جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲

جلسه نمایندگان منتقد توافق ژنو باضرغامی

چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب: 355439
مشاور پارلمانی سازمان صدا و سیما از برگزاری نشست مشترک نمایندگان منتقد توافقنامه ژنو با رئیس این سازمان در آینده نزدیک خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر؛ آقای میرتاج الدینی در جمع خبرنگاران مجلس افزود: اخیرا ۱۱۱ نماینده مجلس شورای اسلامی در پی نامه قبلی جمعی از نمایندگان، نامه ای به رئیس صدا و سیما درباره ضرورت نقد توافقنامه ژنو نوشته و درخواست کرده بودند که امکان نقد این توافقنامه در رسانه ملی ایجاد شود.

وی یادآور شد: آقای ضرغامی نیز در پاسخ به نمایندگان گفته بود که شرایط آماده نیست و ما نیز رویکرد حمایتی در این باره داریم اما پس از دریافت نامه دوم ،‌ بر آن شدیم تا جلسه ای با نمایندگانی که نامه قبلی و جدید را امضا کرده بودند داشته باشیم.

میرتاج الدینی تاکید کرد: بر همین اساس در جلسه مشترکی که احتمالا سه شنبه هفته آینده تشکیل می شود با حضور نمایندگان و رئیس سازمان صدا و سیما در این باره موارد لازم را بررسی و جمع بندی خواهیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *