دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

کفاشيان: رفتن کي‎روش صحت ندارد

دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۰۲
کد مطلب: 221734
رئيس فدراسيون فوتبال گفت: کي‎روش تا جام جهاني هدايت تيم ملي ايران را به‏ عهده دارد.
    علي کفاشيان ظهر امروز که براي برگزاري مجمع انتخابات هيئت فوتبال لرستان در اين استان حضور داشت به سئولات خبرنگاران پاسخ داد.

وي در مورد قرارداد سرمربي تيم ملي کشورمان با تيم ملي سوئيس گفت: رفتن کي‎روش شايعه‏اي بيش نيست و صحت ندارد.

وي افزود: کي‎روش مربي حرفه‏اي و خيلي مصممي است، کاري را که شروع کرده به پايان ‌مي‌رساند و بدون شک تا جام جهاني هدايت تيم ملي ايران را به‏ عهده دارد.

رئيس فدراسيون فوتبال در پاسخ اين سئوال که شما با کي‌روش اختلاف داريد، گفت: هيچ گونه اختلافي با سرمربي تيم ملي کشورمان ندارم.

کفاشيان با بيان اينکه فراهم کردن بازي‏هاي تدارکاتي براي تيم ملي کار سختي است و نياز به فعاليت زياد دارد، يادآور شد: بعضي مواقع شرايطي پيش مي‏آيد که تيم‏هاي ضعيف‏تر خواهان بازي با ما هستند، که به کادر فني اعلام مي‏کنيم و اگر موافقت کنند بازي برگزار مي‏شود.

رئيس فدراسيون فوتبال در ادامه با اشاره به اينکه نيمي از فراهم کردن بازي‏هاي تدارکاتي دست ماست و دوست داريم با تيم‏هاي بزرگ دنيا بازي کنيم، يادآور شد: متاسفانه اين مهم ميسر نمي‏شود، چون ما موافقيم و آنها مخالف اين موضوع هستند.

 کفاشيان تاکيد کرد: بين فدراسيون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان نيز هيچ مشکلي وجود ندارد.

گفتني است، علي کفاشيان امروز براي برگزاري مجمع انتخابات هيئت فوتبال لرستان به اين استان سفر کرده است؛ مجمع انتخاباتي هيئت فوتبال لرستان با حضور علي کفاشيان برگزار شد.

در اين مجمع که پيش از ظهر امروز آغاز شد، همايون بهاروند با 24 راي موافق براي چهار سال ديگر به سمت رئيس هيئت فوتبال لرستان انتخاب شد. وي در حال حاضر عضو هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال است و براي چندمين بار متوالي است که به عنوان رئيس هيئت فوتبال لرستان انتخاب مي‌شود.

همچنين در اين مجمع خسروي با 20 راي و رئوفي با 17 راي به عنوان نماينده هيئت‌ها و باشگاه‌ها انتخاب شدند.

طبق مقررات و آيين نامه بايد خزانه‌دار و نايب رئيس هيئت هم انتخاب مي‌شدند که با توجه به کمبود وقت و نظر مجمع، اين موضوع به وقت ديگري موکول شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *