌های دقیق و دیدنی خود دروازه استقلال را تا مرز فروپاشی پیش برد و حتی گل به خودی استقلال نیز با سانتر این بازیکن به دست آمد.

البته میلاد میداودی از سایپا، مهدی طارمی از پرسپولیس و شهرام گودرزی از گسترش نیز بازیکنان خوب هفته بودند.

 

بهترین سرمربی هفته: مجید جلالی

سایپا در حالی سپاهان را در هفته بیستم رقابت‌ها شکست داد که مجید جلالی در پایان این مسابقه در نشست خبری اظهار کرد می‌دانستیم سپاهان در 20 دقیقه پایانی مسابقه دچار ضعف عدیده شده و می‌توانیم در این دقایق ضربه نهایی را به این تیم وارد کنیم.

بر همین اساس مجید جلالی که با یک آنالیز دقیق تیمش را راهی میدان کرده بود و به دلیل اینکه سایپا در این مسابقه موفق بود به عنوان بهترین سرمربی هفته انتخاب می‌شود.

مسابقه هفته: سپاهان - سایپا

شاید هفته بیستم از معدود هفته‌هایی باشد که دیداری به عنوان بازی هفته انتخاب می‌شود که یک پای آن استقلال یا پرسپولیس نیستند.

در دیدار برگزیده هفته (سپاهان - سایپا) به جز اتفاقاتی که در زمین رخ داد، اتفاقات حاشیه‌ای فراوانی نیز بیرون از مستطیل سبز رخ داد که اخراج هادی عقیلی و شعار علیه مدیران سپاهان از جمله این اتفاقات بود.

بهترین گلزنان در پایان هفته بیستم:

12 گل: مهدی طارمی (پرسپولیس)

8 گل: حسن بیت سعید (استقلال خوزستان)

6 گل: امید ابراهیمی(استقلال) - مرتضی تبریزی(ذوب آهن) - مسعود حسن زاده(ذوب آهن) - مهرداد محمدی(راه‌آهن) - جلال‌الدین علی‌محمدی(صبای قم)

5 گل: جابر انصاری(استقلال) - سجاد شهباززاده(استقلال) - مهدی خیری(پدیده) - محسن یوسفی(پدیده) - کاوه رضایی(ذوب آهن) - محمد ابراهیمی(گسترش فولاد)
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *