سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ - 28 May 2024
 
۰

حيف است کفاشيان خراب شود

سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب: 221874
مديرعامل باشگاه شهيد منصوري قرچک گفت: کميته انضباطي فدراسيون فوتبال با اعلام محرز شدن تباني در فوتسال شجاعت بزرگي به خرج داد.
    کريم منصوري در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبري فارس «توانا»، در خصوص اينکه حسن‌زاده رئيس کميته انضباطي اعلام کرده تباني در ليگ فوتسال براي اين کميته محرز شده، عنوان کرد: طبق شنيده‌هايمان در فدراسيون فوتبال تصور نمي‌کرديم که تباني را اعلام کنند. هر چند که هم‌اکنون هم بعيد مي‌دانم بخواهند گيتي‌را به ليگ يک بفرستند. احتمالا با بازيکنان به گونه‌اي برخورد مي‌کنند.

وي با بيان اينکه اگر تباني محرز شده باشد بايد تيم به ليگ پايين‌تر سقوط کند اظهار داشت: يک بار بايد جلوي اين مسائل گرفته شود. اگر من هم تخلف کرده باشم بايد برخورد شود. کفاشيان آدم سالمي است و حيف است که در اين گردونه آسيب ببيند.

مديرعامل منصوري درباره بازگشت تيمش به رقابت‌ها تصريح کرد: در صورتي که حقمان را ندهند خواهيم رفت. يک بار در سال 86 هم با اين شرايط دستمان از جام کوتاه ماند. در هر صورت دعا مي‌کنيم حق به حقدار برسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *