چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

اخبار جدید هسته‌ای بورس را شاداب کرد

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب: 337259
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ضمن رد استعفای خود از سمت ریاست این سازمان، دلیل افت ۲ هزار واحدی شاخص بورس در روز گذشته را روانی دانست و گفت: اخبار منتشر شده در مورد توافقات ژنو تاثیرات مثبت در روز جاری بر روی شاخص بورس گذاشته است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، علی صالح آبادی امروز در حاشیه امضای تفاهم‌نامه همکاری بورس و سازمان فنی و حرفه‌ای در جمع خبرنگاران در مورد تاثیر شایعه استعفایش بر افت بی سابقه شاخص در روز گذشته گفت: تنها دلیل افت شاخص در روز گذشته دلیل روانی داشت.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در مورد تاثیر نهایی شدن زمان اجرای توافقنامه ژنو از روز ۳۰ دی ماه سال جاری بر بورس کشورمان عنوان کرد: بازار سهام از صبح روز جاری با انتشار این اخبار روند مثبتی را پیش گرفته است و شاخص‌ها رشد قابل توجهی کرده اند.

روز گذشته شاخص کل بورس و اوراق بهادار افت حدود ۲ هزار واحد را تجربه کرد که طی ۱۲ سال اخیر بی سابقه بوده است، گفته می شود.

شایعات مربوط به استعفای رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، بازجویی از برخی مدیران بورس، استعفای دسته جمعی ۷ کارگزار بورسی، اخبار دیروز صبح از مذاکرات ژنو، ابهامات مالی برخی صنایع، نرخ خوراک پتروشیمی‌ها و تصمیمات مدیران بورسی در مورد برخی از شرکت‌ها باعث افت شاخص بورس در روز یکشنبه شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *