جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
آیت الله دری نجف آبادی:

ضرورت تشکیل انجمن صنفی روحانیت

محرم و صفر فرصتی برای احیای دین و جهاد اکبر است
سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۵۸
کد مطلب: 323712
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک محرم و صفر فرصت را خوبی برای احیای دین و جهاد اکبر دانست و گفت: جامعه روحانیت باید با شناسایی ظرفیت های فراوان این ماه و باور آنها جامعه را در مسیر درست هدایت کنند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر دوشنبه با بیان این مطلب ظهر سه شنبه با بیان این مطلب در گردهمایی ائمه جماعات، وعاظ و خطبای شهرستان اراک افزود:

وی با تاکید بر ضرورت تجهیز روحانیون به تکنولوژی های روز دنیا گفت: مبلغان دینی ما باید با آشنایی با آخرین تکنولوژی های روز دنیا اجازه ندهند دشمنان حیله های خود را در جنگ نرم بر ما تحمیل کنند.

امام جمعه اراک ادامه داد: همه باید از فرصت ماه محرم استفاده کنند و با در کنار یکیدیگر قرار گرفتن تبلیغ دین را در اولویت کاری خود قرار دهند.

آیت الله دری نجف ابادی با بیان این که انتقال پیام عاشورا باید هدف والای همه باشد گفت: مداح و روحانی هیات ها باید در کنار هم باشند نه در مقابل یکدیگر و با همدلی اجازه ندهند برخی بدعتها به عزداریها راه یابد.

وی تاکید کرد: ترویج فرهنگ ناب حسینی لازمه نجات جامعه ماست نه ابزار و آلاتی که هرگز جایی در عزای واقعی حسین نداشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *