جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

آیت‌اللهی:پرسپولیس باعث شد بدهی مالیاتی وینگادا بسیار سنگین شود!

سه شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب: 355161
نایب‌رییس اول فدراسیون فوتبال با بیان این که مراجعه نکردن مسئولان پرسپولیس به اداره مالیات برای حل مشکل قرارداد وینگادا رقم بدهی مالیاتی او را به شدت افزایش داده است، گفت: در شرایطی که وینگادا تنها ۵ ماه در ایران کار کرده اما مالیاتش براساس قرارداد دو ساله به ثبت رسیده که در این چند سال مشمول جرایم سنگینی هم شده است!
آیت‌اللهی:پرسپولیس باعث شد بدهی مالیاتی وینگادا بسیار سنگین شود!
به گزارش جهان، سیدهادی آیت‌اللهی درباره آخرین وضعیت حل مشکل مالیاتی سرمربی تیم ملی فوتبال المپیک به ایسنا، گفت: ما قرارداد وینگادا با باشگاه پرسپولیس را خواستیم تا وضعیت آن را بررسی کنیم. در این قرارداد قید شده که مالیات آن بر عهده پرسپولیس است. متصور بودیم صرفا مالیات مبلغی که بر اساس نظر فیفا تعیین شده بود به جای مانده است اما با دریافت مدارک لازم را در این مورد متوجه شدیم طبق اسناد اداره مالیات، کل قرارداد دو ساله وینگادا با پرسپولیس مشمول مالیات شده است در حالی این مربی تنها ۵ ماه در پرسپولیس کار کرده بود!

وی افزود: مالیات کل قرارداد دو ساله وینگادا با پرسپولیس رقم سنگینی می‌شود. متاسفانه از چند سال پیش تاکنون هیچ کدام از مسئولان باشگاه پرسپولیس هم مراجعه‌ای به اداره مالیات برای حل این موضوع نداشته‌اند و این باعث شده تا جرایم زیادی هم به این مالیات برجای مانده افزوده شود و در حال حاضر رقم بسیار سنگینی شده است.

آیت‌اللهی با بیان اینکه مشکل را نهایتا مسئولان باشگاه پرسپولیس باید حل کنند، به ایسنا گفت: آنها باید با حضور و مذاکره با مسئولان اداره مالیات تلاش کنند تا بخش قابل توجهی از این رقم به خاطر افزایش مدت فعالیت ثبت و احیانا جرایم آن کسر شود و همین طور بتوانند آن را تقسیط کنند. در هر حال حضور این مربی در ایران و شروع فعالیتش با تیم ملی المپیک هم منوط به حل این مشکل شده که امیدوارم هرچه زودتر انجام شود تا تیم المپیک بیش از این معطل حضور سرمربی‌اش نماند.

مسئول کمیته فنی و توسعه فدراسیون در واکنش به اینکه شروع تمرینات تیم المپیک با هومن افاضلی بدان معناست که نهایتا با او برای حضور در کادر فنی به توافق رسیده‌اید، خاطرنشان کرد: بالاخره یک صحبت هایی انجام شده است و ایشان تمرینات را زیر نظر گرفته‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *