شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱

زمزمه های تغییر رئیس سازمان بورس

دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۱۵
کد مطلب: 396447
عضو شورای عالی بورس از انتخاب محمد فطانت‌فرد به عنوان عضو هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار خبر داد و گفت: اعضای هیأت مدیره درباره ریاست جدید سازمان پس از این تغییر تصمیم‌گیری خواهند کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، با قطعی شدن مدیرعاملی علی صالح‌آبادی در بانک توسعه صادرات ایران، زمزمه ریاست محمد فطانت‌فرد در سازمان بورس و اوراق بهادار به قطعیت نزدیک می‌شود.

در این باره محمدرضا پورابراهیمی نماینده مجلس و عضو شورای عالی بورس در مورد نشست امروز این شورا اظهار داشت: وزیر اقتصاد آقای محمد فطانت‌فرد را به عنوان عضو جدید هیأت مدیره سازمان بورس معرفی و شورای عالی بورس با این پیشنهاد موافقت کرد.

وی افزود: بر اساس قانو، اعضای هیأت مدیره طی یک صورت جلسه باید یکی از اعضا را به عنوان رئیس سازمان به شورا پیشنهاد و شورا آن را بررسی کند.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه طبق قانون هنوز علی صالح‌آبادی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار است، تأکید کرد: پس از آنکه رئیس جدید سازمان توسط اعضای هیأت مدیره به شورا معرفی شود و سوگند یاد کند، تغییر رئیس سازمان رسماً انجام خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *