جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۶
۳
در جلسه شورای مرکزی حزب مردمی اصلاحات مطرح شد

دولت شفاف کند که منظور کنگره از توافق دوم هسته‌ای چیست؟

دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب: 435456
دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با بیان اینکه شنیده‌ها حکایت از این دارد که کنگره آمریکا منتظر توافق دوم است گفت: خواهش ما از دولت این است که موضوع توافق دوم را برای مردم شرح دهد.
دولت شفاف کند که منظور کنگره از توافق دوم هسته‌ای چیست؟
به گزارش جهان، محمدزارع فومنی دبیر کل حزب مردمی اصلاحات در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به جلسه دیروز (یکشنبه) تشکل سیاسی متبوع خود اظهار داشت: در جلسه اخیر که با حضور کارشناسان و معاونان بانک‌ها تشکیل شد در خصوص مسائل هسته‌ای و تأثیر آن بر اقتصاد کشور صحبت‌هایی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه ما در توافق هسته‌ای تناقضاتی را شاهد هستیم گفت: از مجلس شورای اسلامی و شورای امنیت ملی کشور تقاضا داریم این موضوع را با دقت بیشتری را پیگیری کند چرا که امکان دارد بحران‌های بزرگی در آینده گریبان‌گیر کشور شود.

فومنی خاطر نشان کرد: دولت تمام توان خود را در عرصه حل مناقشات هسته‌ای گذاشته بود که ما از این اقدام دولت تشکر می‌کنیم اما اقتصاد و معیشت مردم فاجعه آمیز است که اگر تدبیری صورت نگیرد وضع ایران بدتر از یونان خواهد شد.

دبیر کل حزب مردمی اصلاحات به مشکلات کارخانجات و کارخانه‌های تولیدی اشاره و تصریح کرد: نباید فضا را برای ورود برخی شرکت‌ها آنقدر باز بگذاریم که سرمایه گذاران داخلی دچار ورشکستگی شوند.

وی با بیان اینکه شنیده‌ها حکایت از این دارد که کنگره آمریکا منتظر توافق دوم است گفت: دولت قرار است چه توافق دیگری صورت دهد. خواهش ما از دولت این است که موضوع توافق دوم را برای مردم شرح دهد.

فومنی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌های حزب مردمی اصلاحات در مقوله انتخابات اشاره و بیان کرد: ما آمادگی داریم در انتخابات با شورای هماهنگی ائتلاف کنیم اما چند گروه تندروی افراطی در داخل این مجموعه هستند که به دنبال کاندیداتوری تندروها و رد صلاحیت‌ شده‌ها برای انتخابات مجلس دهم هستند.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در پایان تصریح کرد: اگر ائتلاف ما با شورای هماهنگی صورت نگیرد ما در سراسر کشور حتی تهران کاندیدا معرفی می‌کنیم و کمیته‌هایی را در این خصوص معرفی می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نظر کنگره را جناب آقای بروجردی با همتای امریکایی خود مکاتبه کرده و اخذ کند.
همین مونده ،هر قدر با شیطان رابطه بیشتری داشته باشیم ،بیشتر ضربه میخوریم .
رضا
بضاعت این دولت بیش از این نیست نه در عرصه علمی و نه سیاسی و جهادی انتظار بیهوده نداشته باشید