سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۶

سپاه تهران:آماده ایم رو در رو با داعشی ها بجنگیم

شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۲
کد مطلب: 449111
در پی شهادت سردار حسین همدانی از فرماندهان سپاه و دوران دفاع مقدس سپاه تهران بزرگ در اطلاعیه ای آورده است: مظلومانه مظلومانه سردار همدانی فصل تازه‌ای از مبارزه با گروه‌های داعش و جانیان قرن را گشود.
سپاه تهران:آماده ایم رو در رو با داعشی ها بجنگیم
به گزارش جهان، در پی شهادت سردار حسین همدانی از فرماندهان سپاه و دوران دفاع مقدس سپاه تهران بزرگ در اطلاعیه ای آورده است: مظلومانه مظلومانه سردار همدانی فصل تازه‌ای از مبارزه با گروه‌های داعش و جانیان قرن را گشود.

 ر پی شهادت سردار حسین همدانی از فرماندهان سپاه و دوران دفاع مقدس سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ اطلاعیه ای صادر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

فرمانده بی ادعای جبهه‌های نبرد، دلاور مرد روزهای سختی و درد، پاکباز جان فدای ولایت، سردار عالی قدر جبهه مقاومت، مدافع راستین حرم سرلشکر پاسدار حاج حسین همدانی در آستانه فرا رسیدن ایام سوگواری مولا و مقتدایش حضرت اباعبدالله الحسین (ع) همانند حبیب بن مظاهر محاسن سفیدش به خون خضاب شد و با خلعت زیبای شهادت که بزرگترین هنر مردان خداست به دیدار معبودش شتافت و درحالی که ملت شریف ایران در سوگ جانباختن مهاجران الی الله در سرزمین منا نشسته اند خبر شهادت این مجاهد خستگی ناپذیر داغ تازه‌ای بردل همراهان و همرزمانش نهاد.

هنوز رشادت‌های او در مبارزه با عوامل فساد رژیم ستمشاهی و هشت سال نبرد بادنیای کفر در یادمان هست که نام بلند آوازه اش در میان رزمندگان اسلام به عنوان فرمانده ‌ی لایق مدیر و مدبر می‌درخشید و در جبهه‌های جنوب و غرب از خرمشهر و آبادان و شلمچه واروند گرفته و تا بازی دراز و مریوان و سرپل ذهاب لرزه براندام دشمن می‌انداخت.

او که همراه همرزم شهیدش محمود شهبازی فاتح خرمشهر بود در تنگه مرصاد نیز بلای جان منافقین شد و پس از جنگ هرگز از پا ننشست و راحتی و آسودگی را برخود حرام کرد و همانند دوران جوانی به کار و فعالیت ادامه داد وبا اندوختن توشه های علمی و نظامی مسئولیت های متعددی را برعهده گرفت و هرجا نیاز به خادمی صادق بود شهید همدانی داوطلب خدمت در آن می شد و با بنیانگداری محفل پیشکسوتان جهاد و شهادت سعی در نهادینه کردن فرهنگ ایثار داشت و همیشه خارچشم فتنه گرانی بود که نقشه های شوم و دسیسه های منافقانه اشان در ام القراء جمهوری اسلامی با تدبیر هوشمندانه او نقش برآب شد.

سخنان آتشین فرمانده شهید همدانی در خصوص گروه‌های تکفیری داعش و جنایات بی شرمانه ی آنها گاه چنان شوری در دل و جان مخاطبان ایجاد می‌کرد که آرزو دارند هرچه سریعتر به جبهه مقاومت بپیوندند و از حرم آل الله حفاظت و صیانت نمایند و به حقیقت شهادت مظلومانه‌اش اکنون فصل تازه‌ای از مبارزه با جانیان قرن را گشوده است و زوال و نابودی آن‌ها را نزدیکتر کرده است.

ما رزمندگان بسیجی و پاسدار سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ ؛ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت سردار رشید اسلام حاج حسین همدانی به ساحت مقدس حضرت ولی عصرارواحنا لمقدمه الفداء و ولی امر مسلمین امام خامنه ای (مدظله العالی) آماده ایم تا در نبرد رو درو با مزدوران جنایتکار صهیونیسم داعشی همانند فرمانده شهیدمان برای دفاع از حریم ولایت جان خود را فدا نماییم و انتقام او و تمامی مظلومین را از این جانیان کوردل بستانیم. لبیک یاعلی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *