جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر فوتبال با مترو

پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب: 879032
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از جابجایی ۴۰ هزارو ۳۰۰ نفر از تماشاگران مسابقه فوتبال پرسپولیس و فولاد مبارکه سپاهان با این ناوگان خبر داد.
جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر فوتبال با مترو
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران وحومه؛ هادی زند درباره میزان جابجایی مسافر توسط شبکه مترو تهران و حومه در این مسابقه گفت: ایستگاه ورزشگاه آزادی در خط پنج مترو چهارشنبه ۱۲اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مجموع رفت و برگشت پذیرای ۴۰هزارو ۳۰۰تماشاگر فوتبال بود.

وی افزود: در ساعات قبل از شروع بازی ۱۷هزار نفر با مترو به مجموعه ورزشی آزادی انتقال داده شدند و بعد از پایان این مسابقه نیز ۲۳هزارو ۳۰۰ نفر از تماشاگران به این ایستگاه مراجعه و از طریق مترو به ایستگاه تهران (صادقیه) و ایستگاه گلشهر منتقل شدند.

زند خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال مسافری و به منظور رفاه بیشتر تماشاگران و مسافران علاوه بر قطار‌های برنامه ریزی شده ۴ حرکت فوق‌العاده نیز اعزام شد.
https://jahannews.com/vdcgwy97xak9uz4.rpra.html
jahannews.com/vdcgwy97xak9uz4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *