چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

تکذیب تشکیل یک کمیته در جامعتین

شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب: 390149
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: تاکنون طرحی در مورد تشکیل کمیته مشترک جامعه روحانیت مبارز با جامعه مدرسین برای انتخابات مجلس خبرگان مطرح نشده است.
به گزارش جهان؛ آیت‌الله سید محمدجواد غروی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با تسنیم، گفت: شب گذشته جلسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به ریاست آیت‌الله یزدی برگزار شد.

وی با بیان اینکه در جلسه شب گذشته میهمانی نداشتیم، در پاسخ به این پرسش که آیا درباره تشکیل کمیته مشترک جامعه روحانیت مبارز با جامعه مدرسین موضوعی مطرح شد؟ افزود: خیر، اگر بنا شود چنین کمیته‌ای تشکیل شود باید طرح آن در جامعه مدرسین ارائه و در آنجا تصمیم‌گیری شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: تاکنون طرحی در مورد تشکیل کمیته مشترک جامعه روحانیت مبارز با جامعه مدرسین برای انتخابات مجلس خبرگان مطرح نشده است.

به گزارش تسنیم، پیش از این آیت‌الله مصباحی‌مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز از تشکیل کمیته مشترکی با جامعه مدرسین درباره انتخابات مجلس خبرگان خبر داده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *