کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نظرخواهی؛

علی مطهری عاشق طالبان شد/ نظر شما درباره توئیت بی‌شرمانه مطهری چیست؟

9 شهريور 1400 ساعت 23:34

مطهری این توئیت بی شرمانه را در حالی مطرح کرده است که سفارت امریکا در ایران به یک «لانه جاسوسی» علیه ملت انقلابی ایران تبدیل شده بود که دانشجویان پیرو خط امام برای همیشه به عمر آن پایان دادند و امام راحل هم از آن به «انقلاب دوم» تعبیر کردند.


گروه سیاسی جهان نیوز: علی مطهری، نماینده حاشیه ساز مجالس گذشته و کاندیدای ردصلاحیت شده مجلس یازدهم و انتخابات ریاست جمهوری، در تازه ترین تحرک سیاسی خود، توئیتی را درباره قدرت گیری طالبان در افغانستان منتشر کرده و نوشته است: «طالبان گفته اند به پیمانهای منطقه ای و بین المللی پایبندیم و خواهان روابط حسنه با آمریکا هستیم. نشان می دهد که عقلشان از ما بیشتر است و حمله به سفارت آمریکا را در دستور ندارند. اگر به آزادی بیان و حقوق زنان هم پایبند باشند می توان به آنها امیدوار بود».

فارغ از آنکه در افغانستان چه می گذرد و کدام گروه قدرت را در دست دارند، ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی طرفدار مردم افغانستان است. مهم ترین نکته در وقایع اخیر افغانستان هم آن است که آمریکایی ها بعد از بیست سال، سرشکسته از افغانستان خارج شدند.

اما مطهری این توئیت بی شرمانه را در حالی مطرح کرده است که سفارت امریکا در ایران به یک «لانه جاسوسی» علیه ملت انقلابی ایران تبدیل شده بود که دانشجویان پیرو خط امام برای همیشه به عمر آن پایان دادند و امام راحل هم از آن به «انقلاب دوم» تعبیر کردند. گویا حس همه چیز فهمی و نظریه پردازی مطهری که نه سابقه خاصی در دوران انقلاب و نه در دفاع مقدس دارد دوباره گُل کرده و عقل طالبان را به خاطر آنکه خواهان ارتباط با آمریکا شده اند از ایران بیشتر دانسته است! علی الظاهر مطهری از رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار این نظام ادعای فهم بیشتری دارد. بامزه تر آنجاست که مطهری پیش تر مدعی بود که نظریات او ریشه در نظریات امام راحل دارد!

ظاهرا مطهری در شب 22 بهمن ساواکی شده است؛ چرا که بعد از گذشت 43 سال از پیروزی انقلاب و مشخص شدن هرچه بیشتر خباثت آمریکایی ها، حتی بدخواهان هم بر تسخیر لانه جاسوسی در همان ابتدای انقلاب مهر تائید می زنند.


 
درباره «علی مطهری» بیشتر بخوانید:
عرب ها را ترسانده‌ایم و به دامان اسرائیل فرستادیم
بتمرگ و پفیوز را گفتم ولی آرام/ ادای کف گرگی را درآوردم

ارادت به بازرگان، مطهری را به تحریف «انقلابی گری» کشاند
با هواکردن موشک تلاش کردند برجام اجرا نشود!

قلب کدخدایی هنوز به ‌طور كامل سياه نشده
فکر می کنند کسی مخالف ولی فقیه نظر داد از دین خارج شده

ردصلاحیت شدم اما به دل نمی‌گیرم/ برای آینده انقلاب نگرانم!
چرا علی مطهری اصولگرایان را شبیه منافقین می داند؟!
یک عده دنبال ایجاد قداست بیجا برای جمهوری اسلامی هستند
اوباما فضا را برای ایران باز کرد که در عراق و سوریه نفوذ کردیم
برای مسئولیت باید اهل سنت را به شیعه ترجیح بدهیم
یک مدتی مسائل منطقه‌ را کم رنگ کنیم تا برجام پا بگیرد 


کد مطلب: 774689

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/774689/علی-مطهری-عاشق-طالبان-نظر-درباره-توئیت-بی-شرمانه-چیست

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com