جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تامین اعتبار برای تکمیل پروژه‌های مسکن مهر تا پایان امسال

چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۱
کد مطلب: 702116
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از تامین اعتبار لازم برای اتمام پروژه مسکن مهر خبر داد.
اعتبار لازم برای اتمام پروژه‌های مسکن‌ مهر تامین‌شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن علی نبیان در نشست پیگیری واحدهای باقیمانده مسکن مهر گفت: این اعتبار براساس بند ب تبصره ۸ قانون بودجه سال ۹۸ محقق شده تا عزم ملی اتمام پروژه‌های مسکن مهر تا پایان امسال به ثمر رسد.
 
وی افزود: مسکن مهر طرحی بود که به اشتباه تنها متعلق به وزارت راه و شهرسازی قلمداد شد در صورتی که این طرح، یک طرح ملی و متعلق به دولت جمهوری اسلامی است و تمامی نهادهای دولتی در تکمیل آن نقش دارند.

نبیان با اشاره به عزم دولت برای اتمام این طرح تا پایان امسال گفت: اگر تا پیش از این اتمام طرح مسکن مهر یک تکلیف اداری برای ما بود بعد از فرمایشات رهبر معظم انقلاب این موضوع به یک تکلیف شرعی تبدیل شده و همگی باید حداکثر توان خود را برای اتمام پروژه‌های بدون مشکل حقوقی مسکن مهر تا پایان سال ۹۸ به کار گیریم.

معاون وزیر راه و شهرسازی برگ برنده ادارات کل راه و شهرسازی در تکمیل و تحویل واحدهای باقیمانده مسکن مهر را تعامل با نهادهای مرتبط از طریق تشکیل جلسات شورای مسکن با حضور استانداران و معاونان عمرانی هر استان برشمرد و اظهار داشت: حضور مدیران استانی بخش‌های مختلف و حل مشکلات به صورت تعاملی بهترین راه برای رسیدن به نتیجه مطلوب است.

در این جلسه که با حضور مدیران ادارات کل راه و شهرسازی استان‌های اردبیل، مرکزی، گلستان، سمنان، شرق سمنان، سیستان‌وبلوچستان، ایرانشهر، قم، بوشهر و اصفهان برگزار شد، مشکلات پروژه‌های باقیمانده مسکن مهر مطرح و پیشنهادات لازم برای رفع این مشکلات ارائه شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *