پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

تیم‌های برتر تکواندو المپیاد ورزش کارگران

جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۴۹
کد مطلب: 409848
تیم‌های برتر و قهرمان اولین مسابقات تکواندو المپیاد ورزش کارگران کشور که به میزبانی نکا برگزار شد مشخص شدند.
به گزارش جهان به نقل از فارس در نکا، امشب با پایان یافتن مسابقات تکواندو کارگری کشور، تیم‌های برتر مسابقات تکواندو اولین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور مشخص شدند.

در این رقابت‌ها که به میزبانی شهرستان نکا در سالن سردار بردبار نکا برگزار شد، ۷۵ ورزشکار و تکواندوکار از ۶ استان اصفهان، خراسان‌رضوی، البرز، تهران، کرمانشاه و مازندران حضور داشتند که در بخش کیوروگی و پومسه برگزار شد.

این دوره از مسابقات با حضور قهرمانان تکواندو از استان‌های مختلف صبح و عصر امروز به‌صورت فشرده برگزار و در نهایت تیم اصفهان به‌عنوان تیم اول و قهرمان این دوره از مسابقات معرفی و تیم مازندران به‌عنوان تیم دوم و نائب قهرمان و تهران سوم شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان نکا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رابطه با برگزاری این مسابقات گفت: براساس جدول برنامه‌ها مقرر شده بود که این دوره از مسابقات در دو روز جمعه و شنبه در نکا برگزار شود که با تغییر برنامه‌ این مسابقات در یک روز برگزار و فینال مسابقات نیز امشب برگزار شد.

شیدالله حسین‌پور افزود: در این دوره از مسابقات ۷۵ ورزشکار از ۶ استان کشور در چهار وزن المپیکی در رده آزاد به رقابت پرداختند که در پایان مسابقات یک روزه، تیم استان اصفهان قهرمان این دوره از مسابقات شد و استان مازندران و تهران به‌عنوان رتبه‌های دوم و سوم اولین مسابقات تکواندو المپیاد ورزش کارگران کشور معرفی شدند.

وی با بیان اینکه حدود ۲۰ داور این دوره از مسابقات را در بخش کیوروگی و پومسه داوری کردند، یادآور شد: سطح این دوره از بازی‌ها براساس نظر داوران، ناظران، ورزشکاران و اهل فن در سطح بسیار خوبی برگزار شد که امیدواریم رضایت ورزشکاران، مربیان، دست‌اندرکاران و تیم‌های مختلف ورزشی جلب شده باشد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان نکا افزود: این رقابت‌ها قرار بود در روزهای هشتم و نهم اسفند ماه جاری امسال برگزار شود که به دلیل تغییر برنامه و با فشرده‌سازی رقابت‌ها، شامگاه امروز نیز رقابت‌های پایانی انجام و تیم های برتر معرفی شدند.

همچنین با اعلام اینکه ورزشکاران امشب و صبح فردا را مهمان نکا هستند، گفت: پکیج و بروشورهای فرهنگی در زمینه ورزشی و گردشگری نیز تهیه و دراختیار ورزشکاران قرار گرفت در این فرصت به‌دست آمده سعی داریم که ورزشکاران از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری شهرستان دیدن کرده و با صنایع دستی این منطقه آشنا شوند.

به گزارش فارس، نخستین مسابقات تکواندو المپیاد ورزش کارگران کشور، با حضور دو هزار ورزشکار کارگری در حال برگزاری است که کارگران مرد در ۱۹ رشته و کارگران زن در پنج رشته در ۱۴ شهرستان مازندران به رقابت می‌پردازند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *