يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

کفاشيان‌:‌ از رفتن نکونام راضي نيستم

سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب: 337455
رييس فدراسيون فوتبال با اعلام نارضايتي خود از اقدام جواد نکونام و ترک باشگاه استقلال و رفتن به تيم الکويت تاکيد کرد: اين موضوع مي‌تواند موجب آسيب رساندن به تيم ملي شود.
کفاشيان‌:‌ از رفتن نکونام راضي نيستم
به گزارش جهان به نقل از ايسنا، علي کفاشيان که در نشست هيات اجرايي کميته ملي المپيک شرکت کرده بود، پس از پايان اين نشست در پاسخ به سوال يکي از خبرنگاران مبني بر اين که وضعيت اسپانسر تيم ملي به کجا رسيد؟ اظهار کرد: به اسپانسر تيم ملي تا سي‌ام دي ماه وقت داده‌ايم که مبلغ عقب افتاده را پرداخت کند که آنها البته گفتند ۱۰۰ درصد تا آخر دي ماه اين مبلغ را پرداخت خواهيم کرد. اما اگر اين امر محقق نشد توضيحات آنها را مي‌شنويم و آن را در هيات رييسه فدراسيون فوتبال مطرح مي‌کنيم تا در اين باره تصميم‌گيري شود.

رييس فدراسيون فوتبال در پاسخ به سوال ديگر مبني بر اين که در صورتي که با اين اسپانسر قطع همکاري کنيد آيا جايگزين مناسبي داريد يا خير ؟ گفت: البته به صورت شفاهي خيلي‌ها اعلام آمادگي مي کنند، ولي در عمل اسپانسري نيست. اين موضوع بايد هر چه زودتر حل شود. کما اين که در حال حاضر نيز با مشکلات زيادي روبرو هستيم و اين مي‌تواند بر عملکرد تيم ملي در جام جهاني ۲۰۱۴ برزيل تاثيرگذار باشد.

وي درباره مشاجرات اخير ميان دو باشگاه استقلال و پرسپوليس در آستانه داربي و اقدام به بيانيه نويسي توسط آنها گفت: اين کار خيلي بدي است که در اين چند سال مانند آن اتفاق نيفتاده است. ما در هفته‌ "وحدت" قرار داريم و بايد اين دو باشگاه وحدت خود را حفظ کنند و به مردم استرس وارد نکنند، چرا که مردم دوست دارند بازي خوب و زيبايي را مشاهده کنند. مديران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپوليس بايد صحبت عليه يکديگر را ترک کنند.

کفاشيان در پاسخ به سوالي مبني بر اين که نظرتان راجع به رفتن جواد نکونام از باشگاه استقلال به تيم الکويت کويت چيست؟ گفت: من به هيچ عنوان از اين موضوع راضي نيستم. مشکلات مالي که در باشگاه‌ها به وجود آمده باعث شد امثال مجتبي جباري، پژمان منتظري و جواد نکونام از استقلال بروند و آنهايي هم که حضور دارند انگيزه خود را به نوعي از دست داده‌اند . باشگاه‌ها مشکلات عديده‌اي دارند که در رفتن بازيکنان اين تيم ها نقش بسزايي دارد. البته اين قضيه مي‌تواند به بازيکنان تيم ملي آسيب بزند.

رييس فدراسيون فوتبال درباره اقدام روزنامه‌ "پيروزي" مبني بر چاپ عکس دو تن از بازيکنان استقلال که در حال قليان کشيدن هستند، گفت: من بايد تحقيق کنم و ببينم که قليان پکي چند است! (با خنده).

وي در پاسخ به سوالي مبني بر ناراحتي مديرعامل باشگاه پرسپوليس از نام بردن صادقيان و مسلمان که به جرم قليان کشيدن که ۱۰۰ درصد ثابت نشده است و هم‌چنين حکم محروميت‌ آنها، گفت: ما حکم رسمي در اين باره نداده‌ايم و در حال انجام تحقيق هستيم. اما ورزشکاراني که مقررات را رعايت نمي‌کنند و در حين اردو و يا پيش از آن در چنين مجالسي حضور مي يابند قطعاً در دعوت آنها در تيم ملي تجديد نظر خواهد شد و از باشگاه‌ها مي‌خواهيم مسائل اخلاقي را به دقت رعايت کند.

رييس فدراسيون فوتبال در پاسخ به اين سوال که آيا تکليف کارلوس کي‌روش براي ماندن در تيم ملي ايران پس از جام جهاني ۲۰۱۴ برزيل مشخص شده است يا خير؟ گفت: او بايد نظر خود را در اين باره اعلام کند و ما به کارلوس کي‌روش اعلام ‌کرده‌ايم که نظر و شرايط خود را براي حضور چهار ساله آتي در تيم ملي ايران اعلام کند، چرا که ما به دنبال اين هستيم که او را براي چهار سال آينده نگه داريم. قرار شد که کي‌روش نظر خود را در اين باره بدهد تا ما تصميم خود را بگيريم.

عضو هيات اجرايي کميته ملي المپيک هم‌چنين در پاسخ به اين سوال که چقدر شانس داريد که در انتخابات اين کميته‌ راي بياوريد؟ گفت: من براي هيات اجرايي و نايب رييسي کانديد شده‌ام و هر کدام که شد در آن مشغول به فعاليت مي شوم که اميدوارم اين اتفاق بيفتد.

وي درباره نشست خود با وزير ورزش و جوانان نيز گفت: ايشان اعلام کرده‌اند که از تيم ملي و بازيکنان حمايت مي‌کنند که اين باعث بالا رفتن روحيه ما شد.

کفاشيان درباره تصويب بودجه فدراسيون فوتبال گفت: مجمع سال آينده برگزار مي‌شود و بودجه و عملکرد ما کاملا مشخص است. اما منابع بودجه فدراسيون کاملا مشخص نيست که از چه محل‌هايي بايد باشد و آنچه که مهم است اين است که حسابرسي فدراسيون را به طور دقيق به مجمع ارائه ‌کرده‌ايم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *