پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

ویژگی لیست خبرگان جامعه روحانیت مبارز

سه شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب: 475867
قائم مقام جامعه روحانیت مبارز با اشاره به ویژگی های لیست خبرگان رهبری این تشکل سیاسی، گفت: به خاطر برخی مشکلات به جای ۱۶ نفر، ۱۸ نفر معرفی کردیم که امکان جابجایی و جایگزینی وجود داشته باشد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حجت الاسلام تقوی در همایش علما و ائمه جماعات و روحانیت تهران که به همت جامعه روحانیت مبارز برای ائتلاف اصولگرایان تشکیل شد، گفت: انتخابات، همایش عظیم ملی و سیاسی است.

وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم مجلس آینده را آنگونه که شهیدان و امام و رهبر حکیمان می خواهند، شکل دهیم، باید تلاش کنیم.

تقوی ادامه داد: یکی از ویژگی های انسان این است که انتخابگر است و این انتخاب بر اساس اندیشه، ایمان، اعتقاد و سلیقه اش انجام می شود.

قائم مقام جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: ما با انتخابمان، اندیشه و تفکر خود را به نمایش می گذاریم.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در معرض دید جهانیان قرار دارد، گفت: فهرست های مختلفی در این ایام منتشر شده است و می توان از میان اسامی و شعارها و تصویرهایی که روی کاغذهای تبلیغاتی نقش زده شده و تفکر کسانی که این چهره ها را معرفی کرده اند، آنها را بشناسیم.

تقوی جامعه روحانیت مبارز را یکی از چهره های اصلی انقلاب خواند و گفت: جامعه روحانیت مبارز دارای هویت و تفکری مشخص است و مردم در طول تاریخ به این جریان عظیم اعتماد کرده اند.

قائم مقام جامعه روحانیت مبارز افزود: قله روحانیت، مرجعیت است و امام از این مسند مردم را به صحنه آورد.

وی روحانیت را مرجع مردم خواند و خطاب به ائمه حاضر در جلسه گفت: مردم به حمایت از روحانیون به خیابان ها آمدند و فرزندان خود را به جبهه ها فرستادند. شما در راه جهاد پیشتاز بودید.

تقوی تصریح کرد: در شرایطی که آمریکا نسبت به انقلاب ما طمع کرده و رهبری نسبت به نفوذ هشدار می دهد، شرایط بسیار حساسی برای انتخابات ایجاد شده است.

قائم مقام جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر اینکه باید انقلاب را حفظ کنیم، گفت: آمریکا نباید احساس کند برجام، پنجره ای برای ورود است. ما همه درها را بسته ایم و انقلاب را با همه وجود حفظ می کنیم و می دانیم نگهداری و حفظ انقلاب به مراتب مشکل تر از ایجاد آن است.

وی خطاب به روحانیون حاضر در جلسه گفت: شما باید مردم را راهنمایی کنید، هر کدام از شما معتمد صدها نفر در منطقه خود هستید. باید جریان سازی کنید و مردم را آگاه کنید.

تقوی با تائید فهرست ائتلاف اصولگرایان گفت: این فهرست با محوریت جامعه روحانیت مبارز بسته شده و ما حاضریم از انتخابی که کرده ایم، دفاع کنیم.

قائم مقام جامعه روحانیت مبارز اظهارداشت: هر کدام از نامزدهای این ائتلاف، کتاب قطوری از انقلاب هستند و سوابق درخشانی دارند.

وی اظهارداشت: جامعه روحانیت مبارز برای خبرگان به جای ۱۶ نفر، ۱۸ نفر را معرفی کرده است و آیت الله تسخیری و آیت الله سید هاشم حمیدی نیز از سوی جامعه روحانیت مبارز معرفی شده اند تا اگر کسی خواست جایگزینی بکند، بتواند.

تقوی ادامه داد: مشکلات و معذوراتی برای تدوین لیست خبرگان داشتیم که الان وقت بیان آن نیست اما زمانی بیان خواهد شد.

قائم مقام جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: ما اصولگرا هستیم. در خط ولایت حرکت می کنیم و با این نگاه لیست خود را تنظیم کرده ایم. رقابت هم بسیار تنگاتنگ و پرشور است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *