سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۵
۲۲۰
حجت الاسلام حمید رسایی طی یادداشتی تصریح کرد:

نامه احمدی‎نژاد شبیه نامه‎های میرحسین و خطبه‎های کسی است که در استخر فرح غرق شد

اگر بدنه انقلابی حساب خودش را جدا نکند، مجبور به پرداخت هزینه‎های بعدی خواهد شد
جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۲
کد مطلب: 593538
بالاخره بعد از مدتها کش و قوس و آسمان به ریسمان بافتن، محمود احمدی نژاد آنچه در دل داشت را بیرون ریخت و با زبان بی زبانی در نامه ای خطاب به رهبر انقلاب که بیشتر شبیه به بیانیه های میر حسین موسوی است، اعلام کرد...
نامه احمدی‎نژاد شبیه نامه‎های میرحسین و خطبه‎های کسی است که در استخر فرح غرق شد
به گزارش جهان نيوز؛ به دنبال نامه محمود احمدی‎نژاد خطاب به رهبرانقلاب که در آن درخواست‎هایی نظیر عزل رئیس قوه قضائیه و برگزاری انتخابات زودهنگام مطرح شده بود، حمید رسایی طی یادداشتی تفصیلی به تحلیل این نامه و وضعیت احمدی‎نژاد پرداخت. او این نامه را مشابه نامه‎های میرحسین موسوی در ایام فتنه و نیز خطبه‎های هاشمی ارزیابی کرد و هدف احمدی‎نژاد را از این اقدام بنا بر تصور خودش به دست گرفتن رهبری معترضان دولت و قوه قضائیه دانست. 
 
متن کامل این یادداشت بدین شرح است:
 
*شباهت ها و تفاوت های احمدی نژاد و جریان فتنه
بالاخره بعد از مدتها کش و قوس و آسمان به ریسمان بافتن، محمود احمدی نژاد آنچه در دل داشت را بیرون ریخت و با زبان بی زبانی در نامه ای خطاب به رهبر انقلاب که بیشتر شبیه به بیانیه های میر حسین موسوی است، اعلام کرد اگر می خواهید مشکلات کشور حل شود، راه حل آن به هم ریختن مملکت و تغییرات اساسی در سه قوه، نهادها و ارگان های کشور، دفتر رهبری، سیاست‎های اقتصادی، فرهنگی و تغییر قانون اساسی و در یک کلام، سپردن همه امور به "من" است.
 
*شباهت مطالبات احمدی نژاد و فتنه گران
خط نامه احمدی نژاد به رهبر انقلاب، القای این نکته است که کشور در بن بست قرار دارد و تنها راه حل برون رفت از این بن بست، انجام اقدامات چهارگانه زیر است: 
 
۱. حذف شورای نگهبان و نظارت این نهاد،
۲. برگزاری انتخابات مجدد ریاست جمهوری و مجلس،
۳. تغییر رییس قوه قضاییه و ابطال احکام قضایی،
۴. آزادی کسانی که به دلایل جرایم سیاسی در بازداشت هستند.
 
نامه احمدی نژاد را باید بیانیه جدید سران فتنه سال ۸۸ دانست. مرور بیانیه های میرحسین موسوی و دیگر سران فتنه و کودتای سال ۸۸ از جمله مرور خطبه های نماز جمعه فردی که در استخر فرح غرق شد، حکایت از همین خط می کند. آنها هم روزی همین نگاه را داشتند که کشور در بن بست است و تنها راه حل ابطال انتخابات، حذف نظارت شورای نگهبان، برگزاری مجدد انتخابات و آزادی دوستان سیاسی شان از زندان است. خطی که این روزها با ادبیات کادو پیچی شده ای از زبان حسن روحانی با عنوان «رفراندوم» مطرح شد!
 
این شباهت رفتاری احمدی نژاد و فتنه گران نشان می دهد که هر دوی آنها از گذشته خود پشیمان و رویگردان هستند بنابر این تنها راه حضور مجدد خود در قدرت را در یک گزینه جستجو می کنند؛ به هم زدن ساختار نظامی که انقلاب در آن قرار دارد. هر دو دسته خود را اصل انقلاب می داند، هیچ یک خود را ضدانقلاب نمی داند اما جالب اینجاست که هر دو، نقطه امید دشمنان انقلاب شده اند و دقیقاً اینجا همان نقطه ای است که تفاوت نگاه رهبر انقلاب با این جریانات را نشان می دهد!  
 
*تفاوت احمدی نژاد و جریان فتنه
هم احمدی نژاد و هم فتنه گران، قائل به تفکیک "جمهوری اسلامی" به عنوان ظرف از "انقلاب اسلامی" به عنوان مظروف هستند با این تفاوت که یکی معتقد به انقضای تاریخ مصرف "ظرف" است و دیگری از انقضای تاریخ مصرف "مظروف" سخن می گوید؛ فتنه گران از پایان دوره شعارهای انقلاب سخن می گویند و معتقدند با این شعارها دیگر نمی توان کشور را اداره کرد، باید واقعیت ها را درک کرد، سیاست خارجی را تغییر داد و از اصول و ارزشهایی که به زعم آنها مانع پیشرفت کشورند، دست کشید. احمدی نژاد هم معتقد است که ساختار این نظام دیگر پاسخگو نیست، باید سه قوه را بهم ریخت، نهادها و ارگان ها را تغییر داد و بنیان جدیدی بنا کرد.
 
البته به نظر می رسد هر دو جریانِ به ظاهر رو در روی هم که مانند دو لبه متضاد قیچی در تقابل با یکدیگرند و با انگشتان یک دست تحریک می شوند و حرکت می کنند تا به هم برسند، یک مانع قوی به نام ولایت فقیه در برابر خود دارند. امام خامنه ای در دیدار اخیر مردم تبریز با ایشان، به ادعای کسانی که به دنبال القای وجود بن بست در کشور هستند و از انقضای تاریخ مصرف ظرف و مظروف سخن می گویند، اینگونه پاسخ دادند: 
 
«نظام اداره‌ کشور محترم است، قانون اساسی محترم است، باید همه‌ اصول قانون اساسی رعایت بشود؛ انقلاب در این قالب ریخته شده است، [لذا] این قالب بایستی محترم نگه داشته شود؛ این لازم است. این هم که ما خیال کنیم انقلاب بدون نظام معنی می دهد، یک خطای دیگری است که از آن طرف، بعضی تصوّر می کنند انسان باید به همه چیز، به همه حوادث، به همه بخشهای نظام اسلامی زبان اعتراض و انتقاد و مانند اینها پیدا کند به اسم انقلاب؛ نه، این [صحیح] نیست. انقلاب یعنی نظام انقلابی؛ این نظام اسلامی، همین نظام امّت و امامت، نظام مردم‌سالاری دینی باید باشد با هدفهای انقلاب، با حرکت انقلابی، با جهت گیری انقلاب؛ این باید اتّفاق بیفتد.» (29 بهمن 96)‌
 
اما احمدی نژادِ امروز دنبال چیست؟ آیا مساله او واقعا رأی مردم است؟ آیا مساله او واقعاً بی عدالتی در دستگاه قضاست؟ آیا مسأله او واقعا عدالت است؟ با مقدماتی که گذشت، به نظر می رسد مسأله اصلی احمدی نژادِ امروز، هیچ یک از این موارد نیست؛ مسأله او خودش است! به تعبیر یکی از علمای برجسته اخلاق، شجاعت احمدی نژاد بر تقوای این فرد سایه انداخته و همین نکته او را به تقابل با گذشته خودش کشانده است.
 
متأسفانه ناکارآمدی دولت روحانی در اداره کشور و بهم ریختگی بازار و اقتصاد مردم،‌ در کنار اشرافی گری و امتیازطلبی مسئولان، بی‌مبالاتی به بیت‌المال، بی‌اعتنائی به طبقه‌ مستضعف که جملگی به تعبیر رهبر انقلاب از جمله حرکتهای ضدّ انقلابی است، همراه با انفعال نهاد عدالت گستر قوه قضائیه در برابر برخی مفسدان اقتصادی و برخی تنگ نظری های مسئولان این قوه در برابر منتقدان برادران لاریجانی، موجی از نارضایتی عمومی را فراهم آورده است. 
 
”سر”  این نارضایتی عمومی را نباید در ضد انقلاب خارج از کشور جستجو کرد، هر چند آنها که ناراضی اند از جریانات سیاسی درون کشور هم دل خوشی ندارد اما همچنان دل در گروی انقلاب خمینی دارند. برای همین، علی رغم نارضایتی و گلایه از عملکرد مسئولان کشور، پای صندوق رأی می آیند، در مثل راهپیمایی۲۲ بهمن حماسه خلق می کنند ولی تن به همراهی با دشمن نمی دهند. کما اینکه مطابق نطرسنجی دانشگاه مریلند، ۸۰ درصد مردم ناراضی اند اما ۵ درصد معتقد به تغییر نظامند.
 
در یک کلام باید گفت که این جریانِ نارضایتی عمومی، «سر» ندارد و احمدی نژاد به جای حل مساله، می خواهد با به هم زدن اصل ساختار نظام، خود را به عنوان "سر" به این جریان تحمیل کند. اما از نگاه رهبر انقلاب، این مردم معتقد به کارایی ظرف (جمهوری اسلامی) و مظروف (انقلاب اسلامی) هستند و تفاوت های اصل نظام مبتنی بر رابطه امت و امامت را با دیوان سالاری حاکم بر تشکیلات درک می کنند. برای همین ایشان خطاب به هر دو جریان پشیمان و دگراندیش در باره رفتار مردم گوشزد می کند: 
 
«یک آگاهی انقلابی، یک کمال سیاسی، در ملّت ایران به توفیق الهی به وجود آمده است که میتوانند تفکیک کنند بین نظام انقلابیِ ”امّت و امامت” و بین تشکیلات دیوان‌سالاری؛ [با اینکه] در یک جا انتقاد دارند، امّا از اصل نظامی که به وسیله‌ انقلاب به وجود آمده است، با همه‌ وجود دفاع کنند. اینکه میگوییم انتقاد داشته باشند، نه‌ فقط انتقاد از دولت یا قوّه‌ قضائیّه یا مجلس؛ نه، ممکن است کسی از شخص این حقیر هم انتقاد داشته باشد. این انتقاد هیچ منافاتی ندارد با ایستادگی پای نظام اسلامی، نظام انقلابی، نظام «امّت و امامت»؛ نظامی که با انقلاب این ملّت و با فداکاری این ملّت به وجود آمده است و صدها هزار شهید در راه این نظام در طول این چهل سال به قربانگاه رفته‌اند.»
 
سخنان رهبری انقلاب در 29 بهمن،‌ یک حرکت هوشمندانه برای به جریان انداختن مطالبات مردم از دولت، مجلس، قوه قضاییه و حتی برخی نهادهای زیر نظر رهبری بود اما ایشان از آنجا که کارکرد ظرف و مظروف (جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی) را همچنان پابرجا و باقی می دانند، به دنبال اصلاح وضعیت موجود در چارچوب نظام و انقلاب (یا همان ظرف و مظروف) هستند و اتفاقا نامه احمدی نژاد که نتیجه آن بهم ریختن کشور است، ظلمی بود که وی در حق بدنه انقلابی و جریان مطالبه گر از دولت و قوه قضاییه و دیگر نهادها کرد. 
 
اگر بدنه انقلابی و مطالبه گر به روشنی فاصله و صف بندی جداگانه خود را از احمدی نژاد این روزها نشان ندهد، مجبور به پرداخت هزینه رفتارهای احمدی نژاد خواهد شد. احمدی نژاد پیش از این هم از سال 90 و بعد از انحراف از مسیر درستی که در آن قرار داشت، در حق عدالت، جریان عدالت طلبی و جریان انقلابی ظلم کرد و تا مدتها نیروهای انقاب را به حاشیه راند. 
 
*چه کسی مدافع واقعی حقوق مردم است؟
احمدی نژاد در سخنرانی های خود و در نامه خطاب به رهبر انقلاب، دائما از مردم سخن می گوید اما رای مردم برای او همچون جریان فتنه سال ۸۸ تنها در صورتی که مقوم به قدرت رسیدنش باشد، ارزش دارد. وی در این نامه، نظام اسلامی را به مهندسی انتخابات متهم می کند، تهمتی که بارها و بارها از زبان جریان فتنه در مواقعی که شرایط قانونی را نداشته یا رای مردم را به دست نیاورده شنیده شده، از جمله در انتخابات سال ۸۸ که شخص احمدی نژاد، خودش از سوی جریان فتنه متهم به تقلب و مهندسی انتخابات بود. 
 
نکته اینجاست که رهبر انقلاب چه در سال ۸۸ و چه انتخاباتهای قبل و بعد از آن، همواره به حفظ شان و جایگاه دو رکن مهم "ساختارهای انتخاباتی و آرای مردم" پایبند بوده اند و از هر دو دفاع کرده اند. احمدی نژاد، هاشمی، خاتمی و دیگر مسئولان کشور،‌ اگر چند دوره رئیس جمهور این کشور بوده اند، دقیقا به دلیل حفظ حرمت و جایگاه دو رکن مهم "ساختارهای انتخاباتی و آرای مردم" از سوی رهبر انقلاب بوده است. 
 
کیست که نداند در کودتای سال ۸۸ اگر رهبر انقلاب در برابر فشارهای فتنه انگیزانه هاشمی رفسنجانی و حامیان و ساکتان فتنه کوتاه آمده بودند، اساسا درگیری های داخلی، فرصت برگزاری انتخابات مجددا را نمی داد تا ببینیم احمدی نژاد مجددا رییس جمهور می شود یا نه! 
 
*چه کسانی بصیرت داشتند؟
در این بین اما به یک نکته مهم دیگر هم ‏‏باید پرداخت و آن بلوغ نیروهای ولایی و انقلابی است. همان هایی که تا قبل از این رفتارهای پرده درانه، در تجمعات احمدی نژاد شرکت می کردند و شعار «صل علی محمد، یاور رهبر آمد» سر می دادند. مواضع این روزهای احمدی نژاد برای هیچ کس این تردید را باقی نمی گذارد که متاسفانه احمدی نژاد با پنجه انداختن به صورت ولایت فقیه نه تنها یاور رهبری نیست که یاور شیطان شده است. 
 
قطعا عده ای ما را به دلیل حمایت های به جا و درست گذشته مان از احمدی نژاد در سال ۸۴ و ۸۸ شماتت می کنند و بصیرت خود را به رخ می کشند و خواهند گفت که ‎احمدی نژاد از اول اینگونه بوده! اما از این شماتتها نباید هراسید چرا که جماعتی این اتهامات را نصیب مان می کنند که وقتی در کودتای سال ۸۸ ‎خود شیطان در هاشمی، موسوی، کروبی و خاتمی و ... حلول کرده بود، آن را ندیدند و دست در دست این جماعت، مورد حمایت شیطان بزرگ بودند.
 
اتفاقا عبور از افراد و ملاک قرار دادن "حق" به جای ملاک قرار دادن "افراد" که شاخصه به یادگار مانده از امام علی علیه السلام است، بهترین ملاک برای وجود بصیرت در یک فرد یا جریان است. ما افتخار می کنیم که قاعده برای ما در هر حال "ملاک حال فعلی افراد" بوده است و در تطبیق این قاعده قرآنی، تاریخی که در وصیت نامه سیاسی - عبادی امام خمینی (ره) به عنوان یک اصل معرفی شده، تفاوتی بین احمدی نژاد، موسوی، کروبی، خاتمی، هاشمی و ... قائل نبوده و نیستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمدحسن
Iran, Islamic Republic of
آقای رسایی آیا شورای نگهبان پاسخگو است؟
چرا ما در کشور اینقدر نهاد داریم که به کسی پاسخگو نیستند؟
ما فقط باید در 22 بهمن و روز قدس و انتخابات ها شرکت کنیم؟
چرا کسی پاسخگو نیست؟
طراحی 3 در مقابل 3 شورای نگهبان در انتخابات 96 را قبول ندارید؟
آیا بعضی از کاندیدا مردم را به استهزا نگرفتتد؟
اگر کسی از قوه قضاییه شکایت داشت شکایتش را به کجا ببرد؟
علت سیاسی کاری در مجلس چیست؟
چه کسی پاسخگو است؟
لطفا حرف زدن و برچسب زدن تکفیر به این و آن را متوقف کنید
مردم احمدی نژاد را دوست دارند
چون از مردم است
با مردم است
در میان مردم است
حرف مردم را می زند
واقعیت را می گوید
شماها از وضع جامعه بی خبرید از نحوه و محتوای صحبت کردنتان کاملا مشخص است
Iran, Islamic Republic of
کدوم جریان فتنه.. تا حالا طرفدارای محمود ریهتن تو خیابون و مسجد و تکیه آتیش بزنن.. تاحالا طرفدارای محمود ریختن تو خیابون مرگ بر اصل.... بدن.؟!
تا حالا خود محمود جلوی آمریکا و اسراییل کاسه لیسی کرده؟!

تا حالا..تا حالا.. تاحالا...

ن شماها دارین قیاس معالفارغ مکنین..

طرفدارای محمود و انقلاب و اسلام همون پابرهنگانی هستن ک قرار بود صاحبان اصلی انقلاب بشن..
ایرج
Iran, Islamic Republic of
دیگه بسه آقای رسایی . توجیه وضع موجود کافیه . عملکرد مسولان داره انقلاب رو هم نابود می کنه . باید بین مسولان نظام و خود نظام و انقلاب یکی رو انتخاب کرد و ظاهرا شما مسولان عزیز کرده را انتخاب کردید قبول باشه
Iran, Islamic Republic of
اصلا وضع موجود رو توجیه نکرده
ايرج
Iran, Islamic Republic of
مگر احمدي جز تغيير مسولان را به نفع انقلاب خواسته ؟
سعید
Iran, Islamic Republic of
چند تا شاخص رو که کنار هم میذارم نمی تونم به خودم بقبولانم که احمدی نژاد انقلابی نیست:
1- خار چشم آمریکا و اسرائیل و نوچه های داخل خارجشون هست.
2- مخالفانش در داخل عمدتا قشر مرفه و سرمایه دار و بی درد هستند که منافعشون با وجود او به خطر می افته.
3- به معنای واقعی کلمه ساده زیسته و کسی به این مسئله نتونسته خدشه اس وارد کنه
4- ضمن اینکه در بین افراد شاخص و انقلابی طرفدارانی دارد، طرفدارانش عمدتا قشر ضعیف و متوسط جامعه یعنی کوخ نشینان هستند که امام راحل فرمود صاحبان اصلی انقلابند.
5- رهبر معظم انقلاب در آخرین دیدار هیئت دولت دهم بر عملکرد دولتهای نهم و دهم در پیشبرد اهداف انقلاب صحه گذاشتند و بر آمادگی اعضای دولت بر مخالفتهای شدیدی که پیش بینی کردند در آینده وجود خواهد داشت تاکید کردند.
6- توصیه رهبر انقلاب در مقاطعی به دکتر احمدی نژاد را را میتوان یک نقطه مثبت برای وی تلقی کرد چه توصیه زمانی معقول است که احتمال انجام آن توسط طرف مقابل وجود داشته باشد و ایشان این احتمال را در مورد دکتر احمدی نژاد داده است و در مورد دیگرانی نداده است.
7- تمام تخریبهایی که توسط به اصطلاح راست و چپ و کارگزار از احمدی نژاد و بهاریون می شود غالبا با پاسخ های مستدل از طرف آنها مواجه می شویم. برعکس پاسخ انتقادات بهاریون غالبا با فحش و ناسزا و تخریب و ... از طرف مخالفان وی همراه است.
8- ....
شاید آقای احمدی نژاد اشتباهاتی در تاکتیک ها و برخی اقدامات داشته باشد ولی جهت گیریهای و بینات درست و متقن در رفتار او قطعا بر آن اشتباهات می چربد و البته در هر جنگی احتمال محاسبه و عملکرد اشتباه وجود دارد و تا زمانی که کسی بر اساس معیارهای موجود در کنار حق و در برابر باطل قرار گرفته اشتباهات کوچک قابل اغماض و البته باید اصلاح شود. والله العالم
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
آقا سعید سلام گفتی والله العالم
ولی ما هم اگر اراده کنیم به بعضی چیزها عالم هستیم
۱-رهبر آقای احمدی نژاد را از نصب مشائی به عنوان معاون اول نهی کرد . ولی ایشان مطلب را نگرفت یا خواست لجبازی کند و او را در راس میراث فرهنگی و گردشگری گذاشت
۲-مصلحی را از وزارت اطلاعات عزل کرد و رهبر با حکم حکومتی او را نصب کرد احمدی نژاد تا چند روز به حرف رهبر تمکین نکرد تا حکم رهبر رسانه ای شد و آنوقت احمدی نژاد مجبور شد قبول کند ولی با لجبازی ۱۱ روز خانه نشین شد
۳-متکی وزیر خارجه را در حالی که در حال دیدار رسمی در یک سفر خارجی به عنوان وزیر خارجه ایران بود عزل کرد واقعا این با اخلاق سیاسی و انصاف جور در می آید؟
۴-تعداد زیادی از وزرایش را عزل کرد بطوری که وقتی صفار هرندی را که وزیر ارشاد بود عزل کرد یک هفته تا پایان دولت نهم باقی مانده بود و به علت اینکه نصف وزرا در طول دولت عوض شده بودند اعتبار کابینه قانونا زیر سوال می رفت صفار مردانگی کرد و به خاطر پیشگیری از بحران از رسمیت افتادن کابینه تا آخر دولت ماند
دوست عزیز ساعت ۱۱/۵شب است و از بی خوابی توان ادامه برایم نمانده والا مواردی دیگر هم می نوشتم لطفا خودتان بقیه را سرچ کرده و بخوانید برای تشخیص حق از باطل اطلاعات فراوان است فقط کمی حوصله و در نظر گرفتن انصاف کافی است
۵-در آخر اضافه کنم احمدی نژاد در سال ۸۴رئیس جمهور شد و بنده از یک سال قبلش که هنوز در ایران شناخته نشده بود منتظر کاندیدا شدن ایشان بودم دوبار به ایشان رای دادم خیلی هم خدمت کرد ولی ما به قول امام با کسی عقد اخوت نبسته ایم هر کس تا در راه ولی فقیه است از او حمایت می کنیم والسلام
ایرج
Iran, Islamic Republic of
جناب هاشمی این چیزهای که گفتید مسائل فرعیه و بی ارزشه و ابدا شاخص انقلابی بودن نیست
Iran, Islamic Republic of
ولایت مداری فرعیه ؟!
خط کشیدن روی بدنه خدوم که کارکردهای احمدی نژاد توسط آنها به اجرا درآمد فرعیه ؟!
وقتی احمدی نژاد سنوات آخر خدمتش دچار رکود خدمت می شود ، معلوم می شود
اصلی و فرعی کدام بوده
بنده ۳ بار به احمدی نژاد رای دادم
و واقع بینانه
هیچ هم از آرای گذشته پشیمان نیستم
اما همه ما در معرض خطاییم
برخی از خطاها شاید در عرصه های مدیریتی خرد مشکلی نداشته باشد
اما مدیریت کلان مملکت حساسیت خودش را دارد
ما دچار فقر نیرو نیستیم
همین نیروهایی که در دولت احمدی نژاد بودند
یا نیروهای جوان وارد شده به عرصه انتخابات
یا وارد نشده ولی کارا
کم نداریم
الحمد للّٰه بعد از دهه ها نیروی با سواد ، مجرب ، علاقه مند به کار و خدمت فراوانند
خدا کند
حزب الله
اجتماع پیدا کنند
و شیاطین نتوانند
درونشان رخنه کنند
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز فقط یکی از چراهای این عزل ها را پیدا کن.تا انوقت این جور بدونه اطلاع نظر ندهید.چرایی عزل وزیر اطلاعات را برو پیدا کن خیلی سخت نیست.این جواب کلیشه ای که بخاطر مشایی ویا اطرافیان او بوده مثل حرفهای امروز اقای رسایی است.من می توانم بگویم اما نمایش نمی دهند. تحقیق کن در ان زمان چه اتفاقاتی در کشور افتاد
سعید
Iran, Islamic Republic of
و علیکم السلام جناب هاشمی
دریافت پاسخ با تلاش بر استدلال درست و منطقی غنیمت است.
همونطور که متوجه شدین من آقای احمدی نژاد را خالی از خطا و اشتباه ندانستم. مواردی هم که شما ذکر کردین نیاز است در موردشون تمام جوانب قضیه مدنظر قرار گیرد. بهتر است توضیحاتی که در این زمینه احیانا خود آقای احمدی نژاد و سایر حامیان وی داده اند هم در کنار نظر مطرح کنندگان این انتقادات مد نظر قرار گیرد. اگر مواردی هم که نام بردیه اید درست هم باشد تازه اینا فرع است در مقابل اصل. استکبار ستیزی، حمایت از قشر ضعیف و مستضعف، ایستادگی در برابر زیاده خواهان با عزم و اراده پولادین، ساده زیستی، مخالف بودن دشمنان اسلام در راس آنها مسئولان آمریکایی و انگلیسی و اسرائیلی و اذناب داخلی و خارجی آنها با احمدی نژاد، امید داشتن مستضعفان به او، باج ندادن به زیاده خواهان، خدمات فراوانی که در طول هشت سال انجام دادند به اذعان مقام معظم رهبری، پیشرفت کم نظیر در عرصه علم و فن آوری بویژه هسته ای و هوا فضا ، جرات و جسارت انجام کارهای بزرگ به معنای واقعی و ... و ... اینها اصل هستند. جهت گیری درست به سمت اهداف انقلاب اصل است که باید مد نظر قرار گیرد. والله العالم یعنی این برداشت من است که امیدوارم درست باشد و اگر نیست خدا ما را به مسیر درست هدایت نماید.
Iran, Islamic Republic of
بنده در سه مرحله به ایشان رای دادم.اما حال و وضعیت فعلی ایشان طوریست که حتی سپردن گله ایی گوسفند به ایشان خطاست.
امين
Iran, Islamic Republic of
اينهايي كه فرمودي هيچكدام ايراد قانوني نداشت. احمدي نژاد صرفا از اختياراتش استفاده كرده است.
Iran, Islamic Republic of
جناب هاشمی رهبری هم احمدی رو در مجمع منصوب کرد
سید
احسنت ...
دوستانی که دارند سنگ احمدی نژاد را به سینه میزنن حواسشون باشه که ملاک حال فعلی افراد است, این چیزهایی که شما از محاسن ایشان میگید مربوط به گذشته اوست ولی باور کنید که احمدی نژاد تغییر کرده!
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد از اول همین بود بصیرت واقعی را میرحسین داشته و دارد خدا حفظش کنه بیخودی دی رد وز و امروز نکنید فقط آنچه که موسوی در خشت خام میدید شما الآن میبینید
به سید
Iran, Islamic Republic of
سید جان ! شرمنده ؛ باور نمی کنیم مگر آن که برهان مبین داشته باشیم؛ علی الخصوص که شاهد بوده ایم شیمون پرز دستورالعمل صادر کرده "بودن با احمدی نژاد باید به ننگ تبدیل شود"
برادرم ! نحن ابناءالدلیل ؛ دلیل، نه سفسطه، نه شعار، نه بهتان، نه دروغ.
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر شما
به هاشمی "عالم"
Iran, Islamic Republic of
سلام
1- نصب مشایی در راس میراث فرهنگی مال قبل از ماجرای معاون اولی است . بعد از ماجرای معاون اولی - استعفای مشایی و نامه احمدی نژاد به آقا مبنی بر اجرای دستورشان - او به ریاست دفتر رییس جمهور منصوب شد. خیلی ها به این کار اعتراض کردند از جمله سردار قلم اصولگراها جناب شریتعمداری . در سرمقاله ای با دادن نسبت جاسوسی به مشایی، ادعا کردند که او صلاحیت هیچ سمتی در دولت را ندارد . حضرت آقا در جمع قاریان قرآن واکنش تندی نشان دادند که جناب شریعتمداری وادار به عذرخواهی علنی در روزنامه اش شد . منتها باز هم ادامه تا حالا؛ ولایتمداری است دیگر!!
2- قصه تمکین کردن چندروزه تا رسانه ای شدن دستور آقا، مربوط به ماجرای معاون اولی مشایی است ، نه استعفای مصلحی. در این باره هم یکی رقم یازده روز غلط است و احیانا ساخته و پرداخته ماسون هاست . درباره لجبازی هم نمی دانم معنی اش چیست ، اما خود حضرت آقا درباره موضوع آقای مصلحی بحث "حرف گوش نکردن رییس جمهور از رهبری" را بی پایه و اساس و ساخته دشمنان دانستند و به خودی ها دستور دادند به این حرفها دامن نزنند .منتها می زنند، ولایتمداری است دیگر!!
3- درباره عزل متکی توضیحات کافی هم توسط رسانه های حامی احمدی نژاد و هم توسط خودش در مجلس داده شده . اما یک نکته قابل توجه آن که : وقتی احمدی نژاد درباره عزل متکی یک پاسخ نرم درمجلس داد، رسانه ها نظر متکی را پرسیدند . ایشان گفت : جواب احمدی نژاد را وقتی می دهم که او هم مثل من مسئولیت نداشته باشد . الان پنج سال است احمدی نژاد مسئولیتی ندارد . چقدر خوب است جناب متکی یک بار مسئله عزل خودشان و بویژه دروغ بزرگ "خبر عزل را در وسط جلسه با رییس جمهور سنگال بهم دادند" را با جزییات توضیح دهند و احمدی نژاد را رسوا کنند .
4- درباره عزل تعداد زیادی از وزرا ، به نظرم اصل این کار درست و قابل دفاع است - فارغ از این که دلیل عزل آقای صفار چه بوده؛ مردانگی نشان دادن آقای صفار را هم می پذیرم. مثلا الان آقای روحانی، حاضر نیست آقای آخوندی را عزل کند؛ به نظر شما کار درستی می کند؟ یا آقای جنتی را بنا به دلایلی عزل کرد؛ به نظرتان کارش غلط بوده؟ تعداد ملاک است یا علت؟
این که هرکس را تا درراه ولایت است حمایت می کنید، خیلی ارزشمند است ، اما خوب است قدری اطلاعاتتان دقیق تر باشد.
Iran, Islamic Republic of
شورای نگهبان فقط و فقط یه نهاد ناظر
نظارت داره
پاسخگو حضرات قوه مجریه و مقننه و قضاییه است
اگر قوه مجریه فضا رو سیاسی نکنه (مثل برجام و حقوق های نجومی )و رشد اقتصادی ایجاد کنه و القای حاکمیت دو گانه نکنه کم کم فضای گفتمان و نقد ایجاد میشه چه بخواهیم و نخواهیم
با اقتصاد ضعیف و سیاست زدگی فقط دعوا و تنش خواهد بود
Iran, Islamic Republic of
خطابم به دوستانیه که پایین تر کامنت گذاشتن

۱- نمیدونم چرا همه ش حس می کنم این کامنتها همه مال یه نفر و اون یکنفر هم قطعا دلسوز احمدی نژاد نیست

۲- کسی که فرمودن احمدی نژاد جرات انتقاد از هاشمی رو به ما داد اگه تاریخ نه چندان دور رو نمیدونن برن از انتخابات ۷۶ ریاست جمهورب تا ۷۸ مجلس رو مرور کنند ببینند اصلاح طلبها به هاشمی چی گفتن

۳- در یه مصاحبه احمدی نژاد گفته بود گذشته و حال فرقی نداره و ما در گذشته اشتباه کردیم سکوت کردیم
سوالم اینه با چه متر و معیاری و از کجا معلوم الان مسیر رو درست میرید
یزدی زاده
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد که دیگه اون احمدی نژاد قبلی نیست؛ او شده یک لبه قیچی که به ظاهر برخلاف اطلاح طلبا حرکت میکنه ولی درحقیقت با اونا همدست شده در ضربه زدن به ارکان نظام اسلامی.
یکروز قوه قضائیه ، یکروز قوه مجریه و هر روزی یک بامبول بازی جدید.
مهدیان
Iran, Islamic Republic of
هر دولبه قیچی کسانی هستند که سالها پا بر روی آرمانهای انقلاب گذاشته و با کج فهمی امثال شما همچنان می گذارند و تیشه به ریشه انقلاب و آرمانهای بلند آن زده اند!
آمریکا، اینگلیس، اسرائیل، عربستان، اصلاح طلب، اصولگرا بر علیه یک مرد همصدا شده اند!!!!
طرفدار پر و پا قرص سابق احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
از طرفداران فعلی احمدی نژاد یک سوال دارم
از کل وزیران دو دوره احمدی نژاد چند نفر امروز او را قبول دارند
اگر بگوئید این اکثریت وزیران خائن هستند که می گویم چرا این همه خائن را احمدی نژاد وزیر مملکت نمود
اگر هم خائن نیستند پس چرا اکثریت وزیران احمدی نژاد امروز او را قبول ندارند پس چه کسی خائن یا منحرف است . این معما را حل کنید
ایرج
Iran, Islamic Republic of
خیلی ساده است این وزیران عزیز رو شبکه مخالفان با استفاده از اهرمهای قانونی و غیر قانونی بر او تحمیل کردن . هدف هم مهار دکتر و برنامه های انقلابی او از درون کابینه بود . اینها وزیر او نبودند وزیر مخالفان بودن و سربار دکتر . حالا معما حل شد ؟ یا توضیح بیشتری لازمه
Canada
سوال جاهلانه ای کردی. قبول نداری؟ بیا همین سوال را در مورد امام حسن مجتبی (ع) و فرماندهانش که او را ترک و یا حتی به او خنجر زدند بپرس بعد ببین به جهل خودت از امور سیاسی پی میبری یا نه؟
Iran, Islamic Republic of
طرفدتر پروپا قرص یکیشو نام ببر تا علتشو بهت بگم؟
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیزمحمدحسن
من ازطرفداران احمدی نژادبودم ودرسال 88به وی رای دادم ولی چون چندین مرتبه درمقابل ولایت ایستادکه خودخوب میدانید ازایشون نه تنها بریده ام بلکه ایشون را ضدنظام هم میدانم واین رافت نظام است که فعلابه ایشان کاری نداردلذا ازقبیل من زیادهستند پس بیخود ازطرف مردم صحبت نکنیدلطفا ازطرف خودتون اظهارنظرکنیدایشون بایدجوابگوی اشتباهات خودوارافیاشون باشه
رحمتی
Iran, Islamic Republic of
امثال شما نه ولایت مدارید نه حزب الهی!
امثال شما بی بصیرتها تیشه به ریشه اسلام زدید و می زنید!
رهبر معظم انقلاب یک ساعت صحبت پر مغز و معنا می فرمایند شما و امثال شما فقط منتظر یک کلمه هستید که ایشان بفرمایند و تکبیر بگید و با کمک رسانه های زنجیره ای وصلش کنید به یه نفر! درصورتی که از کل فرمایشات ایشان هیچ بهره ای نبرده اید!!!!!!!!! واقعاً عجیب آدمهایی هستید!
امیر عباس
Iran, Islamic Republic of
مطلب را خوب می فهمند اما چه کنند که گرفتار وابستگی به مقام و سازمان و جناح سیاسی خود می باشند و اینجا باید گفت غریب رهبری که اینان پشت رهبری معظم خود رامخفی کرده اند و در مقابل فساد و حراج منابع و منافع ملی سکوت کرده اند و ریس جمهور این مملکت پس از نا کار امدی برجام انرا برجام یک می خواند و قطعا برای اجرای برجام دو و سه برنامه دارند ؛ امکانات و تجهیزات دفاعی حتما قابل مذاکره خواهد بود ؛ اما بداند ملت راه خود را خوب یافته و با اعمال تغییرات لازم قطار انقلاب را به ریل اش باز خواهند گرداند و بدنبال رهبری معظم انقلاب روند تکاملی را دنبال خواهند کرد
Iran, Islamic Republic of
دیگ به دیگ میگه روت سیاه است کمی هم خجالت بد نیست
Iran, Islamic Republic of
این آقای رسائی نان به نرخ روز می خورد دیروز که مردم فریاد می زدند این اقا دروغگو و به کشور و مردم افتاده چون با راس در ارتباط بود کر بود و نمی شنید و دیروز که ان سید فریاد می زد نمی شنید و امروز هم باز دارد فرافکنی می کند
Canada
ارزش معلومات گسترده فیلسوف اکبر و کبریت احمر و فقیه جامع الشرایط و سیاستمدار زبردست جناب آقای رسائی را نباید دست کم گرفت. ایشان قبل از انتخابات فرمودند: "حتی چوب خشک هم در برابر حسن روحانی انتخابات را میبرد" و زمان نشان داد که منظور او که بود؟ او چه کسیرا از چوب خشک کمتر میدید؟
احسنت به اینهمه درایت و سیاست.
پزشک
Iran, Islamic Republic of
یک پزشک وقتی در تشخیص بیماری و علاج آن اشتباه کند، باید پاسخگو باشد و مجازات تشخیص و اقدام درمانی او با فرض عدم تعمد، پرداخت دیه، حبس، ابطال پروانه طبابت است.
...
یزدی زاده
Iran, Islamic Republic of
شماهم که درانتخاب روحانی و خسارت بزرگی چون برجام و کرسنت و قرارداد فروش گاز مجانی به ترکیه و 100هامورد دیگه شراکت داشتید نیز بایست دیه بدید و پروانه دولت روحانی رو باطل کنید.
Iran, Islamic Republic of
همه مثل پزشک نیستند
پزشکید
اطلاعات قانونی رو هم اضافه کنید
اشتباه قاضی از بیت المال جبران می شود
قانونا و شرعا
اما پزشک و خیلی های دیگه نه
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
"... و فردی که در استخر فرح غرق شد... " ادب و اخلاق و شعور این آقای رسایی را با همین جمله ميشه تشخیص داد. وای به حال مملکتی که آقای رسایی نماد بصیرت اون باشه!!!
Iran, Islamic Republic of
رکاب را که ساخت که بر ان شما سوار شدید! خدارا شکر!
Iran, Islamic Republic of
عزل و نصب فقهای شورای نگهبان به عهده رهبر انقلاب و انتخاب حقوق دانان آن به پیشنهاد رئیس قوه قضائیه و انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی است

در واقع آن جا که رهبری نصب و عزل می کند
نظارت هم حق ایشان است
در مورد عزل حقوق دانان هر چند قانون اساسی ساکت است
اما مدت عضویت انتخابیشان ۶ سال است
و باز مجلس می تواند
به افراد دیگری رای دهد

همه نهادها با واسطه یا بدون آن وابسته به رای و انتخاب مردمند
و مردم با انتخابشان ، اعمال نظر می کنند
اما خواه ناخواه
نه مردم و نه منتخبانشان
مصون از خطا نیستند
سیستم های جمهوری و مردم سالار باصطلاح ، دارای محاسن و معایبی است
سیستمی که بتواند درجا
اعمال مدیریت کند
سیستم تمام ولایی است
در همان سیستم هم شما می بینید
مثلا امیر المومنین علیه السلام نمی تواند
همه آنچه مد نظر هست اعمال کند
آیا شریح قاضی مطلوب آن حضرت بود ؟
چقدر در مسیر حاکمیت اسلامی که آن حضرت به عنوان مجسمه حقانیت مجری آن بود
سنگ اندازی کردند ؟
چه جنگها بپا کردند ؟

حال کدام یک از ماها صادقانه مطابق ادعای ولایت مداریمان آن را به تمامه و کماله به اثبات رسانیدیم ؟
Iran, Islamic Republic of
چون ۳ نفر از یک طرف
و سه نفر دیگر از طرف دیگر
بوده
لابد طراحی شده ؟

مجموعه ای می آیند و می نشینند
و نظر می دهند
سر جمع نظرشان از دو حال خارج نیست
یا
درست نظر داده اند
یا به خطا رفته اند

پیامبر صلی الله علیه و آله هم بر اساس ظواهر معمولا نصب می کرد
و حکم می نمود
مگر آن فردی که قرآن از او به عنوان فاسق نام می برد ، منصوب پیامبر نبود
پیامبر بر اساس ظاهر او را انتخاب کرد
خداوند در موقعیت خاص پرده از چهره اش برداشت
حضرت در دعاوی هم می فرمود
من بر اساس سوگندها و بینه ها بین شما حکم می کنم
اگر به نفع کسی حکم کردم که مال او نبوده ، قطعه از آتش نصیبش شده است
...
Iran, Islamic Republic of
اما قوه قضائیه
قضات که دادگاه انتظامی قضات است
رئیس هم که نصب و عزلش به عهده رهبری است

چند در صد ما انسانها
اگر کارمان به قضاوت بکشد
و محکوم شویم
حاضریم
به حکم قاضی رضایت دهیم
و اقرار کنیم ؟
Iran, Islamic Republic of
مجلس یک نهاد سیاسی
و منتخبان ملتند

آنها هم همانند
خودمان
دچار ...
Iran, Islamic Republic of
مردم مردم گویی فراوان است

اما ته خیلی از این
ادعاها

تمثال امثال مشایی ، بقایی و ... است
Iran, Islamic Republic of
مردم !

کارگری که نامه می نویسد
به رئیس جمهور
و نامه اش برای
رسیدگی !
برگشت می خورد
پیش همانی که
از او شکایت کرده
و او نامه را به رخش می کشد و ...
در نهایت هم سر کار
و اوج سختی رگ آئورتش ...
هنوز بیمه ...

تصویر آن کارگر مرحوم
از خاطرم نمی رود
و نمی دانم با این
ادعاهای مردم مردم
چه کنم ؟

من هم سه بار به احمدی نژاد رای دادم
هم بر اساس خدمات قبلی احمدی نژاد
وظیفه دانستم تبلیغش کنم
...
حسین
Iran, Islamic Republic of
اسلام و ارزش های انقلاب در زیر مصلحت های خودساخته شما عمارپندارها در حال نابودی است
یک نفر پیدا شده که از دست از جان و مال و آبرو کشیده است و فریاد می زند
لطفا اگر همکاری و همراهی نمی کنید حداقل بروید کنار بگذارید صدای رسای مردم را به گوش همه برساند
Iran, Islamic Republic of
اگه یکی بگه چرا غرضی در دوره قبل توسط شورای نگهبان تایید و در دوره بعد رد شد جایزه داره
Iran, Islamic Republic of
پروفسور خوب ممکنه یه نفر الان یه ویژگی های خوبی داشته باشه ولی4سال بعد نداشته باشه
یا ممکنه توی 4سال یه درک جدیدی به دست شورای نگهبان برسه
Iran, Islamic Republic of
استاد ببخشيد يعني تو اين چهار سال از اين رو به اون رو شده بود؟ حالا ميشه بگي مشكلش چي بود
Iran, Islamic Republic of
مشکلش چی بوده رو فقط شورای نگهبان میدونه و فقط به خود کاندیدا میگه
حالا تو به از کجا میدونی تو این چهار سال مشکلی پیدا نکرده
علی
Iran, Islamic Republic of
کار یه عده تو مملکت ما شده چسبوندن این به آن و آن به این
بابا شما از همون اول دلتون با احمدی نژاد صاف نبود و نشد
این رو ما از همون اول می دونستیم و می دونیم
همون احمدی نژاد بود که باعث شد جلوی خیلی از تخلفات گرفته بشه
و گرنه صدتا مثل شما کی دنبال مبارزه با فساد بودید؟
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد عوض شده قبلا طرفدار جدی ولایت فقیه بود اما حال طرفدار ظاهری هم نیست
Iran, Islamic Republic of
اگر بار خار است خود کشته اید. حالا چرا عجز وناله
Iran, Islamic Republic of
همه در معرض تهدید شیطان و نفس اماره اند
مگر مخلَصین

شما خار رو گل دیدید
و به روی خودتان هم نیاوردید
سعید
Iran, Islamic Republic of
مردم ناراضی ناراضی اند
البته یه عده حقوق بگیر دولت که سر ماه حقوقشون رو می گیرند مشکلی ندارند
والا باالله مردم مشکل دارند
بیکاری، توان پایین خرید، رکود، گرانی، فساد، بی عدالتی، حوادث هوایی، جاده ای، مدیریت بی خاصیت و بی اثر مسئولان
چرا کسی به فکر نیست؟!؟!؟!؟
Iran, Islamic Republic of
حتی کسانی که شرکت و کار دارند ناراصی هستند .اوضاع کار و کاسبی اینقدر خراب هست که نمی توان توصیف کرد. همه شما تو اقوام اشنایان کسانی را دارید که کار ازاد می کنن بپرسید . خرابترین وضع چندین سال اخیر هست . من فکر کنم واقعا همه مردم خسته شدند بجز کسانی که دستشون تو جیب نظام هست .
Iran, Islamic Republic of
این نارضایتی های در گذشته هم بوده و بخصوص ۲ سال آخر دولت دهم
اما اینکه یه عده از اون ۲ سال موج سواری کردن و امروز به قدرت رسیدن
و حالا ماهم بگیم ما هم از این شرایط استفاده کنیم تا مردم مایل به ما بشن این تفکر اسلامی نیست بلکه تفکر تکنوکراتی است که تخمش رو هاشمی در این کشور کاشت
تکنوکرات یعنی هدف وسیله رو توجیح می کنه
Iran, Islamic Republic of
حقوق بگیرها هم مشکل دارد.در این کشور فقط اقاها و اقازاده ها یعنی ژنهای خوب مشکل ندارند
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
درسته که مردم ناراضی هستند اما همین آقای احمدی نژاد بارها وبارها همین قوای سه گانه وشورای نگهبان و... تایید کرده یا میکرد الان چی اتفاقی افتاده که همه اخی شدن ؟ قسم خروس رو باور کنیم یا .....
مجید
Iran, Islamic Republic of
ناراضی بودن مردم که مهم نیست بابا!
مهم اینه که مسئولین در رفاه و امنیت باشن!
مردم مالیات می دن که امنیت و رفاه مسئولین تامین بشه!
از ماست که برماست!
محمد
Iran, Islamic Republic of
دوره آخرالزمانه!
جای حق و باطل عوض شده!
بیدار شو داداش
Iran, Islamic Republic of
رسایی به جای این که از مدیریت و دولت فعلی انتقاد کنی گیر دادیی به احمدی نژاد
بیدار شود داداش 5 ساله که احمدی نژاد رئیس جمهور نیست
وضع الانو بچسب
از گذشته بیا بیرون
یزدی زاده
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد الان شمشیرو از رو بسته پس بایست جوابش رو داد
حیف از رای هایی که در سال 88 بهش دادم
Iran, Islamic Republic of
دمش گرم که بسته هنوز اوست که می تواند حق بدبخت های زیر پارفته اجتماع را بگیرد باید بساط برجامی هاواون کسانی که با هاشون همراهی می کنندوحقوق نجومی مثل آب خوردن شده براشون وحرف های رهبری را هم گوش نمی دهند وکارخودشونو می کنند احمدی نژاد هنوز صدیق ترین یار رهبری ست وحیف که بدخواهانش بلندگو دوطرفه دارند وایشان به نوعی حرف دل رهبری را هم می زند.چون گرگ ها همه جارا محاصره کردند.او می توانست با باند ثروت خواه غرب گرا یکی شود وحسابی به الاف والوف برسد ولی نمی کند مثل یه مرد ایستاده .
امیر عباس
Iran, Islamic Republic of
اگر می توانستند تا حالا اعدامش کرده بودند
Iran, Islamic Republic of
یزدی زاده یعنی میخای بگی تنها با رای تو قبول شده؟
United States
هر چه جلوتر برویم فتنه ها و آزمایشها قاعدتا سختتر میشوند. به نظر رسیدیم به فتنه خوارج عابد، شجاع، تارک دنیا، و فداکار در راه اعتقاداتشان، که به دلیل کوته بینی و عقل کل پنداشتن خود، با "شعارهای مقدس" اصل حکومت مولا علی را نشانه گرفتند. کتاب جاذبه و دافعه علی علیه السلام اثر شهید استاد مطهری را مکرر بخوانیم تا خوارج را بهتر بشناسیم و ان شاالله وقتی این فتنه شدت گرفت بدون شک و تردید در خیل سپاه مولا علی بمانیم و در صف اول یاورانشان جانبازی کنیم.
Iran, Islamic Republic of
احسنت باید فتنه ظالم فاسد بی عدالت را در عمل گفتار و کردار شناخت اگر مسولین در زمان قبل از انقلاب فقیر بودند و خودشان را دو قبضه به انقلاب چسپاندند و خونه ها و زندگی میلیاردی برای خود و خانواده هایشان با خون مردم فراهم کردند اداره مملکت را ژنی و خانواده گی کردند و با این کار شکاف طبقاتی فقر فساد یاس و نا امیدی و به فرموده ی مقام معظم رهبری در زمینه عدالت ما را به عقب بردند و انتقاد از خود را انتقاد از نظام دانستند قطعا چنین افراد فتنه منافق هستند و باید آن ها را شناخت و باید دست از سیاه نمایی فریب دروغ بر داشت مثلا همین احمدی نژاد اگر واقعا البته بلانسبت و دور از جون فاسده منحرفه خوب در یک دا دگاه علنی محاکمه و مجازات نمایید و اگر نیست و در عمل و گفتار صادق است بگذارید این بنده خدا برنامه و هدفش رو دنبال کند ....اللهم عجل لولیک الفرج آن نابود کننده ی سیاست بازان معاویه ای و و بر کننده عدل و عدالت به معنی واقعی کلمه
بی خبر از همه جا
Iran, Islamic Republic of
آقای بی خیال از همه جا
بی خبر از مردم
باخبر از هیچ کجا
از توی اتاق کارت بیا بیرون یه چرخی بزن توی جامعه
ببین چه خبره؟
با یکی از جوونای دنبال کار برو دنبال کار ببین کار پیدا می کنی؟
بیا با یکی از مردم برو خرید ببینم چی می خری؟ از کجا می خری؟
Iran, Islamic Republic of
خرید برن ؟ فکر می کنی نمیدونن؟ والله میدونن ولی براشون مهم نیست . ازدم چه اصولگرا چه اصلاح طلب بچه هاشون تو امریکا و اروپا هستند و خودشون هم هر کدوم ۱۰ تا شرکت خصوصی و چندین پست دولتی دارند . متاسفانه میان اینجا میگن مرگ بر این و اون ولی فک و فامیل خارج از ایران هستند .
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد خاری در چشم و استخوانی در گلوی اصول سوارهای خودعمار پندار است
احمدی حمایتت می کنیم
تنها کسی که صدای مردم است
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد الان احمدی نژاد قبلی نیست الان شده مثل میرحسین موسوی
یزدی زاده
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد شمشیری شده که افساد طلبا برعلیه مردم انقلابی و حزب اللهی به دست گرفته اند
ایرج
Iran, Islamic Republic of
چی می گی برا خودت ؟
محمدحسن
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد صدای رسای ملت
صدای رسای خودخواهی و غرور و خود شیفتگی
Iran, Islamic Republic of
کدوم احدی نژاد 84 یا 96 ؟
Iran, Islamic Republic of
هر دو احمدی نژاد .
Iran, Islamic Republic of
پس قبول داری دوتا احمدی نژاد داریم.
Iran, Islamic Republic of
از نظر شما دوتاست اون همان مرد میدان وکاراست که شیمون پرز برای نابودیش برنامه داد وآقایان اجرا کار شدند.
راضیه
Iran, Islamic Republic of
درود خداوند بر دکتر محمود احمدی نژاد
استوار چون کوه
Iran, Islamic Republic of
آیا از مسئولین کسی هم پاسخگو هست؟
Iran, Islamic Republic of
آقای رسایی
سید محرومان فقط توی انتخابات به فکر محرومان بود؟!؟!؟
الان چرا حرفی از این بنده خدا در جهت حمایت از محرومان زده نمیشه؟
Iran, Islamic Republic of
به خاطر اینکه بی سر وضدا در حال خدمت رسانی به مردمه
ما که می بینیم و شاهدیم
مثل احمدی نژاد صد تای کاری که انجام میده تبلیغ نمی کنه
مثل روحانی هم صدتای کاری که انجام نمیده وعده نمیده
Iran, Islamic Republic of
جک جالبی بود؟1
Iran, Islamic Republic of
همه ی این هجمه ها به دکتر از طرف برخی روحانیون و اصولگرایان متدین خداشناس!! برای اینه که چرا ایشان از هم صنفی وهم حزبی آنها یعنی به اصطلاح سید محرومان حمایت نکرده اگر کسی صلاحیت مجدد رئیس جمهور شدن ندارد طبعا نباید صلاحیت حمایت از کس دیگر ی هم داشته باشد کدام قانون اساسی اجازه میدهد که سازوکار
انتخابات را طوری طراحی کنند که مردم مجبور باشند حتما یک آخوند انتخاب نمایند این شیوه از برگزاری انتخابات با نظر امام کاملا متناقض است .
امام مخالف رئیسی جمهور شدن روحانیت بودند رئیس جمهور شدن هاشمی ، خاتمی وروحانی و ناتوانی آنها در اداره کشور وحل مشکلات اقتصادی و فرهنگی وعلمی و سیاسی مردم یکی از دلائل عمده ی مخالفت امام نسبت به این موضوع رانشان میدهد حالا عده ای در صدد توجیه و وارونه جلوه دادن مخالفت امام در این زمینه هستند بماند جهان نیوز انشاالله که سانسور نمیکنی واین نظر رو منتشر می‌کنی .
Iran, Islamic Republic of
خیلی زده میشه تو پیگیری نمی کنی
Iran, Islamic Republic of
شما چرا اینقدر آخوند پرستید واز آنها معصوم ومقدس می‌سازید چرا نظر بنده در خصوص ریاست جمهوری آخوند که به نظر امام استناد کرده بودم منتشر نکردید تعصب هم حدی دارد شجاعت
داشته باشید فقط از خدا بترسید آقای زاکانی خودشما وامثال شما از روحانی وسید محرومان چی کم داشتی که شما را تایید صلاحیت نکردند
فقط آن دو آخوند از آسمان آمده بودند و چهار نفر دیگر برای رد گم کردن برخی آخوندهای بی تقوا و دنیا طلب از انقلاب خمینی کبیر سو استفاده نموده آمد که همه روزه باید یادی کنیم از دیروز پیامهایی که بی ادبانه در خصوص افراد واشخاص نشر میدید اما نظر بنده که هیچ توهینی به کسی نکردم سانسور و حذف و شاید این سایت که ماموریتی جهت به دام انداختن طالبان حق و حقیقت دارد خدا عالم است .
کاربر محترم. با تشکر. نظرشما مورد توجه قرار گرفت اما توصیه ما به شما مطالعه بیشتر و توجه به مفاد قانون در این باره و هم صحبتی با کارشناسان فن است و نظریه ای که بدون اصول تحلیل سیاسی صورت گیرد با واقعیت همخوانی نخواهد داشت . جهان نیوز.
Iran, Islamic Republic of
این از روی نفهمیه که کل آخوند ها رو زیر سوال می بری
یه ذره شعور هم خوب چیزیه
پیامبر و امامان و مراجع و امام خمینی و ... همه آخوند بودند
جهان این پیام ضد اسلام و ضد دین چی بود که منتشر کردی؟
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم . با تشکر خواهشمند است نظریه خود را با کلمات مناسب تری تنظیم و ارسال نمایید. جهان نیوز
امیرعلی
Iran, Islamic Republic of
من ندیدم یه نفر یه جواب منطقی به نامه های دکتر احمدی نژاد بده
فقط و فقط حمله!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خوب معلومه
به فحش که نمیشه جواب داد
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باش تا ابد هم نخواهند داد . فقط احتمال داره حضرت آقا لابلای سخنانشان اشاراتی به مضامین نامه بکنند ؛ نقاطی را تایید و نقاطی را نقد کنند. همین
احساس خطر کرده اند که "همه چیز بهم بریزد"(!!) . پس بی خیال جواب منطقی و حتی بی خیال ارائه متن کامل و بدون شرح نامه!
Iran, Islamic Republic of
حق تلخه!
برای حرف حق همیشه آسمون و به ریسمون می بافتن!
یا به فرد حق گو انواع اتهامات رو می زنن!
ایرج
Iran, Islamic Republic of
حرف حق جواب نداره . پس فقط فحش می دن
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
جسارت انتقاد از غریق استخر فرح رو هم خود همین احمدی نژاد به شماها داد و گرنه شما ازش بت سازندگی درسته کرده بودید
Iran, Islamic Republic of
اين بخش صحبت اقاي رسايي تهمت بي ارزش است. اگر قرار به اينگونه تخريب باشدشما ميدانيد تاحالا چندتا از مسئولين نظام در بيمارستان ملکه مادر ازدنيا رفته اند؟؟!!!
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
مقایسه کاملا اشتباه
احمدی نژاد کجا این دو تا کجا؟
از نحوه زندگی و رفتار و سلوک احمدی نژاد میشه فهمید که مقایسه شما واقعا تخلیلی و بی ارزش است
زندگی ساده و مردمی کجا زندگی اشرافی و تجملاتی کجا
صحبت های این کجا صحبت های آن دو کجا؟
Iran, Islamic Republic of
آقای رسایی اگر جرات داری یک انتقاد از برخی از نهادها بکن (نمیشه اسمشوون رو بیاریم جهان نیوز سانسور میکنه)
Iran, Islamic Republic of
فعلا که دیوار کوتاه تراز احمدی نژاد پیدا نکردندواین هم می خواد یه لگد بهش بزنه .....عین همون دراویش داعشی که شهید بسیجی را بین خودشان بردندوهر کدام یه چاقو ویه ضربه بهش زدند.
محمد
Iran, Islamic Republic of
این چه توهمی است که یه عده اصول سوار دارند
کی به شما گفته شما اصل هستید و بقیه با شما سنجیده می شوند؟
کی به شما گفته شما سنگ محک هستید؟
آقایان انحراف یاب، نیت سنج، پیشگو جواب منطقی و مستدل بدهید
چرا دادگاه اطرافیان احمدی نژاد علنی نیست؟
اینها که خودشون درخواست دادگاه علنی داده اند؟ چرا دادگاه علنی برگزار نمیشه
البته جوابشو ما میدونیم
توی دادگاه علنی دست بسته است نمیشه هر کاری کرد هر حکمی داد
Iran, Islamic Republic of
دقیقا منطقی گفتی !به راستی چرا علنی نیست !
Iran, Islamic Republic of
اصل صد و شصت و پنجم (165) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران:

« محاکمات، علنی انجام می‌شود و حضور افراد بلامانع است مگر آن که به تشخیص دادگاه، علنی بودن آن منافی عفت عمومی یانظم عمومی باشد یا در دعاوی خصوصی طرفین دعوا تقاضا کنند که محاکمه علنی نباشد. »


تشخیص دادگاه ، به تصریح قانون اساسی ، می تواند باعث غیر علنی بودن دادگاه شود .
علاوه :
در دعاوی خصوصی طرفین دعوی نیز می توانند
درخواست غیر علنی بودن را بدهند
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
فقط دم انتخابات که میشه ملت میشنند ملت همیشه در صحنه
ملت فهیم
ولی موقع تایید صلاحیت میشیم نامحرم و غریبه و نف......
قدرت بین شما دو تا جناح تقسیم بشه راضی هستید دیگه
فقط می مونه احمدی نژاد و دار و دسته اش که شدند موی دماغ
بوی تعفن قدرت طلبی این دو جناح است که جامعه را به فساد و تباهی کشانده است
حسن
Iran, Islamic Republic of
هر کس هم عقیده و همفکر شما نبود میشه قدرت طلب؟!؟!؟؟!
رسول
Iran, Islamic Republic of
افسادطلب ها که برنامه شون مشخصه تقلید کورکورانه و ناقص از غرب
شما اصول سوارها چه برنامه ای دارید؟
برچسب زنی؟ تهمت زنی؟ حمله به احمدی نژادی ها؟
تخلیه بغض و عقده روی سر احمدی نژاد؟
خداییش برنامه شما چیه؟
تا حالا برای مردم چکار کردید؟
Iran, Islamic Republic of
برای مردم یک کار بزرگ کردن اون هم ریاست!
Iran, Islamic Republic of
این اقا همونی نبود که که گفته بود چوب خشک هم در مقابل روحانی رای میاره؟!؟؟!
البته نمی دونم چرا رئیسی رای نیاورد
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد خیلی مرده که کاسه و کوزه دو تا جناح رو زده بهم
Iran, Islamic Republic of
چی شده احمدی نژاد شده مورد علاقه ضد انقلاب؟
Iran, Islamic Republic of
صفت خودتو به جمع نچسبان !
حمید
Iran, Islamic Republic of
رسایی اینقدر آسمون و ریسمون نباف
احمدی نژاد راست میگه
مردم خیلی ناراضی اند
کدخدایی و جنتی هم مصاحبه می کنند میگند به ما ربطی نداره
معلومه که فقط احمدی نژاد بهشون گیر نمیدند همه دارند گیر میدند
کدخدایی 22 بهمن وقتی یه آقای داشته در مورد رفراندوم سخنرانی می کرده ملت بهش میگند این دسته گل شماست
اون میگه باید از سوال و استیضاح و .... این جور چیزها استفاده بشه
اینقدر گیرنده به احمدی نژاد
نگهبانی شورای نگهبان هم ضعیف بوده
Iran, Islamic Republic of
یعنی اگر روزتون رو با حمله به احمدی نژاد شروع نکنید روز نمیشه
امیرمحمد
Iran, Islamic Republic of
رسایی تندروی ممنوع
احمدی نژاد رو همه مردم دوست دارند
Iran, Islamic Republic of
حمید خیلی خطرناک شدیا
یه بلیط هواپیما برات می گیرم تا حساب کار بیاد دستت!!!
عبد الله
Iran, Islamic Republic of
خجالت بکش از این که داری به آیت الله هاشمی رفسنجانی متلک میگی!
مزد زحمات آن مرد بزرگ را ملت در تشییع با شکوه پیکرش داده.
شما کجا قراره بمیری مرد کینه توز!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
اشتباهی مثبت دادم
Iran, Islamic Republic of
در تشییع جنازه مرحوم حجت الاسلام هاشمی حداکثر 10 هزار نفر آمده بودند زیاد شلوغش نکنید.
Iran, Islamic Republic of
این حدود 10تا را هم از دهات های بهرمان و اطراف ان با اتوبوس زورکی و به قصد گردش اورده بودند .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
کاش شما که میگی از دهات بهرمان جمعیت آمده بود واقعا جاهل بودی اما زهی تاسف که داری اون باطن ناجورت رو نشون میدی با این دروغ و تهمت
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
خدا رو شکر شواهد و مدارک نشون میده تشییع پیکر ایشان بعد از تشییع جنازه امام بزرگ ترین تشییع جنازه ها بود.
Iran, Islamic Republic of
ثقه الاسلام هاشمی رفسنجانی توی استخر-سونا-جکوزی (کاخ فرح پهلوی- همان کاخ سعداباد ) مرد و تمام شد .
محسن
Iran, Islamic Republic of
نه اصلا نمرد اگر مرده بود که این همه واهمه نداشتید و اراجیف نمی گفتید.
سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز مرده آن است که نامش به نکویی نبرند.
شما یک جماعت دو سه درصدی بیش نیستید.
Iran, Islamic Republic of
کجا بمیریم تو استخر فرح
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
چرا استخر فرح! تو گور خودت بمیر!
Iran, Islamic Republic of
اف بر این فحاشی و بی نزاکتی ! حیف از اون وقتی که برای این فحش نامه تلف شد ! انگار موقع تقسیم ادب و نزاکت این بشر غایب بوده ! آخه این چه طرز نوشتنه ؟! غریق استخر فرح یعنی چه ؟! شیطان در اح… حلول کرده یعنی چه ؟! خب مثل بچه آدم نقدش کن حتماً که نباید فرهنگ کپک زده تو به ملت نشون بدی ! ناسلامتی لباس دین تنته آخه فلک زده ! این چه طرز نوشتنه ؟! احترام اون مرحوم رو نگه نداشتی چرا به ولینعمتت توهین میکنی ؟! با صد و هفتادهرار تا رای ؟! یا مدیر کلی در ارشاد قم که هشتصد میلیارد برای نظام هزینه برداشته ؟!
Iran, Islamic Republic of
غریق استخر فرح را درست گفته در این مورد با حمید رسایی موافقم .
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی مطلب شما قابلیت نشر را ندارد. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
ولی نعمت بهرمانی هاوشرکا شاید....برو دوران کارگزاران را بخوان کیا به چه ثروت هایی رسیدند تونماز جمعه سوت شروع ثروت اندوزی را زد که تا کی گدا بازی .....بسیجی هارا هم که اعتراض می کردند گفت هروقت اسلام می خواهد پیشرفت کند خوارج نمی گذارند.....ووووو
Iran, Islamic Republic of
اقای رسایی شما چرا شما که دران زمان در برزیل گشت وگذار می کردی تازه یادت افتاده .
Iran, Islamic Republic of
حال که به صراحت اعلام نمودید که احمدی نژاد رای مردم را فقط برای قدرت میخواست،به این سوالم پاسخ دهید که همچین آدمی با کمک کسانی که علنا (فیلمش موجود است)میگفت نا نمیگذاریم.نمی توانست در انتخاباتی که مجری آن خودش بود دست ببرد؟در آن سالها (88). مردم به همین عملکرد وحمایت های شخص دبیر محترم شورایی قبل از انتخابات از این شخص نقد داشتند ولی متاسفانه کو بصیرت!؟
Iran, Islamic Republic of
حتی سازمانهای نظر سنجی امریکا صحت انتخابات سال 88 را تایید کردند.
Iran, Islamic Republic of
بله پروفسور حمید مولانا بعد از دریافت ردیف بودجه 600 هزار دلاریش از دولت احمدی نژاد ، نتایج نظرسنجیش رو که حکایت از پیروزی احمدی نژاد داشت ، منشر کرد .
آقای رسایی ، آب و هوای فنلاند در تابستان عالیه . امسال هم جهت ارشاد مردم آن دیار ، البته دیگه با بودجه ی شخصی ، سری به آن ییلاقات بزنید .
محمد
Iran, Islamic Republic of
باز این بابا حرف زد.باور کن سکوت ادم را نمیکشد
علی
Iran, Islamic Republic of
اگر استخر فرح است چرا به فرح که هنوز زنده است نمی دهید که مال غصبی نباشد اگر مال ملت است چرا دراختیار مجمع تشخیص مصلحت است
مال مردم مال مردم است
درضمن اقای رسایی وجهان نیوز اگر دین ندارید لااقل ازاده باشید چی کرده این هاشمی که از مرده ان هم می ترسید
Iran, Islamic Republic of
مردم شاه ملعون و فرح را بیرون کردند که دیگه اشرافی گری نباشد اگر قرار بود شاه برود و افراد دیگری بجای شاه در سعد آباد مشغول اشرافی گری و خوشگذرانی بشوند که انقلاب نمی کردند.
Iran, Islamic Republic of
اگر استخر مال مردم است باید در اختیار سازمان تربیت بدنی قرار بگیرد و استفاده عموم از آن آزاد بشود .
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۱. حذف شورای نگهبان و نظارت این نهاد. چون صلاحیت او را رد کرد و مانع ریاست مجدد نامبرده می شود.
۲. برگزاری انتخابات مجدد ریاست جمهوری و مجلس. که خودش جایگزین ریاست جمهوری شود که البته.....
۳. تغییر رییس قوه قضاییه و ابطال احکام قضایی. به علت عزم این قوه در رسیدگی به پرونده او و اطرافیانش.
۴. آزادی کسانی که به دلایل جرایم سیاسی در بازداشت هستند. این مورد به دلیل به دست آوردن حمایت گروههای دیگر است. در حالیکه خود او در فتنه 88 درخواست دستگیری بسیاری از اینها را داده است.
Iran, Islamic Republic of
خداوند متعال دروغگویان را لعنت و رسوا ی دو عالم نماید ان‌شاءالله ایشان در نامه نگفتند شورای نگهبان حذف شوند گفته اند مهندسی نکنند یعنی از هزار ان نفر شرکت کننده چرا ملت مجبور باشند بین چند نفر محدود انتخاب کنند تا شائبه بین بد و بدتر پیش بیاید چه دلیلی دارد چرا با مدیریت انتخابات باید یک کاندیدای پوششی باشد اگر به گفته تمام اصلاح‌طلبان و اصولگرایان احمدی نژاد پایگاه اجتماعی و مردمی نداشت و مردود ملت بود چرا رد صلاحیت کردید خوب اجازه می دادید می آمد مردم اگر نمی خواستن با یک نه بزرگ او را از صحنه سیاست محو می کردند خیال شماهم برای همیشه راحت خدایی اگر این مدیرت انتخابات نیست نامش چیست ...
کاربر محترم. با تشکر. نظرشما مورد توجه قرار گرفت اما توصیه ما به شما مطالعه بیشتر و توجه به مفاد قانون در این باره و هم صحبتی با کارشناسان فن است و نظریه ای که بدون اصول تحلیل سیاسی صورت گیرد با واقعیت همخوانی نخواهد داشت . جهان نیوز.
Iran, Islamic Republic of
ان شاءالله
Iran, Islamic Republic of
تو داری به نظام تهمت می زنی
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی مطلب شما قابلیت نشر را ندارد. جهان نیوز
حسین
Iran, Islamic Republic of
"شجاعت احمدی نژاد بر تقوای این فرد سایه انداخته و همین نکته او را به تقابل با گذشته خودش کشانده است."
به جای شجاعت بخوانید حماقت.
البته او میخواهد از خودش که هیچ است همه چیز بسازد و به حیات سیاسی خو ادامه دهد که انتخاب این روش حقیقتا حماقت است.
Iran, Islamic Republic of
تقواش کجاست؟؟؟؟؟
امید
Iran, Islamic Republic of
یک عده بیکارکه فقط حرف میزنند .یک روز یک نفر قدیس 4سال بعد کافر ای بابا اگر مثل ممالک دیگر هرکس دنبال کارو کسبی بود و پول مفت بهش نمی دادند .اینقدر حرف هم در نمی آوردند
Iran, Islamic Republic of
یکی نیست به امثال این اقا وزاکانیها بگوید مردم شما را به عنوان سی نفر نماینده مجلس هم قبول ندارندچرا توهم دارید و هر دقیقه به یک نفر حمله می کنید.زبانم لال اگر شما و امثال شما ملاک انقلابی گری هستید خوب پس دیگر مردم انقلاب را قبول ندارند.از توهم بیایید بیرون اگر گروهی هم بر ضد نظام شدن به خاطر رفتارهای امثال شمااست.خاتمی بد. رفسنجانی بد. روحانی بد .احمدی نزاد بد.شما خوبی .تا الان فکر کرده اید بجز رفسنجانی که همیشه از اول تاسیس نطام بوده.بقیه رئیس جمهور ها چه چیزی می بینند وبا انها چه رفتاری می شود که این جور منتقد می شوند .نگویید برای منافع شان است. خوب اگر منفعت طلب بودند مثل امثال این اقا رفتار می کردند برایشان هم حزینه نداشت.امیدوارم باز نظر حقیر سانسور نشود
Iran, Islamic Republic of
خوب واقعا ممکنه کسی یکروز قدیس باشه و 4سال (حتی 4 ساعت ) بعد کافر
Iran, Islamic Republic of
می دونی کافر به چه کسی گفته می شود؟ کسی که خداوند متعال را نه در نظر و نه در عمل قبول ندارد پس هیچ کس یکشبه نه قدیس می شود نه کافر...
Iran, Islamic Republic of
یک شبه که هیچ آدم ممکنه در یک لحظه کافر بشه
Iran, Islamic Republic of
توی مسائل سیاسی نمیشه نظر قطعی داد بخصوص در ایران. چون همه این بالایی ها با هم آشنا و فامیلند و این نوع حرکات هم عموما فیلمی است برای مردم و در پشت پرده اینها همه دستشان در یک کاسه است.
Iran, Islamic Republic of
اقاي رسايي وقتي اقاي احمدي نژادنالايق را براي حذف استوانه هاي انقلاب بکارگرفتيدوهدف تان همه گونه وسيله را توجيه کرد بايد بفکر امروزهم بوديد. درمورد اصطلاحاتي هم که براي مرحوم هاشمي بکار برديد فقط به مضمون اين جمله اقاي عبدخدايي اشاره ميکنم که ميگويد: انقلابيون اصيل (شما و يارغارتان) آقاي احمدي نژاد رانميشناسندولي اقاي هاشمي شناسنامه انقلاب است. (وسيعلم الذين ظلموا اي منقلب ينقلبون)
Iran, Islamic Republic of
مردم با رای خود در سال 84 و 88 استوانه نظام را حذف کردند .
Iran, Islamic Republic of
اگرراي مردم را ملاک ميدانيدازچه هراس داشتيد که سال 92 اجازه نداديد اقاي هاشمي کانديد شود؟. چرا او نفر اول خبرگان تهران شد و..؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
رد صلاحیت مرحوم هاشمی به دلیل کهولت سن صحیح بود.
...
کاربر گرامی مطلب شما قابلیت نشر را ندارد. جهان نیوز
داود
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان واقعا آقای رسایی مردم تهران به شما رای داده بودن با چه استدلالی مردم تهران به شما و امثال شما رای داده اند مردم پایتخت که باید پخته شده باشند از هر نظری به هر حال آقای رسایی شما مثل یه کرم افتادین به مغز مردم و آنان را دارید روانی میکنید با فکر پلید و پریشانتون
Iran, Islamic Republic of
مگه تو وکیل وصی مردمی؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
من موندم جهان نيوز چرا ترهات اين بابا رو منتشر ميكنه ؟! ببينيد چقدر بى ادبى و پرده درى كرده ؟! مگه يادمون رفته اين آدم جيره خور محمود بود ؟! اگر آفتاب درخشان معجزه هزاره طلوع نمى كرد اين آقا با نيم متر زبون بروز و ظهورى داشت ؟! نماينده تهران ميشد ؟! لامروت هنوز هم نميخواد قبول كنه كه با صد و چهل پنجاه هزارتا راى نميشه دو دوره نماينده تهران شد ! بفهم اين رانتها همه اش ازصدقه سر داش محموت بود، لااقل حرمت نگهدار !
حالا از هاشمى و يحتمل مهدى شون خاطره تلخ دارى جاى خود ولى به ارباب و ولى نعمتت درست نيست زبون درازى كنى .
Iran, Islamic Republic of
ولی نعمت خداست

توفیقات گذشته احمدی نژاد هم به مرحمت الهی
و البته بعد باعث حبط آنها شد
Iran, Islamic Republic of
این حرفها ، ... جنابعالی در حمایت از احمدی نژاد را کم نمیکنه ،اگه شجاعت دارید به اشتباهات وبی بصیرتی خود در پیشگاه ملت اعتراف کنید.
Iran, Islamic Republic of
آقای رسایی مردم خوب می دانند این آش دهن سوز را شما وهمفکرانتان در لجاجت با یاران امام راحل برای مردم پختید وحالا در ریشتان باد کرده
افراسیاب
Iran, Islamic Republic of
آقای رسایی و افرادی مانند یامین پور فراموش کرده اند که چگونه بعنوان افراد با بصیرت سینه چاک احمدی نژاد بودند . از سایت وزین جهان نیوز انتظار غیر از این وجود دارد .
Iran, Islamic Republic of
آخه اون موقع احمدی نژاد خوب بود ولی حالا اصلاح طلب ها طرفدارشن
Iran, Islamic Republic of
جناب رسایی و امثاله
سلمکم الله
برای اینکه معاینةً دلایل رفتار امثال احمدی نژاد را ادراک و شهود کنید چند مورد از خودتان به رخ مبارک میکشم انتظار "پاسخ قوی" دارم، نه "رگهای گردن به حجت قوی" و نفرین و تهمت انحراف و داغ درفش و...
۱- طلبه سیرجانی و ۹دی و ... یادتان هست؟ به کجا انجامید؟
۲- توقیفهای ۹دی را به جرم نشر مثلا "آفتاب، آفتاب است" ؛ نشان عدالت دکة القضاست؟
۳- اعتراضهای امام خامنه‌ای به مدیریت لاریجانی بر عوعو کردن گروهی نمایندگان هنگام صحبتهای رئیس جمهور به کجا انجامید؟ به بیتربیتی علی لاریجانی و اخراج رئیس جمهور در یکشنبه کذایی؟
۳- مرحوم کردان تا موقعی که در دستگاه! آزادِ جاسبی و دکانِ "صداع و سیمان" علی لاریجانی میپلکید، تندیس تقوا و مدیریت بود، کما اینکه آقای بیژن نوباوهٔ خبرنگارِ سیما، هیچ اعتراضی به حضور ایشان نداشت؛ اما به محض حضور وی در کنار احمدی نژاد، آقای نوباوهٔ نماینده تمام سابقه مرحوم کردان را زیر برگه مدرک مخفی کرد تا تخریب احمدی نژاد را آغاز کرده باشد والبته این قبل از نمایشهای برکناری مشایی با انتشار نامه دستنویس و خصوصی رهبری توسط عوامل... و خانه‌نشینی در اعتراض به عواملی در وزارت اطلاعات و...بوده؛ پس ای داستان چپ و راست کارگزار علیه خدمتگذار از قبل طراحی شده بود و رهبر حکیم انقلاب در انتخابات ۸۸ آن را خنثی فرمودند.
۳- اعتراض احمدی نژاد فقط در مورد دوستانش نیست که داستان رحیمی که تا زمان همدستی با چپ و راست؛ استانداری هاشمی و نمایندگی مجلس و همدستی لاریجانی در دیوان محاسبات؛ پول همپالکیهای باهنر را بین نمایندگان چپ وراست توزیع کردن، بسیار متعهد و متخصص بود اما به محض همکاری با احمدی نژاد، فاسد و مفسد شد؟ بر فرض صحت این مطالب باید تشخیص شورای نگهبان را مخدوش دانست که صلاحیت کسی را تأیید کرده که هر مدیر خوب و متقی به محض همکاری با وی فاسد و مفسد شده
۴- ....
seed
Iran, Islamic Republic of
در تایید نظر شما لطفا بروید مردم تحقیق کنید ببینیداین رفتار که یک نفر را بالا بیاورید و وقتی منافعمان ایجاد کرد او را قربانی کنیم همین کاری که در امریکا انجام می شود.کاری که با رحیمی و کردان کردند.رفتار فراماسونرها در عالم سیاست است.
Iran, Islamic Republic of
هیچکدومتون به فکر ما مردم نیست. اونوری با ونوری هیچ فرقی نمیکنید.
دانیال
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد درسته که ساده زیسته ولی الان با این کارهاش داره آب به آسیاب دشمن می ریزه ، در برابر رهبری ایستاده و فک میکنه فراتر از قانونه رهبری از ایشون خیلی آگاه تر دلسوز تر و مردمی تره ، و نیازی هم به این نصایح و دلسوزی های احمدی نژاد نداره ، متاسفانه احمدی نژاد از سوی مشایی بازی خورده . همه باید در حمایت از رهبری و در کنار ایشان به حل مشکلات فکر کنیم.
به دانیال
Iran, Islamic Republic of
سلام

آقا که خودشون نقد خودشون رو هم بدون ایراد می دونند ، چه رسد به نصیحت و دلسوزی؛
بگذریم
فرمودی در حمایت از رهبری و در کنار ایشان به حل مشکلات فکر کنیم .
سلّمنا
حضرت آقا همین 29 بهمن بابت عدم اجرای عدالت عذرخواهی کردند . حالا بفرمایید چه فکری برای حل این مشکل فرموده اید؟!
رضا
Iran, Islamic Republic of
شورای نگهبان دلیل رد صلاحیت آقای دکتر احمدی نژاد در انتخابات سال 96 را بگوید؟
مگر ایشان 8 سال رئیس جمهور دولت جمهوری اسلامی ایران نبودند؟
Iran, Islamic Republic of
ممکنه کسی به مرور صلاحیتشو از دست بده
Iran, Islamic Republic of
بله ولی با دلیل و مدرک و سند متقن نه از روی...
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا حمله دوستان احمدی نژاد به این سایت و پر کردن نظرات کاملا مهندسی شده است. احمدی نژاد اگر دلسوز نظام بود باید مثل مادری که با دارو بیماری رو رفع میکنم عمل می کرد نه اینکه با شمشير بزنه دست و پای نظام رو قطع کنه و بگه درست کار نمی کنند. صدای این آدم خفه شده بود تا بقایی رو گرفتن و شروع کرد برای نجات بقایی فریاد زدن. اون ناجی بقایی و مشایی هست نه مردم ایران.
سید
Iran, Islamic Republic of
صد تا میر حسین و مرحوم مغفور انگشت کوچیکه دکتر هم نمی شن!
احمدی نژاد هم ظلم ستیز بود هم سردار سازندگی.
بهتره مردم با دقت بیشتر نگاه کنند.
اغلب پیشرفت های علمی و فن آوری در دوره 8 ساله ایشون به عرصه ظهور رسیده.
8 سال دولت او بود که جوانان ما رو به خودباوری رساند به ایران و ایرانی عزت داد و حس غرور را در مردم ایران دوراه زنده کرد.
خدا لعنت کنه کسانی که با طراحی فتنه نگذاشتند این میوه شیرن به زاعقه مردم خوش آید.
Iran, Islamic Republic of
تا اینجاش که گفتی مال 4 سال اول بود و درست
ولی..
ولی...
ولی...
Iran, Islamic Republic of
هیچ کس منکر زحمات احمدی نژاد نیست و اصلاح طلب ها و اعتدالی ها در خدمت رسانی به مردم و پیشرفت انگشت کوچیکه احمدی نژاد هم نمیشن ولی صحبت اینجاست که افکار احمدی نژاد تغییر کرده
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی (ره) : "میزان حال فعلی افراد است"
احمد
Iran, Islamic Republic of
شما ترازوتون خرابه!
چون همه رو یا فتنه گر یا دزد یا بی بصیرت و یا انحرافی می کشه!
39 سال همه رو اشتباهی کشیدید!
ضمناً برای میزان کردن ترازوتون بهتره همه فرمایشات امام و رهبری رو سرلوحه قرار بدید!
Iran, Islamic Republic of
تو که نوشتی « 39سال همه رو اشتباهی کشیدید!»
مثلا تو امام و رهبر و نظام رو قبول داری که افاضه کردی ضمناً برای میزان کردن ترازوتون بهتره همه فرمایشات امام و رهبری رو سرلوحه قرار بدید!
ای ناقلای نفوذی
Iran, Islamic Republic of
تو که نوشتی « 39سال همه رو اشتباهی کشیدید!»
مثلا تو امام و رهبر و نظام رو قبول داری که افاضه کردی ضمناً برای میزان کردن ترازوتون بهتره همه فرمایشات امام و رهبری رو سرلوحه قرار بدید!
ای ناقلای نفوذی
احمد
Iran, Islamic Republic of
ببین چقدر راحت برچسب می زنی!
تو همین اظهار نظرت هم برچسب زدی!
شما عمار پندارها دارید تیشه به ریشه انقلاب می زنید!
خیلی راحت چشمی وزن کشی می کنید!
Iran, Islamic Republic of
آخه احمد جان
کار سختی ازشون می خوای . اووووهه؛ همه فرمایشات امام و آقا رو سرلوحه قرار بدن؟ سرداران بصیرت هستند دیگه؛ براشون تحلیل می کنند؛ کافی نیست؟
کریم
Iran, Islamic Republic of
مطمعنی حال خودت خوبه!!!!!!!!!!!!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
جناب رسایی یادتان هست وقتی شما وآقای کوچک زاده درمجلس بودین کسی جرات انتقادازدولت احمدی نژاددرمجلس رانداشت
الوانی
Iran, Islamic Republic of
یه مرد بود یه مرد...
وقتی احمدی نژاد رییس جمهور شد, نشریه جبهه تیتر زد که, اتوبان شهید احمدی نزاد رانتخواران مشغول کارند...
مغضوب هر دو جناح و محبوب آحاد توده های زیر خط فقر کشور به ویژه در میان عشایر, روستاییان و حاشیه شهرها هنوز اوس محمود خودمونه و دیگر هیچ.
کم کم داریم به این نتیجه میرسیم که علم کردن میرحسین و تشکیک درانتخابات 88 کار این وری ها بوده تا یه جورایی اوس محمود را وامدار خودشون کنن. به هر حال فعلا یه مرد هست که جانانه حرف میزنه. برای سلامتیش اجماعا فاتحه مع الصلوات.
امثال رسایی هم که تکلیفشون معلومه و نان به نرخ روز خوردنشان بر هیچ دیارالبشری مخفی نیست
Iran, Islamic Republic of
نحوه صحبت کردنشو نیگا
خاک بر سر من که امثال تو بر من حکومت می کنن
Iran, Islamic Republic of
آقای رسایی مشکل احمدی نژاد این بود که دیر فهمید شماها به عنوان ابزار ازش سوئ استفاده کردید و حالا که فهمیده چه کلاهی سرش رفته میخواهد انتقام بگیره وگرنه 8 سال گوش به فرمان و تقویت کننده همین ارکان و افرادی بود که الان دشمنشون شده از ائمه جمعه بگیر تا لیدرهای مثلا اصول گرا همونها که در قبال گرفتن امتیاز حاله ای از نور و قداست براش طراحی کردند آقایون موج سوار حداقل شما ها نمکدون نشکنید یادتون رفته چند نفر از هم لباسهای شما یک شبه به استخدام وزارتخانه ها درآمدند کمک های آن چنانی به موسسات تحت سیطره شما از جیب همون کپر نشینهای بدبخت که دلشون رو به 45000 تومان خوش کردند و بعد با تورم 300 درصدی سال 90 تا 91 ارزشش به 15000 تومان کاهش پیدا کرد شما ها یا احمدی نژاد رو میشناختید که پس خود کرده را تدبیر نیست اگر هم نمی شناختید و تبدیل به بت عدالت و مهرورزیش کردید خواهشا دیگه برای مقدرات مردم نظریه ارائه نکنید اما آقای احمدی نژاد هم بدونه کسی که با شعار اسلام و در لباس دین بر این مردم در هر دستگاهی ستم میکنه با اقدامات ایشون قابل برکناری نیست همون دعای فرج رو بخون که فقط کار به دست آقا حضرت ولی عصر عج قابل اصلاحه
Iran, Islamic Republic of
تو نه احمدی نژاد رو قبول داری و نه بقیه رو فقط می خوای از آب گل آلود ماهی بگیری و آتیش بیاری کنی ...
Iran, Islamic Republic of
کشف مهمی کردی استاد من افتخار میکنم سال 84 در دور دوم نه به احمدی نژاد رای دادم نه هاشمی
Iran, Islamic Republic of
به هیمن دلیل میگم تو نه احمدی نژاد رو قبول داری و نه بقیه رو فقط می خوای از آب گل آلود ماهی بگیری و آتیش بیاری کنی
علی
Iran, Islamic Republic of
سرنوشت رئیس قبلی و کنونی و امثال این از خدا بی خبران مثل همان کسانی است که بخواست خدا در استخر به درک واصل شوند
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی نژاد تغییر نکرده، این شما بودید که بصیرت شناخت شخصیت وی در سالها پیش را نداشتید و دیگران داشتند. هر قدر هم توجیه کنید ارزیابی مردم چیز دیگری است. همه دیدند که آنهایی که شما به بی بصیرتی متهمشان می کردید چه بصیرت نافذی داشتند
Iran, Islamic Republic of
انتخبات برگزار کنن! چرا می ترسن! اگه واقعاً اگه به رای مردم احترام می زارن تو صندوقها مشخص می شه مردم به کی اقبال دارن!
Iran, Islamic Republic of
در این اوضاع کشور بدست افراد نالایق موجود در دولت است شکی نیست
مگر دولت هشت سال در اختیار اقای احمدینزاد بود؟
چهار سال اول به کنار
چرا در چهار سال دوم به فرامین رهبری تمکین نکردید این کار شما باعث شد کشور الان به این بفتد البته خدا بزرگتر است
اقای احمدی نزاد اگر به جای مسخ شدن توسط اقای مشایی به رهبری که تمام قد از شما حمایت کردند تمکین. می کردید چه بسا شرایط به گونه ای دبگر بود
فکر می کنم دبگر فایده ای نداشته باشد
برگشت به احمدی نزاد چهار سال اول خیلی سخت است
Iran, Islamic Republic of
یکی به من بگه تخصص رسایی و امثالهم چیست.؟
سعید
Iran, Islamic Republic of
یک نفر عاقل باید از این طرف و یکی هم از انطرف باید موضوع استخر فرح را توجیه کند که اینگونه استفاده از کلمات مانند تیغ دو لبه است
فردا یک کسی به همین اقای رسایی خواهد گفت دو دوره در کاخ سنا وظیفه نمایندگی را انجام می دادی و امثال این ها زیاد است کاخ مرمر برای قوه قضاییه و شورای نگهبان و کاخ شاهپور غلامرضا و غیره
فریاد
Germany
...
کاربر گرامی مطلب شما قابلیت نشر را ندارد. جهان نیوز
از سار
Iran, Islamic Republic of
آقای رسایی ! با حمایت ها ناحق شما از ایشان کار به اینجا رسید .
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی مطلب شما قابلیت نشر را ندارد. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
اینها بودن که با چسباندن خودشان به احمدی نزاد قست رسیدن به مقاصدشان را داشتند.احمدی نزاد با کار وتلاش در شهداری تهران رای اورد در دور اول کدام یک از اینها از ایشان حمایت کردند.اقای چمران گفته بود همان کسی که می گویند با حمایت او احمدی نزاد رای اورد.که کاندیدای ما اقای قالی باف بود.وقتی اقبال مردم به احمدی نزاد را دیدیم از او حمایت کردیم
برو به فکر خودت باش جایی غرق نشی.
استخر رو همه می رن. حتی علما در قم استخر می رن. مگر استخر رفتن جنایته؟
متاسفم با این سطح فکر و جمود فکری
همین جمود فکری و امثال تو احمدی نژاد رو مثل بادکنک باد کردید. حالا فرافکنی می کنید؟
چرا شجاعت پذیرش اشتباهاتتون رو ندارید.
چرا نمی گید شما احمدی نژاد رو رئیس جمهور کردید؟
Iran, Islamic Republic of
عشق است فقط دکتر احمدی نژاد رو . سال 1400فقط با دکتر احمدی نژاد عزیز خواهیم امد .
Iran, Islamic Republic of
تو مثلا خیر سرت نماینده مردم بودی ؟؟؟ چرا توی دوره خودت از اختلاس های کلان (فاضل لاریجانی ) هیچ چیز نگفتی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
منتظر
Iran, Islamic Republic of
استخر رفتن عیب نیست ولی اینکه ستون وبتون انقلابی که بر علیه شوهر فرح بود تو استخر فرح بمیره ،ننگه!!!!!!!!!!!!!!
منتظر
Iran, Islamic Republic of
از سال 88 به بعد با مهندسی وپول و رسانه های هاشمی و اعوان وانصار برنامه کوبیدن دکتر احمدی نژاد کلید خورد واصولگرایان بی بصیرت در دام این حیله افتادند ودر تخریب دولت دهم گوی سبقت را از اصلاح طلبان ربودند وبه خیال خودشان خواستند متهم به شخص پرستی از طرف آنها نشنوند ونتیجه مصبیت پنج ساله ای شد که گرفتار آنیم .بعد ازانتخابات 96 که سخنگوی شورای نگهبان گفت :افراد رد صلاحیت شده ممکن است در 1400 تایید صلاحیت شوند ،باند زر وزور وتزویر بااستعانت از روح مغروق استخر وبا زندانی کردن غیر قانونی بقایی فاز جدید مطرح ومترود کردن دکتر احمدی نژاد را آغاز نموده اند ودر این میان بازهم اصولگرایان برای عقب نماندن از قافله تخریب وابوموسی اشعری سفت وارد معرکه شده اند، تا از این قضیه قدرت طلبان سود خود را ببرند. به این ترتیب که : 1- ناتوانی دولت تزویر ودروغ مخفی بماند وقراردادهای ننگین یکی پس ازدیگری مخفیانه وبا کمک رئیسمجلس ونادیده گرفتن آنها توسط رئیس قوه قضائیه به امضا برسد2_هر روز با علم کردن یک مسئله زمینه رد صلاحیت دکتر احمدی نژاد در انتخابات آتی را فراهم آورند.
وبرای رسایی وامثالهم واقعا متاسفم.
فاعتبروا یا اولی الابصار.
Iran, Islamic Republic of
آقای شما ببین کجا یه سفارت هست از دیوارش برو بالا تا ملت تاوانش رو بده ...
Iran, Islamic Republic of
اگر تو به اندازه حداقل یک جو شهامت و شجاعت و مردم دوستی و غیرت دکتر احمدی نژاد را داشتی این جوری اظهار فضل و وجود نمی کردی .
Europe
جواب امثال رسایی را احمدی نژاد نخواهد داد شان او بالاتر از این اقدامات است
جوانفکر جواب تهمتهارو بده داداش
رسول مشهدي
Iran, Islamic Republic of
آقاي رسايي تو را بخدا تويكي ديگه افاضات نكن.
زماني كفشهاي محمود را جلوي پايش جفت ميكردي
تو اگر سياست ميدانستي بايد از رفتارهاي وي اين روزهايش را پيش بيني ميكردي.
تو كه همه را به بي بصيرتي متهم ميكردي و خداي بصيرت بودي چطور شد امروز محمود را نديده بودي.
واقعا درست گفتید. ایشون و رفقاش خودشون رو خدای بصیرت می دونستند
Iran, Islamic Republic of
سلام بربرادران انقلابی عزیز عزیزان مباداشاخص راگم کنیم امام فرمودند ملاک حال فعلی افراداست . بله خیلی ها زمانی خوب بودندولی تغییر کردند . شیعه سلمان است که گوشش به کلام مولا بود. حتی پایش راجای پای ایشان میگذاشت . درست است که مازمانی طرفداراین آقا بودیم ولی آیا اگرایشان به طناب شیطان آویزان شدبازهم ماباید تاقعرجهنم باایشان برویم یانه باید خودراجدا نموده ونجات دهیم . ببینید ایشان چه کسانی راخوشحال میکند وچه کسانی راناراحت فکرکنیم تا به دام فتنه نیفتیم وقتی خبردارشویم که کارازکارگذشته . آگاه باشید اینها فتنه های آخرالزمان است . به هوش باشیم وانشاالله تاآخر پشت سرولایت بمانیم . واگر کوه بلرزد ماثابت باشیم انشاالله که همگی اینگونه باشیم
علی
Iran, Islamic Republic of
جالبه این آقا چطور روش میشه از بصیرت دم بزنه یکی نیست بگه شما احمدی نژاد رو به اینجا رسوندین حالا مدعی شدین
Iran, Islamic Republic of
من احمدی نژاد راقبول ندارم خودش از هر دیکتاتوری دیکتاتورتره ولی حرف های بدی نزده چرا رسایی برآشفته شدی ضمنا" استخر فرح رو از کجاآوردی اگر استخر رفتن حالا هر جا جرمه همه مسئولین رو باید به این جرم بازداشت کنید انقدر بد طینت نباش معلومه به آخرت اعتقادی نداری هاشمی همین روزهای احمدی نژاد رو پیش بینی کرده بود بی دین
Iran, Islamic Republic of
استخر رفتن جرم نیست اما استفاده از اموال بیت المال (کاخ سعد آباد) از نظر شرعی و دینی حرام است .
Iran, Islamic Republic of
نان به نرخ روز خور.
باز جهت نسیم عوض شد آقای رسایی چرخید
Iran, Islamic Republic of
این اقا بازم حرف زد همه کارهایی که محمود انجام میده متوجه امثال رسایی هست / که در دولتهای محمود انقدر از محمود دقاع و خودشان را جر میدادند که حساب ندارد . اقای رسایی تا امثال شما نفس در سینه دارید نقسهای مردم بشماره افتاده . شماها باید تبعید بشید به چریزه موریس
Iran, Islamic Republic of
الان موضوع مردن اکبر توی (کاخ فرح پهلوی-همان کاخ سعداباد )مهم نیست چون اکبر مرد و تموم شد ولی جنازه اورانیومی اش بسیار خطرناکه که تهران و حوالی ان رو الوده کرده و باید هر چه سریعتر میتش رو به دهاتش منتقل بکنند .
محمود
دوستان گرامی حامی احمدی نژاد حرف آقای رسایی این بود که ملاک حال فعلی افراد است... من هم قبول دارم که ایشون خدماتی شایان ذکری برای مردم ایران کرد ولی الان حرف اینه که ایشون امروز داره خراب میکنه... اگر در ادعاش صادقه، اول باید بره سراغ انسان منحرف الفکری مثل مشایی و ادم فاسدی مثل بقایی و اونارو از خودش دور کنه... مگر یادمان رفته بذل وبخشش های بقایی رو ؟؟ برید اخبار اون روز ها رو بخونید تا باورتان بشه در اواخر دولت دوم احمدی نژاد چه فسادهایی اتفاق افتاد حالا چی شده که احمدی نژاد ندای مبارزه با فسادسر میده؟؟؟؟ هزینه تاسیس دانشگاه ایرانیان به کجا رسید؟...
البته با همه اینا قابل قیاس با دولت اصلاح طلبهاو غرب زده ها نیست!
Iran, Islamic Republic of
محمود جان ! سریع خودت رو به ریاست محترم قوه قضاییه معرفی کن یک پست قضاوت نون و آب دار بگیر، تا دیر نشده!
هزینه تاسیس دانشگاه ایرانیان با مصوبه دولت تامین شد. برخورد به دولت بعد و جوسازی هاش؛ عینا عودت داده شد به خزانه.
Iran, Islamic Republic of
اقای رسائی کاتولیک تر از پاپ! برگردیم به ده سال پیش لطفا به باز خوانی نقش خود به پردازید؟ ویاد بگیرید تا تعلوم کافی ساکت باشید!
حسام
Iran, Islamic Republic of
بیخوداوصاع راجنجالی نکن شیخ بیان نظرات آزاد است توبه کارخودت برس
Iran, Islamic Republic of
سلام ما نه نظام اسلامی و نه جمهوری اسلامی را تنها نمی گذاریم. ولایت فقیه جان ماست..