سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۱
در دیدار جامعه روحانیت مبارز با روحانی چه گذشت؟

روحانی: با رهنمودهای رهبر انقلاب مشکلات را از سر راه برمی‌داریم/ تشکر از آیت‌الله مهدوی کنی

روحانی خود را عضو جامعه روحانیت می داند
شنبه ۸ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۳۶
کد مطلب: 295816
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز جزییات دیدار برخی از اعضای این تشکل با رئیس‌جمهور منتخب را تشریح کرد.
روحانی: با رهنمودهای رهبر انقلاب مشکلات را از سر راه برمی‌داریم/ تشکر از آیت‌الله مهدوی کنی
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به دیدار امروز تعدادی از اعضای این تشکل با رئیس جمهور منتخب، گفت: در این دیدار که آیت الله تسخیری و حجج اسلام طباطبائی،عبدوس، ابراهیمی و بنده حضور داشتیم، گزارشی از عملکرد جامعه روحانیت مبارز در انتخابات ریاست جمهوری به وی ارائه کردیم.

وی افزود: در این گزارش گفته شد که سعی جامعه روحانیت مبارز این بود که حضور مردم در صحنه به صورت حداکثری باشد و حماسه سیاسی اتفاق بیفتد و سیاست ما در استانها این بود که مردم در صحنه حاضر شوند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: همچنین در ادامه این دیدار از سوی اعضای این تشکل پیام تبریک خود را به وی رساندیم و اعلام کردیم که خوشحالیم یکی از اعضای جامعه روحانیت مبارز در این انتخابات به پیروزی رسید و مهمتر از آن اینکه فردی که پیروز شده، روحانی است و این مورد یکی از مهم‌ترین امتیازاتی است که رئیس جمهور منتخب دارد.

تقوی خاطرنشان کرد: موفقیت آقای روحانی در عرصه خدمت رسانی به مردم تنها موفقیت رئیس جمهور نیست، بلکه موفقیت یک رئیس‌جمهور روحانی است که می‌تواند بر اعتبار روحانیت بیافزاید و آن را تقویت کند.

وی تاکید کرد: موضوع دیگری که در این دیدار مطرح شد، این بود که اعلام کردیم جامعه روحانیت مبارز در راستای خدمت به مردم و پشت سر رهبری معظم انقلاب از دولت آینده حمایت می کند و تمام تلاش خود را برای موفیت این دولت به کار می گیرد که البته سیاست این تشکل بعد از انقلاب حمایت از همه دولت هایی بوده است که مورد تایید امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بوده اند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: همچنین در این دیدار عنوان شد که  جامعه روحانیت مبارز امیدوار است که با حضور حجت الاسلام روحانی در صحنه به عنوان یک فرد روحانی الفتی بین روحانیت در کشور ایجاد شود و جناب آقای روحانی این توانایی را دارد که بر صمیمیت ها در حوزه روحانیت بیافزاید.

تقوی همچنین در خصوص اظهارات رئیس جمهور منتخب در این دیدار، اظهار داشت: حجت الاسلام روحانی نیز از سخنان اعضای جامعه روحانیت مبارز استقبال کرد و تاکید کرد که خود را از اعضای این تشکل می داند و خوشحال است که یک روحانی و طلبه است و جزو موسسان این تشکل همراه با آیت الله شهید بهشتی بوده است.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور منتخب همچنین در این دیدار گفت که" برای تحقق شعارها و اهداف نظام به کمک همه نهادها و ارگان ها به خصوص روحانیت نیازمندم تا به این اهداف و شعارها جامعه عمل بپوشانم. البته در این دوران مشکلات بسیاری در کشور وجود دارد که انشا الله با عنایت خداوند و توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و رهنمودهای رهبر انقلاب این مشکلات را از سر راه برداریم و کار را پیش ببریم ."

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، خاطرنشان کرد: در این دیدار سلام آیت الله مهدوی کنی را نیز به رئیس جمهور منتخب ابلاغ کردیم که وی نیز تشکر کرد و گفت که آیت الله مهدوی کنی چه رئیس مجلس خبرگان و دبیر جامعه روحانیت مبارز باشد یا نباشد، شخصیت ارزشمندی برای نظام و انقلاب است و وجود وی موجب برکت است و شخصیت وی مورد اطمینان رهبر معظم انقلاب و روحانیت و مومنین و متدینین قرار دارد که خدمات و سوابق انقلابی وی چیزی نیست که فراموش کنیم و به وی احترام ویژه قائل هستم و از آیت الله مهدوی تشکر می کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *