شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

زمان بهره برداری تمام پروژه های مسکن مهر

دوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب: 354888
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و تخصیص اعتبارات مورد نياز در سال ۹۴ تمامی پروژه های مسکن مهر به بهره برداری می رسد.
به گزارش جهان به نقل از مهر ، احمد اصغری مهرآبادی شامگاه یکشنبه در بازدید از مسکن مهر دهگلان كه با همراهي شماري از اعضاي كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي صورت گرفت، اظهار داشت: در مجموع واحدهای مسکن مهر استان ۴۰ هزار واحد بوده است.

وی با اشاره به این مطلب که تا کنون ۲۴ هزار و ۴۰۰ واحد آن افتتاح شده است، افزود: در سال جاری ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر استان کردستان به بهره برداری می رسد و سه هزار و ۴۰۰ واحد آن نیز برای سال آینده باقی می ماند.

مهر آبادی یادآور شد: خوشبختانه در حال حاضر مشکلات مالیاتی براي افتتاح و بهره برداري از پروژه هاي مسكن مهر رفع شده است و بیمه مسکن مهر در کردستان نیز پرداخت شده است.

وی با اشاره به این مطلب که نبود مسجد و مدرسه در واحده های مسکن مهر دو مشکل اساسی اجرای این طرح است، ادامه داد: در خصوص رفع این مشکل جلسه ای فوق العاده برگزار شده است و مشکلات و راهکارها بررسی شده و در آینده نزدیک طرح کاملی در راستای رفع نواقص اجرا می شود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: در زمینه تامین هزینه های مسکن مهر در بين دستگاه های خدمات رسان اختلاف وجود دارد و انتظار می رود با برنامه ریزی سهم دستگاه ها مشخص و به مشکلات این حوزه رسیدگی شود.

بازديد يك روزه اعضاي كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي با همراهي شماري از معاونين وزرات خانه ها و همچنين مديران استاني از صبح امروز آغاز شد و اين اقدام با برگزاری شورای برنامه ریزی استان كردستان به اتمام رسید
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *