کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جامعه‌ای به نام آمریکا!

شکنجه و قتل فجیع دختر 10 ساله توسط خانواده + عکس

8 مرداد 1390 ساعت 15:48

یک دختر 10 ساله آمریکایی تنها به جرم برداشتن یک بستنی یخی از یخچال، به طرز فجیعی توسط اعضای خانواده خود شکنجه و کشته شد.


به گزارش جهان به نقل از روزنامه انگلیسی دیلی‌میل، نوع شکنجه به کار گرفته شده علیه این دختر بچه ده‌ساله که عکس وی را ذیلا مشاهده می‌کنید، بسیار بی‌رحمانه بوده است. وی در یک صندوقچه کوچک حبس شده و صندوق مزبور در حرارت بسیار شدید قرار گرفته تا این دختر بچه جان خود را از دست بدهد.


بنابراین گزارش، این دختربچه قبلا نیز مورد بدترین شکنجه‌ها قرار گرفته بوده و مجبور بوده با پای برهنه بر روی زمین بسیار داغ راه رفته، مدفوع سگ را بخورد و بعضا شب‌ها زیر دوش بخوابد!

چهار نفر از اعضای این خانواده وحشی توسط پلیس شهر "فونیکس" دستگیر شده‌اند. این چهار نفر به قتل فجیع این دختر ۱۰ ساله که "امی" نام داشته است، اعتراف کرده‌اند. افراد دستگیر شده از ۲۳ تا ۶۲ سال سن دارند. مادربزرگ، عمو و عمه کودک مقتول در میان جانیان حضور دارند.


اندازه جعبه‌ای که امی در آن زندانی شده و مرده است، بسیار کوچکتر از ابعاد جسم وی بوده و وی به شدت در اثر قرار گرفتن در آن مجروح شده است.


سخنگوی پلیس ضمن ابراز تاسف از آنچه بر این دختر رفته است، از اینکه کسانی که باید وی را دوست می‌داشته‌اند با وی چنین برخورد کرده‌اند، ابراز ناراحتی کرده است.

این فرهنگ ملتی است که قصد دارد فرهنگ خود را به جهان صادر کند و فرهنگ لیبرالی خود را به تمام جهان صادر کند.


کد مطلب: 178601

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/178601/شکنجه-قتل-فجیع-دختر-10-ساله-توسط-خانواده-عکس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com