شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱۴

فيفا: ايران جايي در فهرست مدعيان قهرماني جام ملت‌ها ندارد

جمعه ۱۰ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۹:۴۳
کد مطلب: 150996
از ديد سايت فيفا فوتبال ايران يك مدعي جدي در جام ملت‌هاي آسيا نيست.
 فارس، سايت فيفا در آستانه بازي‌هاي جام ملت‌هاي آسيا تيم‌هاي حاضر و راه‌يافته به اين تورنمنت بزرگ را زير ذره‌بين خود گرفته است.
در اين گزارش فوتبال ايران از ديد نويسنده يك مدعي جدي براي قهرماني محسوب نشده و به برخي ناكامي‌ها در فوتبال كشورمان اشاره شده است.
از ديد فيفا، سه تيم فوتبال كره جنوبي، ژاپن و استراليا شانس‌هاي قهرماني جام ملت‌ها هستند و بايد اين سه تيم را به عنوان مدعيان جدي قهرماني در جام ملت‌هاي آسيا دانست.

در حالي كه تنها ۷ روز به آغاز جام ملت‌هاي آسيا باقي مانده تيم‌ها يكي پس از ديگري با اسامي اعلام شده ضمن دريافت امكانات كمپ خود در قطر وارد اين كشور شده و خود را براي درخشش در اين رقابت‌ها آماده مي كنند.
اين تورنمت سه هفته‌اي تحت آرم جام ملت‌هاي آسيا با حضور ۱۶ تيم برتر قاره كهن از هفتم ژانويه آغاز مي‌شود.
عراق يكي ديگر از كشورهاي زير ذره‌بين فيفا است كه به عنوان مدافع عنوان قهرماني تيمي آماده و بسيار پرانگيزه توصيف شده است.
كويت كه از قهرماني در رقابت‌هاي جام خليج فارس روحيه بالايي گرفته مي‌تواند در جام ملت هاي آسيا خودنمايي كند.

از ديد نويسنده فوتبال دو كشور ايران و عربستان در قاره كهن تعيين كننده است اما نمي‌توان آنها را در فهرست مدعيان جدي قهرماني قرار داد.
نويسنده با اشاره به شرجي و گرماي قطر اين مشكل را متوجه كشورهاي جنوب شرقي آسيا كرده اما معتقد است كه زمستان دوحه چندان هم غير قابل تحمل نيست.
از ستارگان استراليا مي توان به تيم كاهيل هافبك اورتون، برت امرتون بازيكن بلكبرن، مارك شوارتزر دروازه بان فولام و هري كيول و لوكاس نيل بازيكنان گالاتاسراي اشاره كرد.
استراليا در اين رقابت ها با كره جنوبي هم گروه است.
چو كوانگ رائه سرمربي تيم كره جنوبي هم گفته است: به بازيكنانم اعتماد دارم. فوتبال يك بازي فردي نيست و با وجود اين كه پارك چويونگ يكي از ستارگان ما مصدوم شده با كار گروهي به راحتي مشكل را حل مي‌كنيم.
https://jahannews.com/vdchwvnz-23nmwd.tft2.html
jahannews.com/vdchwvnz-23nmwd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این نویسنده بایدبیاد یه دوره کارشناسی پیش مسوولان فدراسیون ما بگذرونه مقام شامخ مارو زیر سوال برده معلومه ازمدیریت کارای فدراسیون ایران ونتیجه های درخشان اون بی اطلاعه
Iran, Islamic Republic of
راست گفته چی فوتبال درسته جز اینکه یه منبع درآمد مفتکی شده
Iran, Islamic Republic of
قبلاً اگر قهرمان هم نمي شديم ولي هميشه مدعي قهرماني بوديم حالا ديگه.....
Iran, Islamic Republic of
هر وقت روي تيم ايران اميدي نباشد خوب ظاهر ميشود
ما خودمون هم میدونیم چیز تعجب آوری نیست.
United Kingdom
بیشین بینیم بابا
شمابرید رسوایی مالی و تبانی های جام جهانیتون رودرست کنید
Iran, Islamic Republic of
به نظر من اگر اين تركيب در راس تصميمات فوتبال ايران قرار گيرندايران نه تنها در اسيا بلكه در جهان نيز حرفي براي گفتن دارد 1-عادل فردوسي پور2-حاج رضايي3-ذولفقارنسب4-جلالي(مربي فوتبال)5-دكتر صدر6-ابراهيم زاده يك هيت 6-نفره لطفا ثبت كنيد و كاربران نظرشان را بگويند
Iran, Islamic Republic of
دوره قبل هم ايناعراق روشانس صعودازگروه هم نميدونستند
Iran, Islamic Republic of
تیم ملی ایران هیچ موقع افتخاری نداشته و در هیچ زمانی ما اقای اسیا نبودیم . الان که من 21 ساله هستم هیچ اقتخاری از تیم فوتبال ندیدم . اونموقع هم که سه بار قهرمان اسیا شدیم . دو بارش میزبان بودیم یه بارشم تیمی تو جام نبود . فوتبل ما هیچموقع افتخاری نداشته که حالا بخواهد نزول کرده باشد
Iran, Islamic Republic of
من بر خلاف اکثر مردم که امیدی به نتیجه گرفتن ایران در جام ملت ها ندارند مطمئن هستم ایران نتیجه میگیره.
منم چشمم اب نمیخوره!
من به عنوان یک ایرانی دوست دارم تیم کشورم خوب عمل کند ولی از این بازیهای تیم ملی اعصابم بهم میریزه
فيفا جون ! باز هم تو

كاش مسئولين فيفا مسئولين فدراسيون فوتيال ما بودند ! كاش!
Iran, Islamic Republic of
طبق رسم ایران از گروه خود صعود می کند در مرحله یک چهارم با کره جنوبی روبرو می شود و چون دفعه قبل به کره باخته(ضربات پنالتی) این بار می برد ولی در مرحله نیمه نهایی بازی را واگذار کرده و نهایتاَ سوم می شود