يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2 Jun 2024
 
۰

تخریب ۶۰۰ مسجد و ربایش ۱۰۰۰ جسد در غزه

شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۲
کد مطلب: 880939
وزارت اوقاف و امور دینی فلسطین در غزه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ در غزه تاکنون ۶۰۴ مسجد را در این باریکه به طور کلی تخریب کرده و ۲۰۰ مسجد دیگر را هم بمباران کرده است.
تخریب ۶۰۰ مسجد و ربایش ۱۰۰۰ جسد در غزه
به گزارش جهان نيوز، به نقل از وبگاه شهاب نیوز، وزارت اوقاف و امور دینی فلسطین در غزه تاکید کرد که ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ در غزه تاکنون ۶۰۴ مسجد را در این باریکه به طور کلی تخریب کرده و ۲۰۰ مسجد دیگر را هم بمباران کرده و به آن خسارت وارد کرده است و علاوه بر این، ۳ کلیسا نیز در این باریکه بمباران و تخریب شده است.

این وزارتخانه در بیانیه‌ای عنوان کرد که صهیونیست‌ها در این جنگ ۶۰ قبرستان را در استان‌های مختلف نوار غزه هدف قرار دادند و اقدام به نبش قبرهای زیادی کردند و بیش از ۱۰۰۰ جسد را به شیوه‌ای وحشیانه و غیرانسانی ربوده یا مثله کرده‌اند.

در این بیانیه آمده است که ارتش اشغالگر ۱۵ مرکز وابسته به وزارت اوقاف از جمله ساختمان اصلی آن، مرکز رادیو قرآن وابسته به وزارت اوقاف، مدیریت اوقاف خان یونس، مرکز آثار باستانی و نسخه‌های خطی، مدرسه پسرانه اوقاف اسلامی و دانشکده دعوت شعبه شمال را تخریب کرده است. تاکنون ۹۱ نفر از کارکنان وزارت اوقاف و مبلغان دینی به شهادت رسیدند.
https://jahannews.com/vdcex78vojh8voi.b9bj.html
jahannews.com/vdcex78vojh8voi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *