شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

انصاري‌فرد: اميدوارم راه‌‌آهن در تهران بماند

شركت صنعت غذايي خراسان‌رضوي خريدار راه‌آهن
يکشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۴۱
کد مطلب: 175277
مديرعامل پيشين باشگاه راه‌آهن پس از خصوصي شدن تيم فوتبال اين باشگاه گفت: اميدوارم راه‌‌آهن در تهران بماند.
به گزارس فارس، محمد حسن انصاري‌فرداظهار داشت: از اينكه تيم راه آهن به بخش خصوصي واگذار و از بلاتكليفي خارج شد خوشحالم و آرزو مي كنم اين تيم عاقبت به خير شود.

وي در مورد اينكه كدام شركت يا فرد امتياز راه آهن را خريداري كرده گفت: نمي دانم كدام شركت اين تيم را خريده است. اطلاعات مختصري دارم اما مطمئن نيستم كه بخواهم بگويم. خوشحالم كه تيم از بلاتكليفي خارج شد و اميدوارم به عنوان اولين تيمي كه به بخش خصوصي واگذار شده با درايت مسئولان خريدار سرانجام خوشي داشته باشد.

انصاري فرد يادآور شد: در ليگ برتر برخي تيم ها خصوصي هستند ولي در حقيقت از بودجه دولتي استفاده مي كنند اما راه آهن اولين تيم است كه بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسي از طريق سازمان خصوصي سازي و در بازار سرمايه و فرابورس به بخش خصوصي واگذار شد و مي تواند نماد كامل واگذاري به بخش خصوصي باشد. اميدوارم اكنون كه اين كار انجام شده است سرانجام خوشي هم داشته باشد.

مديرعامل پيشين راه ‌آهن اضافه كرد: دو نكته مهم وجود دارد، اول اينكه شركت خريدار بگذارد نام راه آهن حفظ شود چرا كه اين تيم قدمت ۷۴ ساله دارد و دوم اينكه در تهران به حيات خود ادامه دهد. بنده نمي توانم براي خريدار تعين تكليف كنم و به عنوان فردي از جامعه فوتبال اميدوارم اين اتفاق رخ دهد.

انصاري فرد تصريح كرد: در ماه ها و به ويژه در روزهاي اخير بازيكنان راه‌آهن در اوج بلاتكليفي بودند. آنها با وجودي كه هنوز ۵۰ درصد مطالبات فصل گذشته خود را دريافت نكرده اند و مالك باشگاه مشخص نبود در ورزشگاه اكباتان تمرينات را انجام مي دادند اما مي ديدم كه بسيار نگران و مضطرب بودند چرا كه نقل و انتقالات در حال سپري شدن است و تكلفيشان مشخص نبود. در اين مدت ساعت ها با آنها صحبت مي كردم تا صبوري خود را حفظ كنند و منتظر اتفاقات خوب باشند و اميدوارم بخش خصوصي قدر بازيكنان باوفاي راه آهن را بداند و هر چه زودتر در نقل و انتقال فعاليت را آغاز كند و حضوري قوي در فصل آينده داشته باشد.

وي در مورد وضعيت خود در اين باشگاه عنوان كرد: بنده همان طور كه گفتم از شركت خريدار بي اطلاع هستم و اسمشان را هم نمي دانم اما در راستاي تقويت راه آهن هر كمكي از دستم برآيد انجام مي دهم. در پايان جا دارد تشكر ويژه اي از وزير محترم اقتصاد، هيئت مديره شركت راه‌آهن، هيئت عالي واگذاري و مسئولان ارشد خصوصي سازي و فرابورس داشته باشم. در شش ماه گذشته جلسات متعدد و تلاش هاي شاياني صورت گرفت و تيم راه آهن در يك شرايط كاملا قانوني به بخش خصوصي واگذار شد به طوري كه حتي بنده اطلاع دقيقي ندارم چه شركتي آن را خريده است و اين نشان دهنده عرضه راه آهن در يك شرايط كاملا عادلانه است.

به گزارش فارس، گفته مي شود امتياز تيم فوتبال راه آهن توسط شركت صنعت غذايي خراسان رضوي خريداري شده است. مديرعامل اين شركت محمدي‌فر است كه ۱۰۰ درصد سهام را خريداري كرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *