جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

هماهنگی جامعه‌روحانیت بامدرسین درخبرگان

دوشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۴
کد مطلب: 441824
حجت الاسلام تقوی اظهار داشت : در انتخابات آینده به ویژه خبرگان حتما با جامعه مدرسین حوزه علمیه قم هماهنگ عمل خواهیم کرد و الحمدالله تلاش های خوبی برای رسیدن به فهرست واحد در حال انجام است .
به گزارش جهان، حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی رئیس شورای همگرایی اصولگرایان و قائم مقام جامعه روحانیت مبارز در گفت و گو با افکارخبر در پاسخ به این سوال که همواره در میان جریان های مختلف صحبت از انتخابات مجلس شورای اسلامی است و کمتر درباره مجلس خبرگان سخن گفته می شود، جامعه روحانیت مبارز در مجلس خبرگان چگونه عمل خواهد کرد اظهار داشت: ما برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری مشغول فعالیت و کار هستیم.

وی تاکید کرد: در انتخابات آینده به ویژه خبرگان حتما با جامعه مدرسین حوزه علمیه قم هماهنگ عمل خواهیم کرد و الحمدالله تلاش های خوبی برای رسیدن به فهرست واحد در حال انجام است .

رئیس شورای همگرایی اصولگرایان همچنین رد پاسخ به این سوال که وضعیت همگرایی و وحدت اصولگرایان را چگونه می بینید گفت: شورای هماهنگی اصولگرایان وضعیت بسیار خوبی دارد و من خودم به همگرایی اصولگرایان بسیار امیدوارم.

وی در ادامه تاکید کرد: همه جریان های اصولگرایی بر ضرورت وحدت تاکید دارند و انشاء الله در انتخابات اینده به وحدت خواهند رسید.

تقوی در پاسخ به این سوال که آیا اصولگرایان به لیست واحد خواهند رسید خاطر نشان کرد: درباره لیست زود است صحبت کنیم اما روند کار و جهت گیری اصولگرایان برای رسیدن به وحدت و همگرایی بسیار مثبت است و من بسیار به وحدت اصولگرایان خوشبینم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *