جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

شرایط خوب است وینگادا به ماتخفیف داد

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب: 343985
علی کفاشیان می‌گوید شرایط وینگادا برای سرمربیگری در تیم ملی المپیک مناسب است.
به گزارش جهان، رئیس فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین جزئیات مذاکره با وینگادا برای هدایت تیم المپیک ایران اظهار کرد: من بعد از نشستی که روز چهارشنبه در فدراسیون با او برگزار کردم، در یک جلسه دیگر پیشنهادات‌مان را به وینگادا گفتم و او هم شرایطش را به ما گفت. وینگادا اعلام آمادگی کرد که هدایت تیم المپیک را با شرایط ما قبول کند.

او ادامه داد: وینگادا به ما تخفیف داد و ما هم از او خواستیم که از دستیاران ایرانی تا حد ممکن استفاده کند. شرایط وینگادا مناسب است. فعلا با دو، سه گزینه دیگر ایرانی و خارجی در حال مذاکره هستیم و تا هفته آینده به نتیجه نهایی می‌رسیم.

کفاشیان درباره اینکه گفته می‌شود کمیته ملی المپیک با انتخاب وینگادا مخالف است، گفت: خیر اینطور نیست اما ما به کمیته المپیک گفته‌ایم که آنها اگر گزینه دیگری مدنظر دارند به ما بگویند. تمام هدف ما این است که بهترین فرد را برای این پست انتخاب کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره تمدید قرارداد کی‌روش هم به ایسنا گفت: وضعیت قرارداد کی‌روش را هم مشخص می‌کنیم. او به ماندن در ایران علاقه دارد و در روزهای آینده برای این این موضوع هم تصمیم‌گیری نهایی را انجام می‌دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *