جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

قتل عام دو عشیره عراقی توسط داعش

شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۴
کد مطلب: 496876
گروه تروریستی -تکفیری داعش در جنایتی جدید، ده ها نفر از افراد دو عشیره فلوجه را هنگام فرار از این شهر قتل عام کرد.
به گزارش جهان، ایرنا به نقل از المیادین خبر داد، یک منبع آگاه در میان عشایر فلوجه گزارش داد که تروریست های داعش ده ها نفر از اعضای دو طایفه 'بوصالح' و 'بو حاتم' را هنگام ترک فلوجه و حرکت به سمت عامریه هدف حمله قرار داده و قتل عام کردند.

این منیع افزود: عناصر گروه تروریستی - تکفیری داعش به سمت افراد این دو طایفه در منطقه تقاطع 'سلام' در غرب فلوجه تیراندازی کردند که در جریان آن شمار زیادی از افراد این دو طایفه کشته و یا مجروح شدند که در میان آنها شمار زیادی از زنان و کودکان بودند.

گروه تروریستی تکفیری داعش پس از شکست های میدانی در مناطق مختلف فلوجه و ورود نیروهای عراقی به این شهر از محورهای مختلف، از غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی استفاده می کند و در صورت فرار و عدم همکاری آنها، غیرنظامیان را قتل عام می کند.

نیروهای عراقی پس از گذشت 30 ماه، سرانجام جمعه شب به 400 متری مرکز شهر فلوجه در 55 کیلومتری غرب بغداد رسیدند و گزارش های رسیده حاکی است نبردهای سنگینی میان نیروهای عراقی و گروه تروریستی داعش در مناطق مختلف این شهر جریان دارد.

داعش از هزاران نفر از ساکنان فلوجه سپر انسانی ساخته که برخی دولت های منطقه به همین بهانه تقلا می کنند، عملیات فلوجه را متوقف سازند. درحال حاضر تمامی محورهای فلوجه بر روی داعش جهت خروج از این شهر بسته شده است.

عملیات فلوجه از ماه میلادی گذشته آغاز شد که طی آن دو شهر راهبردی الکرمه و الصقلاویه از توابع فلوجه و نیز تعدادی بخش ها و روستاها همچون البوشجیل، السجر، عامریه و نیز العوینات به دست نیروهای امنیتی و الحشدالشعبی عراق آزاد شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *