جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۸
۱۰۱

روایت رسانه های بیگانه از زندگی خصوصی رهبر انقلاب

چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۸۸ ساعت ۰۱:۲۷
کد مطلب: 87790
روایت رسانه های بیگانه از زندگی خصوصی رهبر انقلاب

به گزارش جهان، تخریب و بدبین کردن مردم نسبت به ارکان موثر انقلاب از جمله رهبر معظم انقلاب و نیروهای مخلص و مردمی مانند بسیج مستضعفان، همواره در طی سی سال گذشته در دستور کار جریانات استکباری و عناصر ضد انقلاب به عنوان پادوهای اجرایی آنها بوده است، چرا که امروز این جریانات به صراحت اذعان می دارند، سرنگونی انقلاب با وجود ولایت فقیه و نیروهای مردمی امکان پذیر نیست.

براین اساس بسیاری از عناصر فراری از کشور اخیراً به عنوان کارشناسان مطلع در رسانه های بیگانه از جزئیات بسیار محرمانه! مرتبط با انقلاب، سخن می گویند.

نکته جالب اینکه این کارشناسان رسانه ها مطالبی را عنوان می دارند که هیچ سنخیت و ارتباطی با فعالیت قبلی اشان در ایران ندارد. مثلا یک ورزشکار فراری از اسناد محرمانه انرژی هسته ای ایران پرده بر می دارد! یا یک هنرپیشه از مسائل و اسناد طبقه بندی شده وزارت اطلاعات می گوید!

در همین زمینه یک کارشناس حقوقی وزارت خارجه به خبرنگار جهان گفت: بسیاری از افرادی که از ایران خارج می شوند مجبورند برای اخذ پناهندگی دلایلی را به عنوان انگیزه خود مطرح کنند که کشور بیگانه آنها را بپذیرد. مهمترین این دلایل با توجه به مجازاتهای کیفری آن در کشور بدین شرح است: 1. اذعان به همجنس باز بودن (چون مجازات آن در اسلام اعدام است) 2. تغییر دین دادن از اسلام (شرط ارتداد) و 3. پناهنگی سیاسی ( که بیشتر برای چهره های مشهور است).

این کارشناس افزود بیشترین سوء استفاده این کشورها از گروه سوم است چرا که افراد را در قبال سرویسهایی که به عنوان خدمات دریافت می کنند مجبورند، تا نطق ها و بیانیه های سرویسهای جاسوسی بیگانه را به زبان خود مطرح کنند.

اما در همین زمینه کارگردان فراری کشور چند روز پیش با انتشار یک نامه مضحک از زندگی خصوصی و املاک و دارایی های رهبر انقلاب پرده برداشت!

وی در بخشهایی از این نامه اهانت آمیز که ناشی از عمق حماقت نامبرده می باشد سعی دارد ساده زیستی ایشان را زیر سوال ببرد که ناشی گری ها و بغض و کینه تنظیم کنندگان این نامه هر انسان عاقلی را از میزان حماقت تهیه کنندگانش مطلع می سازد.

 

مخملباف در نامه خود که از رسانه های بیگانه پخش شد، در ادعایی مضحک اعلام کرده است: مقام معظم رهبری دارای حداقل 100 اسب به ارزش 40 میلیون دلار، چندین کاخ و خانه چند هکتاری ، هواپیما و بالگرد اختصاصی و ... می باشند. وی همچنین در این افشاگری خود از کلکسیون های چندین میلیون دلاری رهبر انقلاب می گوید!

اما مرور چند روایت از مرحوم حاج سید احمد خمینی و آیت الله جوادی آملی درباره سطح زندگی رهبر انقلاب در حالی که ایشان مانع از انتشار وضعیت ساده زندگی شان می شوندخالی از لطف نیست.

غذای بیت المال
یك روز مهمان مقام معظم رهبری بودم . سفره را كه گستردند ، فرزند ایشان نیز نشسته بـود . آیت الله خامنه ای به وی نگاهی كردند و فرمودند : « پاشو برو ! » من خدمت ایشان عرض كردم : اجازه بفرمایید آقازاده هم باشند ؛ من از او خواستم كه با هم باشیم . آقا فرمودند : « ایـن غـذا مـال بیـت المال است ، شما هم مهمان بیت المال هستید . برای بچه ها جایز نیست كه بر سر این سفره بنشینند . آنها به منزل بروند و از غذای خانه بخورند » من در آن لحظه فهمیدم كه خداوند چرا این همه عزت به حضرت آقا داده است . 

راوی: آیت‌الله جوادی آملی
منبع: http://www.tebyan.net/social/house_family/partners/aftermarriage/2009/6/4/93368.html



شهادت يادگار امام از زندگي ساده رهبري‌
وظيفه خود مي‌دانم اين مهم را به مردم مسلمان و انقلابي ايران بگويم كه من از وضع منزل حضرت آيت‌الله خامنه‌اي مطلع هستم. در خانه مقام معظم رهبري هرگز بيش از يك نوع غذا بر سر سفره نيست. خانواده ايشان روي موكت زندگي مي‌كنند. روزي به منزل ايشان رفتم، يك فرش مندرس و پوسيده زير پاهايم پهن بود كه من از زبري و خشني آن فرش- كه ظاهراً جهيزيه همسر ايشان بود- اذيت مي‌شدم از آنجا برخاستم و به موكت پناه بردم. 

مرحوم حجت الاسلام والمسلمين سيد احمد خميني
منبع: http://www.jamejamonline.ir/papertext.aspx?newsnum=100944852935 


ساده همچون آینه
زندگی مقام معظم رهبری آیت الله خامنه ای، بسیار ساده و در پایین ترین سطح و با كم ترین امكانات می باشد.
معظم لَه مانند معمولی ترین افراد جامعه زندگی می‌كنند. ما زمانی خدمت ایشان رفتیم و از آقا درخواست نمودیم تا اجازه بفرمایند از داخل منزلشان و وضیعت زندگیشان فیلم‌برداری كنیم، تامردم وضیعت زندگی رهبر خود را ببینند و بفهمند كه ایشان چگونه زندگی می كنند. آقا فرمودند: «اگر شمابخواهید زندگی مرا نشان بدهید می ترسم خیلی‌ها باور نكنند.» 

راوی: سید علی اکبر حسینی 
http://www.tebyan.net/social/house_family/partners/aftermarriage

 

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اخیرا ضد فرزند بزرگوار ایشان آقا مجتبی هم از این گنده گویی از زبان عده ای فاحشه پرست در رسانه های لس انجلسی و سایتها پخش شده که در این مورد هم مطلبی بگذارید تا اگر عده ای نا آگاه از زندگی ساده ایشان و فرزندانشان هستند مطلع گردند
Iran, Islamic Republic of
جانم فدای رهبرم
Iran, Islamic Republic of
آقا قربان مظلومیتت. خدا را شکر که دشمنان انقلاب و رهبری از حمقا هستند.
Iran, Islamic Republic of
من معتقدم هرکس که خداراقبول دارد.پس اینم باید بداندکه هیچ بندی ازخدالکی وبی دلیل هرچندهم پولدار ودررفاباشد عزت ووقارمعنوی پیدا نمی‌کند.هرکس که رهبر مارا می بیند جزسادگی ووقارمعنوی نمی بیند.بجزکسانی که نمی‌خوام ببینند .دراخرکسی که خواب است زودبیدارمی شود اما کسی اگرخودرابخواب بزند بیدارنخواهدشد.
Iran, Islamic Republic of
خدا الکی به آدم عزت نمیده
Iran, Islamic Republic of
سلام
این نوع حملات به رهبر عزیزمان و خانواده بزرگوارش آخرین دست و پا زدن های دشمن است و ایشان از این نوع تهمت ها مبرّا هستند. چرا که اگر کوچک ترین تمایلات مادی در ایشان بود به جانشینی امام زمان (عج) از طرف خدا منسوب نمی شدند.
بگذار که دشمن هر چه دارد آرد
از رهبر ما هر آنجه خواهد گوید
آنقدرعزیز است این رهبر ما
کز پیش ولی بجز علی کی جوید
اگر همه چسب های عالم را بیاورند نمی توانند چنین وصله هایی به معظم اله بچسبانند
گر جمله ی کائنات کافر گردند بر دامن کبریاش ننشیند گرد.
Iran, Islamic Republic of
رسانه‌هاي مغرض برون‌مرز، از عده‌اي در داخل خط مي‌گيرند و اين تهمت‌ها را به رهبر انقلاب مي‌زنند تا اذهان مردم از اشرافيتي كه برخي خواص(!) طي اين سي سال به انقلاب ما تحميل كردند منحرف شود، وگرنه كيست كه نداند از جمله دلايل اصلي اختلاف سليقه‌ي آقا در اداره كشور با اين عده همين اشرافي‌گري و تجمل است...
Iran, Islamic Republic of
غیر از این هم نمی توان از ایشان انتظار داشت
اگر یک نگاهی به رهبران قدرتهای دنیا بیاندازیم انگاه عظمت رهبری امام و حضرت آقا را بیشتر درک می کنیم
Iran, Islamic Republic of
خوني كه در رگ ماست /هديه به رهبر ماست
Iran, Islamic Republic of
رفتند و نديدند كه دريا لجني شد هر حمله به خورشيد تماشا شدني شد
گفتيم چه شد خون دل و آه شهيدان گفتند خموش جامعه ما مدني شد
Iran, Islamic Republic of
جانم فدای یک لحظه عمر رهبرم
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالي - از اطلاع رسانيتان تشكر مي كنم .پيشنهاد مي كنم بخشي از اخبار را به زندگاني جاري مسئولين و دست اندر كاران حكومت تخصيص دهيد (مخصوصا مقام معظم رهبري) تا هم از بروز و نشر شايعات جلوگيري شود و هم براي افرادي كه مثل ما تمايل دارند از ايشان(مسئولين خدمتگذار) دفاع كنند منبع مستند وجود داشته باشد. كربلايي
Iran, Islamic Republic of
الحق که لوای رهبری شایسته ایشان است.
خدایا به حق محمد و آل محمد دوران رهبری ایشان را به ظهور امام زمان(ع) متصل بفرما.
Iran, Islamic Republic of
تاآخرین قطره خون دست ازولایت ورهبری عظیم شانمان حضرت آ یت الله خامنه ای برنمیداریم جانم فدای رهبر
Iran, Islamic Republic of
رهبر عزيز وجودتان مايه مباهات و افتخار هر ايراني مسلمان است
Iran, Islamic Republic of
وقتی حضرت علی(ع) در مسجد بشهادت رسید مردم آنزمان به یکدیگر میگفتند مگر علی هم نماز میخواند که به مسجد رفته بود.اینها هرچه دروغ و تهمت بزنند فایده ای ندارد ما رهبر خود را و دشمنانش را میشناسیم وتا آخر عمر پیشمرگ ایشان خواهیم ماند.
Iran, Islamic Republic of
الهی دورت بگردم آقا جان
Iran, Islamic Republic of
رمز عزت ایشان همین است! کسی که برای خدا باشد، خدا دلها را به او متوجه میکند حتی اگر شمشیرها بر ضد او باشد!
Iran, Islamic Republic of
سيد علي لب تر كند جان را فدايش ميكنم

www.mohsen-va-doostan.blogfa.com
Iran, Islamic Republic of
دلهایمان راباتقوای الهی اگرصیقل دهیم وعده حق الهی اعطای فرقان وتمیزدهنده حق ازباطل خواهدبود.ودرآنصورت اینگونه یاوه گوئی که ازسربیچارگی آوارگی است برمااثرنخواهدداشت .
Iran, Islamic Republic of
مخملباف رو جدی نگیرید ... بور کنید خود سبز ها هم بهش می خندند ... من که بعضی شبا جیم کری می بینم .. بعضی شبا مخملباف
Iran, Islamic Republic of
بسم الله الرحمن الرحیم
باید در جواب مخملباف که دیگر جایی در این کشور عزیز ندارد بگویم که 40 اسب که هیچ، تمام اسب های جهان برای آقاست چند هکتار زمین که هیچ کل ایران برای آقاست و البته جان من و تک تک اعضای خانواده ام فدای چهره رهبر است رهبری که ما در کشور داریم با این همه جان بر کف که در تمامی راهپیمایی ها ثابت کرده اند که به عشق رهبر و ولایت پایدارند دیگر نیازی به زمین و خانه های آنچنانی ندارند.
عرض کردم جان فدای رهبر می کنم اما:
سر چه باشد که فدای قدم دوست کنم
این متاعی است که هر بی سر و پایی دارد در آخر هم:
خنده و طعنه به اشعار و شعارم بزنید
تیر غم بر دل دیوانه و زارم بزنید
در حمایت ز امامم علی خامنه ای
می شوم میثم تمار به دارم بزنید
Iran, Islamic Republic of
خونی که در رگ ماست
هدیه به رهبر ماست
Iran, Islamic Republic of
اقا از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن فدایی رهبر
Iran, Islamic Republic of
آقاي مخلمباف بخونه كه با چرند گويي هاي خودش فكر فرزندان معصوم اين آب خاك رو هدف گرفته. ولي مخملباف بدنه شايد جاهلين و منافقين به مراتب از منافقين زمان اميرالمؤمنين احمق تر باشند ولي ياران و انصار ولي زمان ديگه نميذارن تاريخ تكرار بشه. وقتي خبر شهاد حضرت امير (ع) در محراب مسجد پخش شد اونقدر منافقين كار كرده بودن كه بعضيا ميگفتن مگه علي نماز هم ميخوند !
وقتي شيطان عنان انسان را بدست بگيرد هرجا بخواهد ميبرد و هر اظهار نظري ميكند. متأسفم براي آن فردي كه يك روز از فرط تعصب خواهرش را هم سوار ماشينش نميكرد و حالا براي گرفتن پناهندگي و دم تكان دادن براي انگليس هاي مكار و كثيف اينگونه اظهار نظر ميكند.
Iran, Islamic Republic of
یکی نیست یه این مخملباف بگه فاجرین شایستگی و لیاقت صحبت درباره مطهرین رو ندارند.
می شه بگی چی باعث شد که همسر اولت خودش رو بسوزونه.
بعید می دونم با این سابقه ای که داری به توبه نصوح برسی!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
این دل اگر کم بگو سر بیاورم
یا امر کن که یک دل دیگر بیاورم
آقا خلاصه عرض کنم دوست دارمت
دیگر نشد عبارت بهتر بیاورم
"اللهم احفظ قائدنا الخامنه ای"
Iran, Islamic Republic of
خدا ولی فقیه ما را حفظ کند. کور شود هر چشم و برید باد هر دستی که این نعمت ولایت فقیه عادل را بخواهد از ما بگیرد
Iran, Islamic Republic of
طلا كه پاكه.چه منتش به خاكه!!!!
Iran, Islamic Republic of
به نظر من بدون اینکه به چرندیات مخملباف اشاره کنید،میتونستید بخشهایی از زندگی آقا را که دیگران شرح داده اند را بیاورید.
Iran, Islamic Republic of
این علی همان است که در برابر دشمنان یک لحظه کوتاه نمی آید و چون کوه می ایستد، اما در عین دسترسی به بیت المال، در خانه و زندگی اینچنین ساده زندگی می کند و در عبادت خشوع می نماید.
خداوندا شکرت که توفیق یافتیم تا زیر سایه ای کسی زندگی کنیم که وصف نیکشان را در قرآن کرده ای و ما را به یاد علی (ع) می اندازند.
خدا ایشان را حفظ نماید
Iran, Islamic Republic of
این ضد انقلابی ها می خواهند بر چهره آفتاب خاک بپاشند .
ياد شهيد ياد ولايت مي آورد ‌بيهوده نيست ياد شهيدان نمي كنند
بانهضت حسيني دوران مخالفند بي حرمتي به ساحت امام مي كنند
عكس امام، نه دل ما دوپاره شد آيا حيا از اين همه انسان نمي كنند
اسلام زنده است ببينيد دشمنان ديگر هواي حمله به لبنان نمي كنند
اين گرد باد ها به غيرت در آمده ‌ تسليم رهبرند كه طوفان نمي كنند
به پاي دفاع از حريممان مردم دريغ از سر و جان نمي كنند
Iran, Islamic Republic of
حیف خاک بر سر اون موسوی که امثال مخملباف هوادارشن.
Germany
من واقعاً نمی فهمم آقای مخملباف چه هدفی رو دنبال می کنه. بیایید یک لحظه فرض کنیم اینقدر ساده لوح هستیم که دروغ های ایشون رو باور می کنیم. و رهبر ایران مقدار زیادی دارایی داره، و به خاطر همین نوع مسائله که آقای مخملباف از ایران رفته و به فرانسه پناهنده شده. سوالی که بلافاصله پیش میاد اینه که: آقای مخملباف چرا رفته اند به فرانسه؟ اونجا مگه آقای سارکوزی الگوی ساده زیستی بوده که آقای مخملباف رو به خودش جذب کرده؟
Iran, Islamic Republic of
آقام علی مظلومه. خدا لعنتت کنه مخمل
Iran, Islamic Republic of
شاید یکی از دلایلی که مردم ساده زیستی رهبر انقلاب رو بامور نمی کنن تجمل زدگیه خیلی از مسئولای رده بالای کشور باشه به هر حال باید مردم آگاه بشن هم از ساده زیستی افراد هم از تجمل گرایی بعضی دیگه
Iran, Islamic Republic of
الحمد لله الذي جعل اعدائنا من الحمقا .
Iran, Islamic Republic of
نسأل الله العلي العظيم أن يحفظ هذا السيد و القائد الكبير و يحفظه من كل شر بحق محمد و آله الطاهرين .. سلامي لسماحة السيد القائد و لكل المسؤولين الكرام في الجمهورية الاسلامية الإيرانية .. و تمنياتنا لكم جميعا بالتوفيق
Iran, Islamic Republic of
جدیدا حمله ها به فرزند بزرگوارشان زیاد شده ولی بنده خود هر روز فرزند آقا را در مدرسه ی علمیه مان میبینم که بدون تکلف میآید به طلاب درس میدهد و خیلی آرام و محجوب بدون محافظتی که در شان فرزند رهبر باشد میرود و برای دیدنش که آقا را به یادمان میاندازد یک روز باید به انتظار بنشینیم
آقا جون خاك پايت سرمه چشم ما ست -
آقا جون جانم به فدايت.
Iran, Islamic Republic of
من هم آن نامه سراسر دروغ را خوانده بودم. اما هرچه فکر کردم باورم نشد و می دانم که مردم عزیز ایران حتی مخالف این را باور نمی کنند. امیدوارم روزی مخملباف را با دستان خودم خفه کنم. خط قرمز ما رهبری عزیز است و حاضریم جانمام را فدای ایشان کنیم.
Iran, Islamic Republic of
رهبرا از تو به يك اشاره از ما به سر دويدن
Iran, Islamic Republic of
بعد از خواندن اين خبر گريم گرفت
واقعا رهبر چه قدر مظلومه
لعنت خداوند بر ... و رفقاش....رهبر اگر فرمان دهد جان را نثارش ميكنيم
Iran, Islamic Republic of
ما که از این یاوه گوییهای خود فروخته ها و فاحشه های خارج نشین در مورد انقلاب و رهبرمان ، نگران نیستیم . فقط این مطالب باعث شد تا در این اوضاع و احوال جامعه خنده ای کنیم و بر کودنی و حماقت دشمنان خود صحه بگذاریم . کشتی عظیم انقلاب در کمال اقتدار و با سکاندار الهی خود با آرامش به پیش می رود و این اتفاقات بادهای بی اثریست که تنها انسانهای ضعیف و عافیت طلب را لرزانده است تا جایی که از هول و ترس خود را به اقیانوس انداخته اند. از اینکه مسرورمان کردید ممنونم .....سرو جانم فدای آقای عزیزم سید علی خامنه ای(حفظه الله)
Iran, Islamic Republic of
همیشه در طول تاریخ عده ای بوده اند که سعی در تحریف واقعیات و انحراف اذهان عامه مردم داشته اند. به عنوان مثال به دوران امیر المومین علی(ع) اشاره میکنم. ایشان از فرماندهان ارشد سپاه پیامبر بودند، از نخستین ایمان آورندگان و حامیان پیامبر اسلام بودند، داستانهای دلاوریها و فداکاریهای ایشان برای اسلام بر هیچ کس نامکشوف نبود و نیست، اما دستگاه تبلیغاتی دشمنان وی که بواقع دشمنان اسلام بوده اند، بگونه ای بر علیه ایشان جو سازی میکردند که در زمان ضربت خوردن در محراب مسجد، مردم میگفتند مگر علی(ع) نماز هم میخواند؟یعنی آنچنان جوسازی کرده بودند که حضرت امیر با آنهمه خلوص و ایمان بی نظیرش، بی نماز جلوه داده بودند.
از این دست مثالها در تاریخ زیاد است. مهم اینست که بدانیم چه کسانی این حرفها را میزنند و این تهمتها و جوسازیها را ایجاد میکنند.امروز نیز عده ای ضد دین و مخالف اسلام، دلسوز دین وایمان مردم شده اند وبازار شایعات و تهمتها را گرم کرده اند. ولی خدا را شکر که لااقل ما میدانیم این عده چه کسانی هستند، ماهیتشان چیست و دنبال چه هدفی هستند.
Iran, Islamic Republic of
جانم به فدایت، این مظلومیتت را کسی درک نخواهد کرد مگر تاریخ.
گر که فرمانم دهی / جان می دهم / سخت جانم / لیک آسان می دهم
آقای من ما مردم آماده جان فشانی هستیم.
Iran, Islamic Republic of
اگر این حرف از یک انسان با تقوا وپرهیزگار گفته میشد شاید میشد بهش فکر کرد زندگی خصوصی مخبلباف وفیلمهایی که اخیرا درباره پورنوگرافی ساخته مشخص میکنه که ایشون لجنی بیش نیستن
Iran, Islamic Republic of
سبز فقط سبز علی -- رهبر فقط سید علی. خیلی مخلصتیم آقا
Iran, Islamic Republic of
خدا حفظش كتد
Iran, Islamic Republic of
سيد علي لب تر كند جان را فدايش مي كنيم
France
ببینید من طرفدار جنبش سبزم اما در پاك بودن رهبر انقلاب كوچكترین تردیدی ندارم .

خب این همه ابراز احساسات كردید درست اما فكر می كنید كه چرا مخملباف ( كه من مطمئنم به حرفهایی كه زده اعتقاد ندارد ) چنین حرفهایی را زده .

دوستان عزیز تمام كامنتهایی كه در مورد رهبر انقلاب گفتید كاملا درست است. آن چیزی كه به ایشان نمی چسبد همین چرندیات مخملباف است اما فكر نمی كنید كه هر چه از رهبر دورتر می شویم و به پایین تر می رسیم بسیاری از مسئولان ما آنچنان در ثروت و مادیات غرق شده اند كه روی وابستگان به رژیم طاغوت را سفید كرده اند و متاسفانه چون در این نظام مسئولیت دارند همه اینها به نام رهبر نوشته می شود .

می خواهید براتون اسم ببرم كه كی كجا زندگی می كند و چه نسبت و جایگاهی نیز در انقلاب و اطراف رهبری دارند .

ببینید اگر اسم ببریم می فرمائید چرا با آبروی افراد بازی می شود اما فقط یك مثال :

آیا می دانید وزیر 16 ساله سابق امور خارجه در چه قصری زندگی می كند . چگونه و به چه قیمت آنرا خریده و قیمت حال حاضر آن چقدر است ؟!!!!!!
آیا می دانید بسیاری از مدیران میانی ما دارای اموال منقول و غیر منقول كارگاههای و كارخانه های كوچك و بزرگ ویلا در شمال ، پروزه های ساخت و ساز ، واردات و صادرات فراوان هستند ؟!!!!!

آیا می دانید فرزندان خیلی از مسئولان نظام چه دولت رفسنجانی چه خاتمی و چه احمدی نژاد از بالا تا پایین در كشورهای اروپایی و آمریكا تحصیل می كنند و آیا می دانید برخی از آنها تابعیت آن كشورها را نیز دارند و آیا می دانید بسیاری از آنها در آن كشورها منزل و مستغلات دارند ؟!!!!!!

پس با آگاهی از این وضعیت به مظلومیت رهبر انقلاب بیشتر پی می بریم .

و سخن آخر اینكه علی ع فرمودند :
« بزرگترین خیانتها خیانت به جامعه است و شنیعترین دغل بازیها ، دغل بازی با پیشویان دین است »
كه متاسفانه در نظام ما بسیاری از مسئولان ما به دلیل دست یابی به قدرت و ثروت و موقعیت های دنیوی با ولی امر مسلمین دغل بازی می كنند .
Iran, Islamic Republic of
باسلام و تحیت بنظر حقیر مخملباف جا پای معاویه و عمروعاص گذاشته است . همانطور که آنها شرط دینداری را اهانت به امیرالمومنین علی بن ابیطالب میدانستند این مردک نیز چون عقده خود بزرگ بینی دارد باید اینگونه زر ! ! بزند او باید یکجوری بدبخت و جهنمی کردن دختران آیت الله مشکینی را نوجیه کند . بدبخت و گدای دیروز حالا امروز به آمال و آرزویش رسیده است و چون عقده حود بزرگ بینی و من کودکی غمگین دارد باید برای مطرح کردن خودش و گرفتن نان گدایی از این لاطائلات بگوید . والسلام
Iran, Islamic Republic of
ما نیز خوبی دشمنان به خلق گوییم تا هر دو دروغ گفته باشیم
Iran, Islamic Republic of
گراورامي شناختند هيچگاه دشمن اونمي گشتند
گراورامي شناختند هيچگاه بي نصيب ازدامن اونمي گشتند
رهبرا فقط اين را مي گويم كه تو خود نوري ...
بابي انت وامي ونفسي
آیید و ببینید علی تنها نیست !
دیدید هنوز عشق لشکر دارد / دیدید که این قافله رهبر دارد / ای مانده نهروانی عهد شکن / این ملک علی مالک اشتر دارد
سلم ٌ لمن سالمکم خامنه ای - حرب ٌ لمن حاربکم خامنه ای
Iran, Islamic Republic of
جالبه مخملک تو این هرز نامه می نویسه اسب های رهبری رو با هواپیمای 330 به مشهد می برند یکی نیست بهش بگه گاگول! اون C-130 هست.... که هیچ وقت تیک افش با هواپیما های دولت ثبت نشده....
Iran, Islamic Republic of
بيش از آن كه دل‌مان براي رهبر عزيزمان بسوزد، بايد براي بدبختي اين احمق‌ها ناراحت شويم.
خدا آدم را خلق مي‌كند تا كساني مثل محمد(ص) در زمين خليفه‌اش باشند، از داخلش اين‌ها درمي‌آيند.
Iran, Islamic Republic of
آقای مهمل باف وحراف،محسن مخمل باف
توکه افتخارات نداشته ات رو به کروبی اهدا کردی بهتره بری راجع به سرمایه ی کروبی بنویسی واینکه اینهمه رو از کجا آورده
لعنت خدا بر کسانی که بهترین مردمان رو فدای دنیا طلبی خودشون میکنن
Iran, Islamic Republic of
باسمه تعالی
به خدمت محسن خان مخلباف!
من گرچه از طرفداران افکار وفیلمهای تو در دوران دانشجوئی بوده ام. اماالان دونستم چرا تو فیلمهای عروسی خوبان را از زندگی ثروتمندان و دلسوزان درست کردی! چرا که شیطان رو فراموش کردی . تواگر اون تفکر رو قبول نداشتی پس چرا اون فیلمها روساختی واگر داشتی چرا الان در آن اندیشه های شیطانی غوطه وری و به قول حاتمی کیای عزیز که خدا عاقبت همه ی ما را ختم بخیر کند.
Iran, Islamic Republic of
اقا الحق که از نوادگان امام سجادی.
Iran, Islamic Republic of
اقا مگر كسي در ساده زيستي رهبر معظم انقلاب شك دارند كه شما اين جوري و در مقام دفاع نوشته ايد.به خدا اين همه عزت و جلال ايشان در دل مردم ناشي از همين ساده زيستي است .كي حرف اين فراريهايي مثل محملباف را باور ميكند همه مردم ميدانند كه اين حرفها را چرا گفته است.بنده تا حالا آقا را از نزديك زيارت نكرده ام و آرزويم هم زيارت ايشان از نزديك است .ولي چيزي كه مردم را نگران ميكند دارايي بعضي از مسيولين حتي رده پايين ميباشد.آقا من چيزي را خودم ديده ام ميگويم مدير عاملي پالايشگاه مگر چه پست بزرگي در اين كشور است شما بياييد دارايي مدير عامل پالايشگاه تبريز را براورد كنيد ببينيد چقدر است.اينهاست كه دل مردم را خون ميكند و در بعضي موارد بدبيني ايجاد ميكند و الا ما همه مان فدايي رهبر عظيم الشان هستيمو يقينا حتي مخالفين نظام نيز در ساده زيستي ايشان شكي ندارند چه رسد به مردم وفادار ايران اسلامي.
Iran, Islamic Republic of
خیلی دوستت دارم اقا.
در جواب نظر دوستمون:

""ببینید من طرفدار جنبش سبزم اما در پاك بودن رهبر انقلاب كوچكترین تردیدی ندارم .

خب این همه ابراز احساسات كردید درست اما فكر می كنید كه چرا مخملباف ( كه من مطمئنم به حرفهایی كه زده اعتقاد ندارد ) چنین حرفهایی را زده .

دوستان عزیز تمام كامنتهایی كه در مورد رهبر انقلاب گفتید كاملا درست است. آن چیزی كه به ایشان نمی چسبد همین چرندیات مخملباف است اما فكر نمی كنید كه هر چه از رهبر دورتر می شویم و به پایین تر می رسیم بسیاری از مسئولان ما آنچنان در ثروت و مادیات غرق شده اند كه روی وابستگان به رژیم طاغوت را سفید كرده اند........""""


حق کاملا با شماست .
اما جالب اینجاست که ما هم همینو میگیم کسی نیست که بشنوه .
ایشون اگه نامه بنویسن میگن که دخالت کرده اگه ننویسن هم میگن تقصیر رهبر هست .
از طرفی تجمالتی شدن مسئولین بدعتی بود که از بعد از فوت امام شروع شد و هر کسی شروع کرد به مطالبه حق و حقوق نداشتش از انقلاب و هر روز به نامی و اسمی کشور رو غارت کردند . این روند تغییر نمیکنه مگر تغییرات اساسی تو سه قوه نظام . که البته مطمئنا با تغییرات دموکارتیک اقایان نمیشه . بلکه باید ملاک اسلام و قوانین اسلام باشه .
ایشون مظلوم این زمانه هستند .
Iran, Islamic Republic of
الهي همه هستيم،همه وجودم،همه جوانيم فداي يك نفس مولا و سرورم سيد علي.
راستي جيگرتر از آقا كجا ميتونيم پيدا كنيم؟
خوش به حال خدا كه يه همچين بنده اي داره و هزاران بار خوش به حال ما كه چنين سروري داريم.
الهي قربون اون خنده هاي مليحش بشم.
Iran, Islamic Republic of
از علي تا به علي فاصله يك آينه است /اين علي در نجف آن علي در خامنه است
Iran, Islamic Republic of
باز هم تکرار مکر عام و خاص
یک علی با بی نهایت عمر و عاص
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا هرکسی را میگفت من باور میکردم غیر از آقای خامنه ای...
بعد اونوقت ایشون چه موقع از اون اسبها استفاده میکنند یا از ثروتشون؟!
چند بار با پولهاشون به همراه فرزندانشون به سفر خارجه میرند؟!
در ساده زیستی ایشون و فرزندانشون و همچنین مبرا بودن از انگهایی که اتفاقا به برخیها خوب میچسبه هیچ شکی نیست ولی به هر حال وقتی قافیه تنگ آید...

حقارت شخصی مثل مخبلباف هنوز ادامه خواهد داشت،به خاطر شهرت و ادای دین بابت جایزه های تقدیم شده وارد باتلاقی شده که هنوز که هنوزه مجبوره پایینتر بره،برای این که خودش را مهم جلوه بده و نفاق آشکارش را پنهان کنه نسخه ی مفصلی براش پیچیدند اربابانش!
Iran, Islamic Republic of
رهبر من و ثروت ميلياردي؟؟؟
رهبر من و اين دنيا پرستي ها؟؟؟
محملبافم گاهي بد مستي ميكنه هاااا
Iran, Islamic Republic of
عجب چرت و پرتی گفته...خدا نابودش کنه
Iran, Islamic Republic of
با سلام و درود بر رهبر فرزانه و ملت وفادار! من یک جان دارم اگر هزاران جان هم در بدن داشتم فدای مهدی فاطمه و سید علی فاطمه ( سلام الله علیهم) می کردم .
Iran, Islamic Republic of
بابا اين يارو از اسمش معلومه ديگه مخمل.ما كه هر احمقي حرفي زد تو نظرمون به رهبري تغييري ايجاد نميشه كه.نوكرتم سيد علي
Iran, Islamic Republic of
الحمد لله الذي جعل اعدائنا من الحمقا
خدا رو شاهد ميگريم همون شب اول كه اين مطلب رو خوندم تو خواب امام خميني رو ديدم كه يه عصاره خوش بو رو تو سر من با دست مبارك پاشد و گفت : اين سيد( رهبر ) خيلي مظلومه، ولي فكر كردن ما اون رو تنها ميزاريم
خيلي مخلصيم
Iran, Islamic Republic of
ما بچه های همدان خاک پای آ سید علی اقای خامنه ای هم هستیم.
برخیز مگس عرصه سیمرغ جای تو نیست
Iran, Islamic Republic of
ثروت او اخلاصشه..نسبت به خدا و خلق خدا

هر کسی که به او طعنه بزند خود روسیاه خواهد شد همچنانکه هتک حرمت کنندگان به امام حسین (ع)روسیاه شدند

به قول خودمون یه چیزی بگو بگنجه
Iran, Islamic Republic of
کسانیکه چسبیده به دنیا هستند و مزد آخرت را از دنیا می خواهند کم نیستند . آقا حجت است برای همه . کمی چشم خودشان را باز کنند و از زندگی آقا الگو بگیرند . اینها همه واقعیت است والله .
یا علی روحی فداک
Iran, Islamic Republic of
اين گرد باد ها به غيرت در آمده ‌ تسليم رهبرند كه طوفان نمي كنند

حیف از وقت که تلف شه واسه خرعبلات این مردتیکه

دلم شاید کمتر می سوخت اگه یه آدم از خدا بی خبر دیگه ای این حرف رو میرد این یارو -که اسمش هم نجس است- که جای خود دارد

مظلوم زمانه امام خامنه ای است
Iran, Islamic Republic of
به دوست عزيزمان سبز سبز

ب سلام
بنده به آقاي احمدي نژاد راي دادم ولي گفته‌هاي شما در مورد تجمل پرستي برخي مسئولان كاملا بجاست. متأسفانه آنقدر اين مسائل بعضاً مبرهن و روشن است كه جاي هيچ گونه انكاري نيست. به هر صورت دنيا دار امتحانات الهي است.
به نظر بنده اخلاص و تقوي الهي اشخاص موجب مي شود محبت آنها در دل بندگان خدابيافتد و رهبر عزيزمان كه الحق و الانصاف شايسته ترين شخص براي رهبري كشور عزيزمان است از اين سنخ بندگان خداست. دوست عزيزم!
فراموش نشود در نمازهايمان و در مجالس اهل بيت (ع) هميشه براي سلامتي رهبر عزيزمان دعا كنيم و طول عمر و سربلندي ايشان را از خدا بخواهيم همانا سربلندي ايشان سربلندي كشور عزيزمان مي باشد. و دعا كنيم خداوند تبارك وتعالي وجود اين نعمت بزرگ الهي را بليات و شر توطئه هاي داخلي و خارجي حفظ فرمايد. انشاالله
Iran, Islamic Republic of
در اين زمينه مطالعه كتاب "خاطراتي از رهبر" كه تعدادصفحات كم و مختصري دارد توصيه مي شود.
Iran, Islamic Republic of
این خبر با گریه خوندم خداییش بهترین رهبر ،پدر ، امام تمام زندگی هر با معرفت ایرانی هر آزاده دنیا است نکنه روز قیامت شرمنده جدش بشیم که چرا فرزند مرا تنها گذاشتین ولی یا رسول الله حسین زمان ما تنها نیست این مردم ثابت کردن و آخر اینکه ما با ولایت زنده ایم
Iran, Islamic Republic of
رهبرا،مرادا؛
به رغم مدعیانی که منع عشق کنند/ جمال و جلوه تو حجت موجه ماست
من هم به شخصه طرفدار جنبش سبز هستم و ضمن برائت از کسانی که شعار ... سر دادند عرض می کنم این وصله ها به کسی که تمام زندگیش رو برای این مردم و انقلاب داده و ترور شده نمی چسبه!! این هرزگان می خواهند وارد جنبش سبز شوند. هم نام مقام معظم رهبری را خدشه دار کنند ! و هم برای جنبش مردمی سبز که 13 میلیون رای حداقل دارد آبرو نگذارند!!
کور خوانده اند! اینها درون نظام است و هیچ بی شعوری خارج از این نظام را راهی به داخل نیست!

پ.ن. لطفا کمتر به بیانیه موسوی گیر دهید! اندکی انصاف بد نیست!
Iran, Islamic Republic of
اي كاش آنهايي كه نا آگاهند تا هست بخود آيند و قدرش بدانند.
Iran, Islamic Republic of
واقعا وقاحت هم حدی دارد لااقل درموردکسی می گفتی که باورکنیم نه سید علی مرددلهای شیعیان منتظرمرگ برمنافق
Iran, Islamic Republic of
مردم باید بیش تر درباره ی زندگی حضرت آقا بدانند.
مردم باید بدانند فرزندان ایشان چه قدر ساده زندگی می کنند.
باید کتاب هایی که در این باره چاپ شده معرفی بشوند.
Iran, Islamic Republic of
رهبرم ،دلم ،روحم ، جسمم ،باتوست همانگونه که درزمان امام با امام بود همانگونه که در زمان جنگ بهمراه برادر و پدر شهیدم بفرمان حضرت امام به جبهه ها رفتیم الان نیز بهمراه پسرم اماده جانفشانی هستیم .کوته فکران دنیا پرست نیز باید برای چنگ اندازی بیشتر به مال دنیا از هردروغ و دغلی استفاده کنند . م-ز-ص
Iran, Islamic Republic of
جانم فداي رهبرم
Iran, Islamic Republic of
به قول طرف آقای مخلملی یه جوری دروغ بگو که بگنجه نامسلمون
Iran, Islamic Republic of
... باید به این مردک مهملباف (همانطور که شهید آوینی ـ ع ـ به حق گفتند) باید گفت : ای مگس! عرصه سیمرغ نه جولانگه توست!
رهبرا! به کوری چشم دشمنانت:
حقا که تو از سلاله فاطمه ای
با خنده خود به درد ما خاتمه ای
زیباتر از این نام ندیدم به جهان
سید علی الحسینی الخامنه ای
جانم فدایت رهبرا!
Iran, Islamic Republic of
زندگي رهبر بزرگوار و معظم انقلاب اسلامي همانند جد بزرگوارش و مولايمان حضرت علي(ع) بسيار ساده است كور بشه چشمهايي كه نمي خواهد اين بزرگ‌مرد را ببيند
ایرانی
هنوز اولاد علی (ع) رو نشناختند که دل به دنیا نداره.
حامد
خودم، همسرم، فرزندانم، زندگیم، همه هستیم فدایت ای سید علی
یک ایرانی
جانم فدای رهبر .از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن
Iran, Islamic Republic of
آخرش میمیرم برات ،فدای آقا میشویم تا چشم حسودان و معاندان کووور شه . سیدعلی لب تر کند جان را نثارش میکنم.
محسن
اگه مي تونيد از زندگي مخملباف مستندي تهيه كنيد تا مردم ببينن چه حيوون كثيفيه
سیدرضا
Kuwait
...


لبیک یا خامنه ای
جواد
خدایا ما را شایسته سربازی انقلاب ورهبری قرار بده انشاالله
Iran, Islamic Republic of
فدای رهبری بشم که نه تنها یک ریال از جایی حقوق نمی گیرن بلکه شهریه طلبگی هم نمی گیرن - اموراتشون از طریق هدایا و نذوراتیه که دوستدارانشون ارسال می کنن که البته همه اون مبالغ هم به جز مخارج زندگی سادشون صرف امور خیر میشه - اگر احیانا کسی شک داره باید به اطلاع برسونم که بنده اگرچه از این موضوع اطلاع کامل داشتم اما با تحقیق زیاد از موثق ترین منابع هم به صحت این موضوع پی بردم . اگر چه حضرت آقا و همه اولیاء خدا قلباً راضی به افشای ساده زیستیشون نیستند اما این موضوع رو اولین بار رئیس دفترشون حدود 20 سال قبل در مصاحبه با روزنامه قدس اعلام کرد و همچنین ماجرای خواستگاری و ازداواج بسیار ساده پسرشون با دختر دکتر حداد که توسط دکتر حداد منتشر شد و در اینترنت و سایتهای معتبر به راحتی قابل جستجو و دسترسیت.