سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
باز هم حاشیه و جنجال و نیمه‌تمام ماندن بازی

نتایج کامل هفته بیستم لیگ برتر فوتسال

جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۰
کد مطلب: 459336
دیدارتیم‌های فوتسال گیتی‌پسند و منصوری در حالی که یک دقیقه با پایان بازی باقی مانده بود اما با ورود هواداران به داخل زمین نیمه‌تمام باقی ماند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، در ادامه هفته بیستم لیگ برتر فوتسال عصر امروز 4 دیدار از ساعت 16 آغاز شد. البته دیدار تیم‌های گیتی‌پسند و منصوری به علت ورود هواداران به داخل زمین نیمه‌تمام باقی ماند. گیتی‌پسند در حالی به مصاف منصوری رفته بود که میزبان این مسابقه بود و در نیمه نخست بازی با نتیجه دو بر دو به اتمام رسید.
 
جنجال و درگیری زمانی آغاز شد که منصوری در دقایق پایانی نیمه دوم توانست دو گل به ثمر برساند و این موضوع با اعتراض کادر فنی بازیکنان اصفهانی نسبت به عملکرد داور روبرو شد. همچنین هواداران اصفهانی هم به داخل زمین هجوم بردند و حتی دو هوادار به سمت داور حمله کردند! با این حال در حالی که کمتر از یک دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود اما داوران و مسئولان برگزارکننده مسابقه شرایط را برای ادامه کار مهیا ندانستند و این بازی را نیمه‌تمام اعلام کردند تا کمیته انضباطی در خصوص این دیدار تصمیم بگیرد که با توجه به هجوم هواداران اصفهانی به داخل زمین به احتمال زیاد بازی سه بر صفر به سود منصوری اعلام خواهد شد. 
 
در دیگر دیدار تیم میثاق میزبان حفاری اهواز بود که در پایان شاگردان محمود خوراکچی شکست سنگینی را مقابل حفاری تجربه کردند.
 
حفاری در این بازی با نتیجه 8 بر 1 به پیروزی رسید.
 
پیش از این همه دبیری مقابل تاسیسات دریایی با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسیده بود و با 40 امتیاز به صدر جدول صعود کرد.
 
نتایج کامل مسابقات برگزار شده این هفته به شرح زیر است.
 
مقاومت صفر- یاسین پیشرو 3
 
حفاری 8- میثاق یک
 
آذرخش بندرعباس 3- مس سونگون 2
 
دبیری تبریز 3- تاسیسات دریایی 2
 
شهروند ساری 6- فردوسی مشهد صفر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *