شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱

مشعل المپیاد کارگران کشور روشن شد

جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب: 409797
اولین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور با حضور دو هزار ورزشکار از سراسر کشور در مازندران آغاز شد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، مراسم افتتاحیه نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور از دقایقی قبل با حضور ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و گودرزی وزیر ورزش و جوانان، مجید حسین زادگان رییس فدراسیون کارگری کشور و مسئولان استانی در سالن سید رسول حسینی آغاز شد.

نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور با بیش از دوهزار ورزشکار در ۲۶ رشته ورزشی و در دو بخش آقایان و بانوان در ۱۲ شهرستان و مسابقات آقایان در ۲۱ رشته در ۱۰ شهرستان مختلف استان مازندران برگزار می شود.

حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و مازندران در حاشیه این مراسم با اشاره به حضور بانوان در مسابقات گفت: حدود ۴۵۰ ورزشکار زن در پنج رشته ورزشی نیز رقابت می کنند.

وی به دستاوردهای ورزش قهرمانی اشاره و اضافه کرد: هر وقت به ورزش صنفی و روستایی توجه کردیم، فرایند و تاثیرات مثبت آن را در ورزش قهرمانی دیده ایم.

حسین زادگان به رشته های ورزشی المپیاد کارگری اشاره کرد وگف: دو میدانی، تنیس روی میز، بسکتبال در بابل، والیبال ساحلی در نور، فوتبال در قائمشهر، جودو در چالوس، دوچرخه سواری در بالسر، فوتسال در جویبار، هندبال و والیبال سالنی در آمل، وزنه برداری در بابلسر، بدنسازی در نوشهر، شطرنج در تنکابن، تکواندو در نکا، کاراته در میاندرود، کشتی آزاد، فرنگی، شنا، اسکواش، کوهنوردی و ژیمناستیک نیز در ساری برگزار می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: مسابقات بانوان نیز در رشته والیبال سالنی و تنیس روی میز و بدمینتون در محموداّباد، دومیدانی وآمادگی جسمانی در فریدونکنار برگزار می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *