چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

حضور علي آبادي و افشارزاده در نشست 121 کميته بين المللي المپيک

يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۱۶:۲۹
کد مطلب: 69452
رييس و دبيرکل کميته ملي المپيک کشورمان در يکصد و بيست و يکمين نشست کميته بين المللي المپيک IOC شرکت کردند.
به گزارش  ايرنا، در اين نشست ارتباط بين ورزشکاران، باشگاه ها، فدراسيون ها و کميته هاي ملي المپيک، جهاني شدن و کشورهاي در حال توسعه، استقلال جنبش المپيک، رويدادهاي مربوط به ورزش جوانان و چگونه تعداد بينندگان ورزشي را افزايش دهيم؟ مورد بحث قرار گرفت. 

همچنين در طول اين نشست رييس و دبير کل کميته ملي المپيک کشورمان مذاکراتي با مسوولين کميته بين المللي المپيک براي جلب حمايت IOC و بخش المپيک سوليداريتي براي برگزاري کلاس هاي آموزشي کوتاه مدت، ميان مدت و بلند مدت و اختصاص سهميه به کشورمان به منظور شرکت در برنامه هاي آموزشي IOC برپا کردند.
گفتني است در ملاقاتي که نمايندگان کشورمان با شيخ احمدالفهد الصباح، رييس شوراي المپيک آسيا داشتند مذاکرات لازم در خصوص چگونگي حضور هرچه فعال تر کميته ملي المپيک کشورمان در برنامه هاي مختلف شورا به خصوص در زمينه برگزاري برنامه هاي آموزشي به عمل آمد.
همچنين رييس کميته ملي المپيک کشورمان در ملاقات هايي که با روساي کميته هاي المپيک فلسطين و پاکستان داشت در ارتباط با نحوه انجام همکاري هاي متقابل با کشورهاي يادشده مذاکرات لازم را به عمل آورد.
به گزاش کميته ملي المپيک، يکصد و بيست و يکمين نشست کميته بين المللي المپيک از جمعه دهم مهرماه در شهر کپنهاک دانمارک آغاز شد که مهندس علي آبادي و بهرام افشارزاده رييس و دبيرکل کميته ملي المپيک کشورمان نيز در آن حضور داشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *