پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
۱

از پرسپولیس اصرار از وینگادا انکار

يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۵۶
کد مطلب: 276105
مسئولان باشگاه پرسپولیس در چهار تماس تلفنی خود از وینگادا خواستند طلب او را به صورت اقساط پرداخت کنند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، پرداخت بدهی 200 هزار دلاری وینگادا و هفتاد هزار دلاری دستیاران وی این روزها برای باشگاه پرسپولیس دردسرساز شده است. با توجه به اولتیماتوم فیفا این باشگاه فقط 5 روز دیگر فرصت دارد این پول را به وینگادا پرداخت کند. با وجود رایزنی‌های مسئولان این باشگاه با بانک مرکزی،هنوز موفق نشدند که ارز لازم را دریافت کنند به همین دلیل در چهار تماس تلفنی از وینگادا درخواست کردند که این پول را به صورت قسطی به وی پرداخت کنند.
 
ظاهرا وینگادا اعلام کرده به دلیل نامهربانی‌هایی که در مدت حضورش در پرسپولیس با وی شده حق و حقوق خود را به صورت کامل و در اسرع وقت می خواهد.
 
باشگاه پرسپولیس امیدوار است در ادامه رایزنی خود با سرمربی اسبق این تیم به توافق برسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


متاسفانه مسئولان این تیم با بی تدبیری هزینه های هنگفتی بر بیت المال تحمیل کرده اند. چند مربی خارجی که همه از این باشگاه طلب دارند و باز هم متاسفانه طرح دعوا در محاکم بین المللی کرده اند. تا کی این وضع ادامه دارد و چرا فکری اساسی برای این ریخت و پاش ها از کیسه بیت المال نمی شود؟!