يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۲
حجت الاسلام تقوی:

هدف وحدت اصولگرایان انتخابات آتی نیست

سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۰
کد مطلب: 397760
عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای ایجاد وحدت میان جریان ها و گروه های اصولگرا، گفت: برگزاری جلسات متعدد در این راستا دستاوردهای خوبی داشته است.
به گزارش جهان، حجت الاسلام سیدرضا تقوی در گفتگو با مهر با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای ایجاد وحدت میان جریان ها و گروه های اصولگرا اظهار داشت: برای وحدت اصولگرایان دنبال انتخابات آتی نیستیم.

عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز افزود: برای ایجاد وحدت میان جریان ها و گروه های اصولگرا به استان ها و شهرهای بسیاری سفر کرده ایم که برگزاری جلسات متعدد دستاوردهای خوبی داشته است.

فعالیت گروه های مختلف اصولگرا ادامه پیدا می کند

وی ادامه داد: شاید تلاشهای صورت گرفته در این زمینه به وحدت اصولگرایان در انتخابات آتی ختم شود اما ما به دنبال هدف بزرگ تری هستیم و آن این است که اصولگرایان در همه زمینه ها و ابعاد با هم اجماع داشته باشند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اینکه فعالیت های صورت گرفته منافاتی با کارهای حزبی و گروهی ندارد، اضافه کرد: کار ما یک کار حزبی و گروهی نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *