جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲
۱

رفع توقیف نشریه ۹ دی برای سومین بار

جمعه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۴۵
کد مطلب: 419081
دادگاه ویژه روحانیت نشریه «۹ دی» را از اتهامات وارده مبرا دانست. مدیرمسئول این نشریه هم گفته «۹ دی» از شنبه انتشار خود را ازسرمی‌گیرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حمید رسایی مدیرمسئول نشریه «۹ دی» در سایت شخصی خود اعلام کرد که دادگاه ویژه روحانیت این نشریه را از توقیف درآورده است. «۹ دی» ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ با رای هیئت نظارت بر مطبوعات، توقیف و پرونده آن به دادگاه ارسال شده بود.

به گفته رسایی، دادگاه ویژه روحانیت روز گذشته حکم خود مبنی بر رفع توقیف از هفته‌نامه ۹دی را رسماً به هیئت نظارت بر مطبوعات ابلاغ کرده است.

مدیرمسئول این نشریه همچنین به ازسرگیری انتشار «۹ دی» اشاره کرده و با بیان این جمکله که «شنبه این هفته منتظر ما باشید»، گفته است: شنبه پنجم اردیبهشت ماه این رسانه مجدداً به کیوسک‌های مطبوعاتی باز خواهد گشت.

نشریه ۹ دی تاکنون سه بار از سوی هیئت نظارت بر مطبوعات توقیف و پرونده‌اش به دادگاه ارسال شده بود اما در هر سه بار دادگاه ویژه روحانیت پس از بررسی پرونده، حکم به رفع توقیف از این نشریه داده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دیوی
بابا جقدر این جناب رسایی و هفته نامش خوب اند خدا این ها را زیاد نماید! این بنده خدا بیگناه و معصوم است!