شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۸
جامعه‌ای به نام آمریکا!

شکنجه و قتل فجیع دختر 10 ساله توسط خانواده + عکس

شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب: 178601
یک دختر 10 ساله آمریکایی تنها به جرم برداشتن یک بستنی یخی از یخچال، به طرز فجیعی توسط اعضای خانواده خود شکنجه و کشته شد.
به گزارش جهان به نقل از روزنامه انگلیسی دیلی‌میل، نوع شکنجه به کار گرفته شده علیه این دختر بچه ده‌ساله که عکس وی را ذیلا مشاهده می‌کنید، بسیار بی‌رحمانه بوده است. وی در یک صندوقچه کوچک حبس شده و صندوق مزبور در حرارت بسیار شدید قرار گرفته تا این دختر بچه جان خود را از دست بدهد.


بنابراین گزارش، این دختربچه قبلا نیز مورد بدترین شکنجه‌ها قرار گرفته بوده و مجبور بوده با پای برهنه بر روی زمین بسیار داغ راه رفته، مدفوع سگ را بخورد و بعضا شب‌ها زیر دوش بخوابد!

چهار نفر از اعضای این خانواده وحشی توسط پلیس شهر "فونیکس" دستگیر شده‌اند. این چهار نفر به قتل فجیع این دختر ۱۰ ساله که "امی" نام داشته است، اعتراف کرده‌اند. افراد دستگیر شده از ۲۳ تا ۶۲ سال سن دارند. مادربزرگ، عمو و عمه کودک مقتول در میان جانیان حضور دارند.


اندازه جعبه‌ای که امی در آن زندانی شده و مرده است، بسیار کوچکتر از ابعاد جسم وی بوده و وی به شدت در اثر قرار گرفتن در آن مجروح شده است.


سخنگوی پلیس ضمن ابراز تاسف از آنچه بر این دختر رفته است، از اینکه کسانی که باید وی را دوست می‌داشته‌اند با وی چنین برخورد کرده‌اند، ابراز ناراحتی کرده است.

این فرهنگ ملتی است که قصد دارد فرهنگ خود را به جهان صادر کند و فرهنگ لیبرالی خود را به تمام جهان صادر کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این کار ها رو معمولا گروه های شیطان پرست انجام میدن.
البته شما هم بهتره این اتفاق را به کل مردم آمریکا گسترش ندهید. در همین ایران که چند ماه اخیر شاهد مواردی از کودک آزاری بودیم . اما آیا می توانیم بگوییم همه ی مادران و پدران ایرانی کودکان خود را شکنجه می دهند؟!
ماهرو
Iran, Islamic Republic of
حق با تو است اين ها بايد شيطان پرست باشند
بنام خدا
بنده فقط از دست این ظالمان به ذات ذوالانتقام خداوند شکایت دارم .
مقصر خشونت در ایران و آمریکا و اروپا فیلم های هالیود است که جنایت و خشونت در آن فراوان است
Iran, Islamic Republic of
نويسنده محترم اگر اين موضوع را فرهنگ يك ملت بدانيم نبايد گله كنيم اگر آن‌ها هم چاقوكشي و تجاوز دسته جمعي را فرهنگ يك ملت بدانند!!! توصيه مي‌كنم هميشه انصاف را در نظر بگيريد.
Iran, Islamic Republic of
جای افسوس دارد که برخی از ما از غرب و فرهنگ آن برای خود بت درست کرده ایم
خیلی ناراحتم خیلی عصبانی خودممیرم میکشمش ازهمشون بدم میام اخه چتوردلشون میادخدایا این ادم های خبیس روزنده نزار
ماهروو
Iran, Islamic Republic of
من واقعا براي اين خانواده متاسفم فكر مي كنم كه اين خانواده ديوانه ي زنجيري اند