چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰
۶۰
منحرفان این بار "مطهری زمان" را نشانه گرفتند؛

هتاکی بی‌سابقه جریان انحرافی علیه علامه مصباح یزدی

شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۵۱
کد مطلب: 243619
سایت وابسته به جریان انحرافی در هتاکی بی سابقه به علامه مصباح یزدی زشت ترین توهین ها را به ایشان به بهانه دفاع از جریان انحرافی روا داشت.
به گزارش جهان، این سایت با انتشار متنی بدون امضا، علامه مصباح یزدی را "قطب فرقه منحرفان"، منافق، دارای کفر خفی، شجره خبیثه تحجر و منحرفین از احمدی نژاد، متحجر، خوارج نوین و... نامیده است.

در این نوشته بی ادبانه و موهن که به بهانه عدم شرکت علامه مصباح در اجلاس خبرگان سفارش داده شده، آمده است: حضرت علامه به عنوان قطب فرقه منحرفان از احمدی نژاد در مقابل خدمات متقابل فتنه گران، نسخه شورای فقاهت را پیش از هاشمی برای گروه خود تجویز می کند و حالا با دفاع مستقیم و سنگین مقام رهبری از رئیس جمهور تا جایی پیش می رود که در مهمترین همایش بزرگان کشور شرکت نمی کند!

همچنین در این مطلب سراسر وهن، تلاش شده علامه مصباح با هاشمی رفسنجانی مقایسه شده و علت عدم شرکت ایشان در اجلاس خبرگان اعتراض به رهبری بیان شده است!

نکته جالب در این یادداشت اعتراضی آن است که جریان انحرافی سعی کرده که بشدت دولت را مساوی جریان انحرافی و جریان انحرافی را برابر دولت قلمداد کند تا بدین وسیله از سپر دولت برای پوشاندن فسادهای سیاسی، اقتصادی و اخلاقی خود سوء استفاده کند و از این رهگذر حمایت های رهبر انقلاب از دولت را در برابر انتقادت علامه از جریان انحرافی قرار دهد این در حالی است که انتقادات علامه مصباح و دیگر دلسوزان انقلاب اسلامی همواره متوجه جریان انحراف و لیدر آن بوده و حساب انحرافی ها را از دولت جدا کرده اند.

نویسنده -که ظاهرا جوان یا کم حافظه است- از سوی دیگر در شرایطی سعی کرده علامه مصباح را به هاشمی پیوند بزند که در طی سالیان اخیر بیشترین انتقادات از هاشمی از سوی علامه مصباح بوده است از سوی دیگر افکار عمومی پیوندهای جدید انحرافیون با عناصر کارگزارانی و... را از یاد نخواهد برد.

در بخش دیگری از این هتک نامه آمده: "با اتمام حجت امام بر متحجران، دیگر بهانه ای برای مدارا با منحرفان متقلب و دزدان نام و نشان احمدی نژاد باقی نمانده است، اگرچه آنها در ۸ سال قبل درجازده و از گفتمان روز احمدی نژاد و انقلاب جا مانده اند، اما می توان حدس زد که خروج آنها بر امام به زودی فتنه نهروان را رقم خواهد زد. تنها یک تلنگر دیگر کافی است تا چهره کریه نفاق از پشت این نقاب دفاع از ولایت فرو افتد. خوارج نوین به زودی به نام دفاع از "جایگاه ولایت فقیه" بر نائب امام زمان (عج الله) خروج خواهند کرد".

این ادعا در حالی است که امروز کمت کسی است که نداند جریان انحرافی چه کام جویی هایی از خانه نشینی 11 روزه کرده و هلهله ای پس از عدم تمکین به حکم ولایت کردند. هنوز کسی فراموش نکرده است زدوبندهای مستقیم و غیرستقیم اینان در اختلاس بزرگ 3 هزار میلیاردی و تعظیم در برابر سلاطین و دیکتاتورهای منطقه را و قلع و قمع همه مخالفان در دولت را و هجوم برنامه ریزی شده به نهادهای انقلابی را و تلاش برای انحراف گفتمان انقلاب را و...

به نظر می رسد که جریان انحرافی در ادامه تخریب نیروهای انقلاب این بار سعی دارد با روشی منافقانه و موذیانه، شخصی را که رهبر انقلاب "مطهری زمان" نامیده اند، تخریب کند چه که بولتن این جریان پیشتر بارها نهادهایی چون سپاه پاسداران و شخصیت های انقلابی و همچنین ارزش های انقلاب همچون حجاب را مورد هجمه، حمله و تمسخر قرار داده بود. تریبون انحراف پیش از این نیز علامه را قدرت طلب و اقتدارگرا خواند بود.

بیانات رهبر انقلاب در مورد علامه مصباح


در ادامه جهت اطلاع انحرافیون بخش هایی از بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد علامه محمدتقی مصباح یزدی که در منزل این فیلسوف بیان شده، می آید:
مقام معظم رهبري، بعد از احوالپرسي‌هاي مرسوم خطاب به آيت‌الله مصباح يزدي و خانواده‌ ايشان فرمودند: جلسه به‌شدت عاطفي است. عواطف نقش مهمي در ادامه راه و اقامه حدود الهي و حاكميت الهي دارند. در انقلاب ما هم فكر به تنهايي نمي‌توانست اين حركت عظيم را انجام دهد عواطف هم مورد لطف الهي است. دوستي و دشمني يكي از معيارها و ملاك‌هاست. اين محبتي كه ابراز مي‌شود بر مي‌گردد به لطف حضرت‌عالي، و سرچشمه جوشان محبت و التفات شما نسبت به ما سرازير مي‌شود در همه خانواده و مجموعه فرزندان و اهل و همه.

اين يك جهت، جهت دوم اينكه اين هم مربوط به شخص من نيست؛ مربوط به معيارها، مربوط به اسلام و انقلاب و مربوط به اين راه است. اين را الحمد‌لله من مي‌دانم و خداوند متعال نگذاشته من اشتباه كنم و تصور كنم كه اين مربوط به شخص من است. مي‌دانم كه مربوط به خداست و مربوط به راه است كما اينكه نسبت به شخص امام(ره) با توجه به عظمت و جذابيتي كه امام(ره) داشت همين بود؛ يعني مردم براي خدا امام(ره) را دوست مي‌داشتند و به‌دنبال او حركت مي‌كردند؛ خود ايشان هم اين را كاملا مي‌دانست.

ولي امر مسلمين در ادامه افزودند: بنابراين توقع ما از اين مجموعه محترم و عزيز اين است كه دعا كنند تا منشأ اين محبت‌ها كه توجه به خدا و پيمودن راه خداست در ما استمرار پيدا كند و باقي بماند و ما بفهميم و بدانيم كه بايد چه كار كنيم و به كدام طرف حركت كنيم و خداوند متعال ما را هدايت و دستگيري كند. واقعا نياز داريم به دستگيري لحظه به لحظه پروردگار كه اگر اين نباشد يقينا كار مشكل خواهد شد.

رهبر فرزانه انقلاب همچنين اظهار داشتند: بنده هم به سهم خودم قدر آقاي مصباح را مي‌دانم. واقعا مي‌دانم كه ايشان در كشور و براي اسلام چه وزنه‌اي هستند و حقا و انصافا ما امروز نظير ايشان را – حالا به اين تعبير بگوييم – خيلي نادر نظير آقاي مصباح ممكن است وجود داشته باشد با اين وزانت علمي و عمق علمي و احاطه و وسعت و با اين آگاهي و بينش و صفا.

رهبر معظم انقلاب تصريح كردند: اين سه جهت در ايشان جمع است؛ هم علم، هم بصيرت به معناي حقيقي كلمه و هم صفا. اين سه تا با هم در وجود ايشان خيلي ارزشمند است. خداوند متعال انشاء ‌الله وجود ايشان را براي ما و انقلاب محفوظ بدارد و وجود ايشان را سالم بدارد تا همه بتوانند از بركات ايشان استفاده نمايند. خداوند كسان ايشان را، آقازاده‌هاي ايشان، همسر محترم، عروس‌ها و دامادها همه را مشمول لطف و هدايت خودش قرار دهد.

پس از سخنان حضرت آيت الله خامنه‌اي، علامه مصباح يزدي در پاسخ به ابراز لطف و محبت معظم‌له اظهار داشت: ما كه زبانمان الكن است كه از پس شكر‌گزاري اين نعمت عظيم الهي برآييم. همين اندازه عرض مي‌كنيم كه " ‌الله اعلم حيث يجعل رسالته ". و در شبانه روز از عمق دل دعا مي‌كنيم كه خداوند بركات حضرت‌عالي را روزافزون ‌كند و در سايه عنايت حضرت ولي عصر ارواحنا فداه به همه امت اسلامي توفيق شكر‌گزاري اين نعمت را مرحمت نمايد.

در ادامه حضرت آيت الله خامنه‌اي فرمودند: بله! دعا كنيد كه خداوند هدايت كند ما را. يادتان هست كه من يك وقت در زمان رياست جمهوري به شما عرض كردم كه نياز الان من به كمك معنوي خيلي بيش‌تر از سابق است. جناب‌عالي خدمت آقاي بهجت(ره) رسيديد و پيغام رسانديد كه كمكي كنند و بعد از آن ايشان دو تا نامه فرستادند كه من آن نامه‌ها را دارم و الحمدلله اين كمك‌ها وجود داشته و ما قدر مي‌دانيم. الان هم همين‌طور است. من خيلي احتياج دارم به كمك معنوي و انشاء ‌الله خداي متعال اين دعاهاي شما را به هدف اجابت برساند و ما را مشمول رحمت و كمك و هدايت خودش قرار بدهد.

آيت‌الله مصباح در ادامه اظهار داشت‌: البته هر كس ظرفيتش بيش‌تر است نيازش هم بيش‌تر است.حتي نياز پيامبر(ص) و اولياي خدا هم بيش از ماهاست. انشاء ‌الله خداوند وجود حضرت‌عالي را از همه بليات حفظ بفرمايد و به ما هم توفيق معرفت بيش‌تر به اولياي خودش و به شخص جناب‌عالي را بدهد و محبت و ارادت ما را روزافزون كند. جناب‌عالي هم دعا كنيد كه خداوند عاقبت ما را ختم به خير كند.

رهبر معظم انقلاب درباره درس هفتگي استاد مصباح در دفتر مقام معظم رهبري فرمودند: هر چه از آن پخش شده و من گوش كردم واقعا انسان استفاده مي‌كند. در ماه مبارك رمضان كه سخنراني ايشان عصرها پخش مي‌شد من غالباً گوش مي‌كردم و بهره مي‌بردم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مصباح یزدی فیلسوف بزرگ جهان تشیع
Iran, Islamic Republic of
انقدر سکوت کردیم که حالا به خیمه علامه مصباح رسیده اند
Romania
نابودی دشمنان اسلام و دشمنان علمای بزرگوار صلوات
Iran, Islamic Republic of
درود بر مطهری زمان
فکر کنم نویسنده مطلب لیدر جریان انحرافی باشد
Germany
ای مگس عرصه سیمرغ...
Iran, Islamic Republic of
باسلام
1- ابتداء عرض کنم بنده به عنوان یک دانشجوی کوچک اطلاع دارم خیل زیادی از دانشجویان تفکرات حضرت علامه مصباح را راه گشای جامعه اسلامی می دانند
2- با توجه به این مطلب که دشمن هرچقدر حقیر باشد سعی می کند به قله های معرفت حمله و توهین کند و همه اینها را ما از چشم آن نویسنده مستضعف فکری نمی دانیم و امیدواریم در آینده ای بسیار نزدیک رسوایی آن مرشد کج اندیش ِ پنهان را ببینیم که اینگونه به خود اجازه می دهد به مقام علمی یک عالم توهین کند
3- اما از قوه قضاییه می خواهیم با این گستاخی ها که هدفش عادی کردن مسیر توهین به علما است برخورد جدی نماید....
درود بر علامه فیلسوف
Iran, Islamic Republic of
قوه قضاییه با توهین کنندگان برخورد کند
Iran, Islamic Republic of
در انتخابات مجلس هم همین توهین ها را می کردند
Iran, Islamic Republic of
«بیانات رهبر انقلاب در مرد علامه مصباح بی نظیر است
خدا ایشان را برای اسلام حفظ کند. خدا کند همه ضربه زنندگان به ایشان سوا شوند
علامه مصباح افتخار جهان اسلام است
Iran, Islamic Republic of
جریان انحرافی وسرکرده آنان به قدری در مقابل مردم زبون هستند که حتی در جمع امت حزب الله جرات حضور ندارند واین حرکات آنها به مثابه کسانی است که در باتلاق افتاده اند وبرای نجات خود دست وپا میزنند اما بیشتر غرق میشوند
Iran, Islamic Republic of
علامه بزرگوار امید و قطب نمای جریان اصول گرایی و انقلابی و این ارازل و اوباش نمی توانند به شخصیت این علامه بزرگ خدشه ای وارد کنند
Iran, Islamic Republic of
چون اخر عمر انحرافی هاست اشکالی نداره بگذرید دیگه چیزی نمونده اندکی صبر...
Iran, Islamic Republic of
وقتی حرف حساب برای گفتند ندارند فحاشی میکنند
Iran, Islamic Republic of
من هم متن را خواندم فوق العاده بی شرمانه بود.اما قابل توجه مسولین جهان نیوز نکاتی را عرض می کنم 1_اولا وقتی آقا می فرمایند به رهبری هم می شود انتقاد کردقدیس سازی از چهره های دیگر که اگر اشتباهی مرتکب شدند کسی نتواند بیان کند کار درستی نیست 2_درموارد مشابه خصوصا اهانت به عالم وارسته جوادی آملی سیاست سایتهای اصولگرا یا سکوت بود یا همراهی ...3_متاسفانه جبهه ...شخصیت گرانسنگ حضرت آقای مصباح را فقط برای استفاده ابزاری وکسب اعتبار آن جبهه می دانند والا نظرات اکثر اعضای آن در تضاد کامل با نظرات ایشان قرار دارد کافی است نظری به مصاحبه اخیر ....با شبکه ایران بیندازید تا این مدعا ثابت شود.
تمام کنید این جریا ن موهوم انحرافی را
مصباح خار چشم انحراف است
مصباح از سوی افرادی وابسته به مجمع ......مورد اهانت قرار گرفت حالا هر چی میشه می چسبونن به انحرافی ها.
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد دوست داریم و پات هستیم تا آخرش. انتخابات آتی انشا الله دوباره خواهی بود.
جریان انحرافی وجود نداره جریان انحرافی خود........
Iran, Islamic Republic of
دقیقا به دلیل همین ویژگی های علامه مصباح است که این روزها اینطور مورد هجمه واقع شده اند.اول در روزنامه ......و حالا از طرف منحرفین .
موضع شما زمان انتخابات چه بود؟
توجه توجه : رهبر معظم انقلاب تصريح كردند: اين سه جهت در ايشان جمع است؛ هم علم، هم بصيرت به معناي حقيقي كلمه و هم صفا. اين سه تا با هم در وجود ايشان خيلي ارزشمند است.
United States
به کوری چشم دشمنان و منحرفان آیت الله مصباح هر روز درخشنده تر از دیروز خواهد بود
United States
علامه معذرت از بابت این منحرفان
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به آن قسمت از متن كه با تيتر «بیانات رهبر انقلاب در مرد علامه مصباح» شروع شده؛ بايد به استحضارتان برسانم كه طبق فرموده‌ي حضرت امام (ره) : «ملاك، حال فعلي افراد است».
United States
نویسنده ی این مطلب، ع.... -سردبیر سایت ...- است.
Iran, Islamic Republic of
اینا دار دسته سعید حجاریان ها هستن که دارن تخم نفاق و اختلاف می پاشن
وقتی ادب بزرگ محرفان انگونه است دیگه از اینا اینتظار بیشتری نداشته باشید
Iran, Islamic Republic of
خداوند علامه مصباح را را از جمیع بلایا به خصوص مصیبت جریان انحرافی حفظ فرماید.
توهین نقل دهان انحرافیهاست علامه نه اولی و نه اخری است انشاالله دوره شان که تمام شد به زباله دان تاریخ خواهند پیوست
درود بر مصباح درود بر احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
برخورد باید شود
مردم بیدارند ...
این نویسنده نادون و بی سواد که بعیده بویی از فهم وشعور برده باشه هم نوا با اراذل و اوباش جنبش سبزی سعی در تخریب """"""""""""" عمار""""""""""" امام سیدعلی خامنه ای (حفظه الله)
کرده اند.
بایدکه بیشتر مراقب بود تا به حریم حریم ولایت فقیه بتازند
وتاجایی که ممکنه علامه را به همه بشناسونیم تا کور شود هرآن که نتواند دید...
محقق بشه
وباید رفقای حزب اللهی مان جواب دندون شکنی به این یاوه گویی ها بدهند..........
وعزت از آن خداوند ست...
ولله عزت جمیعا
ومن الله توفیق
مصباح یاور باصلابت رهبری است
United States
مثل مرد معذرت خواهی کردند..از بعضی ها بهترن که هزار تا دلیل برای اشتباهشون میارن!
عذر خواهی اون ها رو هم منتشر کنید


از خداوند منان و رحیم در محضر رهبر عالی قدر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خامنه ای و مردم شریف ایران، بابت اینکه با اشتباه خود دشمنان در کمین نشسته دولت و نظام را خوشحال کرده ام، عذر تقصیر طلب می نمایم و امیدوارم خداوند همه ما را در پناه خود از گزند جهل جاهلان و بغض حاسدان، مصون بدارد.
اون .....ای که نوشته ملاک وضع فعلی افراد است و خواسته امروز ایت اله مصباح را با دیروز متفاوت بداند باید مستحضر باشد که رهبری در سفر به قم در جمع موسسه تحت مدیریت ایشان جلسه ای سراسر تکریم و تکرار تمامی مواضع گذشته در باره ایشان را داشته اند
Iran, Islamic Republic of
لعنت الهی بر انحرافیهای دزد
چی شده نگران علامه شدید؟
Iran, Islamic Republic of
در منطق کم اورده اند
United States
علامه اسلام
Iran, Islamic Republic of
آقای مصباح فقیه و فیلسوف بسیار بزرگی هستند
Iran, Islamic Republic of
اولاً حال فعلي علامه هم مانند حال قبلشون هست
ثانياً مثل اينکه جهان هم دچار فراموشي شده، يادش رفته خودش و جبهه ي محبوبش زمان انتخابات مجلس چه موضعي نسبت به علامه داشتند
ثالثاً خداوند علامه رو براي اسلام و رهبري و ملت ايران حفظ کنه به کوري چشم دشمنان اسلام
رابعاً چرا نظرات منو تأييد نمي کنيد؟ دست برداريد از اين برخورد گزينشي
Iran, Islamic Republic of
یک در اون سایت یک خبطی کرده است وهیچ ربطی به یک جریان موهوم ندارد من این که عرض میکنم از نزدیک خبر دارم خود آن جوان هم پشیمانست گفته ها ی آقای ...که سبب خوشنودی سایتهای جرس و کلمه شد نامطلوبتر بود درهر حال باید دقت کرد آب به آسیاب دشمن نریخت
جهان جان یا نظرات رو سانسور نکن یا لا اقل اصلا نشون نده من گفتم خاتمی لیاقتتون بود حرف بدی زدم؟؟یه جورایی حس می کنم یه .......اصیلی...
کسانی که تکریم مقام معظم رهبری را دلیل ارزشی بودن علامه مصباح می دانید ؛ مقام معظم رهبری از دولت آقای احمدی نژاد هم تکریم و تعریف های شایانی داشته و دارند
ائتلاف فتنه و انحراف و کاگزار و ضدانقلاب و چپ علیه ایت الله مصباح
جالبه نه؟
درود بر مطهری زمان
کلوخ انداز را پاداش سنگ است
Iran, Islamic Republic of
اول مطلب را میگذارند ان هم برای چند روز بعد که میبینند اوضاع خرابه عذرخواهی میکنند! جالبه بقیه هم نمیفهمند!!
Sweden
علامه افتخار ایران است
United States
اين هتاکان هم كم از وهابي ها ندارند شايد هم بدتر
متاسفم برای او که دیروز به دستبوسی علامه می رفت و امروز...
متاسفم برای رسانه هایی که هنوز هم یواشکی هوای جریان انحرافی را دارند...
Germany
روزهای اخر انحراف....
Iran, Islamic Republic of
ذکر یک نکته در مورد جریان انحرافی در تحلیل رفتار این طیف خیلی کارگشاست اون هم اینکه" این جریان ترجیح میده با تنفر ازش یاد بشه ولی فراموش نشه..."
واقعا فتنه عجیبی هستند برای این دوران...