شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

ترامپ کمتر دیده شده

پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب: 503180
درباره او همين بس كه سردبير نيويوركر در سرمقاله روز بعد از پيروزى ترامپ نوشت انتخاب ترامپ به ریاست جمهوری برای آمریکا و قانون اساسی آن تراژدی است.
ترامپ کمتر دیده شده


به گزارش جهان نيوز، درباره پيروزى رونالد ترامپ در انتخابات رياست جمهورى آمريكا طى دو روز اخير بسيار خوانده و شنيده ايم. مردى كه رييس جمهور آمريكا شده است چهره عجيبى از ليبرال دمكراسى به طور كل و فرهنگ آمريكا به صورت خاص را به نمايش مى گذارد.

درباره او همين بس كه سردبير نيويوركر در سرمقاله روز بعد از پيروزى ترامپ نوشت  انتخاب ترامپ به ریاست جمهوری برای آمریکا و قانون اساسی آن تراژدی است.

در عین حال او پیروزی آقای ترامپ را دستاورد بزرگی برای اقتدارگرایی، زن ستیزی و نژادپرستی در داخل و خارج آمریکا می‌داند. او نوشته است پیروزی غیرمنتظره ترامپ رویدادی تهوع آور در تاریخ آمریکا و لیبرال دموکراسی است.


اما او كيست؟ سعى كرده ايم بخشى از پاسخ اين سوال را در لنز عكاسانى جستجو نماييم كه در ساليان اخير به مناسبت هاى مختلفى از او عكس گرفته اند و عكسهايى را ببينيم كه هر كدام گوشه اى از شخصيت مردى را روشن مى سازند كه ميرود به يكى از جنجالي ترين چهره هاى تاريخ مبدل شود.



دونالد ترامپ پس از برد يك ميليون دلار در جريان قمار
كازينوى تاج محل 1990
عكاس هرى بنسون



ترامپ در دفتر كار خود
نيويورك، 2006
عكاس: كريس بوك


نيويورك، 1983
عكاس: ويليام كوپن








 

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *