پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

امادگی برای ضربه نهایی به داعش‌فلوجه

شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب: 494003
رئیس سازمان بدر عراق در سخنانی اعلام کرد: نبرد نهایی برا بازپس‌گیری شهر «فلوجه» در استان الأنبار طی روزهای آینده و نه هفته‌های آتی، آغاز خواهد شد.
به گزارش جهان، مهر به نقل از شبکه سومریه نیوز خبر داد، «هادی العامری» رئیس سازمان بدر عراق در سخنانی اعلام کرد که نبرد نهایی بازپس گیری شهر «فلوجه» واقع در استان الأنبار به زودی آغاز خواهد شد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص تصریح کرد: اینکه گفته می شود نبرد نهایی تسلط بر فلوجه طی هفته های آینده کلید می خورد، درست نیست.

العامری در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: مرحله اول عملیات آژادسازی شهر فلوجه که روز دوشنبه گذشته آغاز شد، اکنون رو به پایان است.

رئیس سازمان بدر عراق همچنین از شیوخ عشایر در استان الأنبار خواست تا به طور کامل با نیروهای مسلح در مبارزه با تکفیریها همکاری کنند.

شهر فلوجه در ۶۹ کیلومتری غرب بغداد، نخستین شهر عراق است که زمستان سال ۲۰۱۴ به اشغال تروریست های داعش درآمد و یکی از دو پایگاه اصلی باقی مانده این گروه تروریستی در عراق است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *