يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
حمید رسایی در دانشگاه آزاد قزوین:

فتنه برای نظام ما نقش واکسن را داشت

چهره واقعی برخی افراد به برکت انتخابات سال ۸۸ مشخص شد
دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۵
کد مطلب: 576248
نماینده سابق مردم تهران در مجلس اعلام کرد: به برکت انتخابات سال ۸۸ و فتنه، یک سری از افراد خاص چهره واقعی خود را نشان دادند و این موضوع همان ریزش و رویش در نظام اسلامی است.
فتنه برای نظام ما نقش واکسن را داشت
به گزارش جهان نيوز؛ مراسم گرامیداشت روز 9 دی به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد قزوین امروز با حضور حجت الاسلام حمید رسایی، نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، مهدی برزگر، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان، حجت الاسلام حیدری، مسئول نهاد رهبری دانشگاه‌های آزاد استان، معاونین، کارمندان، اساتید و با استقبال پرشور دانشجویان دانشگاه در سالن دفاعیه آمفی تئاتر علامه رفیعی این دانشگاه برگزار شد.
 
این مراسم با تلاوت چندی از آیات قرآن کریم آغاز شد و در ادامه حجت الاسلام رسایی با موضوع بازخوانی وقایع و اتفاقات فتنه سال ۸۸ شروع به سخنرانی کرد.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پس از تبریک میلاد حضرت عیسی (ع) با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در مورد« 9 دی یوم الله» گفت: این روز نباید فراموش شود و برگزاری مراسم و گرامیداشت این روز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

وی افزود: در سال ۸۸ یکی از سالم ترین انتخابات نظام را داشتیم و به برکت این انتخابات و فتنه یک سری از افراد و خاص چهره واقعی خود را نشان دادند و این موضوع همان ریزش و رویش در نظام اسلامی می باشد که نشانه سلامت نظام است.

حجت الاسلام حمید رسایی افزود: باید به مردم گفته شود که اغتشاش گران در روز عاشورا رقص و پایکوبی کردند و علیه اصل ولایت فقیه شعار دادند و مردم ۹ دی به چه دلیلی به خیابان ها آمدند و این روز نقطه جوش مردم بود.
 
وی خاطرنشان کرد: فتنه ها نقش واکسن را دارند و نقش واکسن اینطور است که بیماری ضعیف و کنترل شده را وارد بدن می کنند و طبق آن داروها را درست می کنند و فتنه ها هم همینطور است؛ چه بسا بعضی از افراد و خاص در روزهای سخت تر از ۸۸ باید امتحان می شدند که این خطرناک بود.

منبع:دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *