جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

نشست تخصصی جامعه شناسی داعش

سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب: 393107
با حضور کارشناسان ارشد حوزه رسانه و حوزه مطالعات منطقه ای نشست تخصصی جامعه شناسی داعش و بررسی تکنیک های رسانه ای این گروهک، امروز در دانشکده خبر ایرنا برگزار خواهد شد.
به گزارش جهان، دومین نشست علمی و کارگاه تخصصی بررسی جامعه شناسی و رسانه شناسی داعش با حضور کارشناسان مربوطه در دانشکده خبر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) برگزار خواهد شد.

بخش اول این نشست تخصصی با عنوان "جامعه شناسی سیاسی داعش" با هدف بررسی تئوری های پیدایش و دورنمای رشد این گروهک تروریستی توسط قناد باشی کارشناس ارشد مطالعات آفریقا و خاورمیانه ارائه خواهد شد.

دومین بخش از این نشست تخصصی با عنوان " تکنیک های رسانه ای گروهک تروریستی داعش" را نیز جوکار پژوهشگر ارشد ایرنا ارائه خواهد کرد.

علاقه مندان به مباحث یاد شده و دانشجویانی که هم اکنون عناوین درسی همچون جامعه شناسی قشرها، جامعه شناسی فرهنگی، مبانی سیاست گذاری خبری، شیوه های تاثیر بر افکار عمومی، سواد رسانه ای، شبکه های اجتماعی، شناخت فرهنگ ملل و رسانه شناسی را در حال مطالعه دارند، امکان حضورو بهره برداری از این کارگاه تخصصی را خواهند داشت.

این گزارش حاکیست نشست تخصصی یاد شده امروز سه شنبه چهارم آذرماه راس ساعت ۱۲ در سالن ۲۱ دانشکده خبر سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) واقع در خیابان شریعتی، چهار راه قصر برگزار خواهد شد.

گفتنی است بخش نخست این کارگاه تخصصی دو هفته قبل در غرفه دانشکده خبر واقع در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های کشور برگزار و با استقبال کارشناسان، اصحاب رسانه و علاقه مندان روبرو شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *